ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰

منابع:

www.bbc.com

wisa.blog.com

سالانه هزاران مهاجر از خاورمیانه و آفریقا تلاش می کنند خود را به سواحل اروپا برسانند. بسیاری از آنان از مسیرهای پرخطر مدیترانه عبور می کنند. فقط از ابتدای سال ۲۰۱۵ میلادی بیش از ۱۸۰۰ نفر از این افراد در حین سفر کشته شده اند. این آمار از دوره مشابه در سال گذشته ۲۰ برابر شده است. در زیر، چهار داستان از تجربه مهاجرهایی را بازگو می‌کنیم که به صورت فردی یا خانوادگی این سفر پرمخاطره را تجربه کرده اند، به این امید که آینده ای بهتر در اروپا داشته باشند:


احمد، لطیفه و سه پسرشان

مسیر سفر: سوریه به آلمان (سوریه – ترکیه – یونان – مقدونیه – صربستان – مجارستان – آلمان)

طول راه: حدودا ۲۸۰۰ کیلومتر

مدت سفر: دو ماه

لطیفه، شوهرش احمد و سه پسر کم سن و سالشان (کریم ۱۲ ساله، حمزه هفت ساله و آدم دو ساله) در ماه میلادی آوریل از سوریه جنگ زده فرار کردند تا زندگی تازه ای در اروپا بسازند.

آنها که در شهر درعا در جنوب سوریه ساکن بودند، اکنون پای پیاده به بوداپست در مجارستان می روند. آنان دو ماهی را در سفر بوده اند و امیدوارند که سرانجام به آلمان برسند. این خانواده برای رسیدن به اروپا مجبور شدند در مواردی از تونل بگذرند و در دریای مدیترانه دو بار با قایق سفر کنند. سفر اولشان فاجعه بار بود… لطیفه می گوید اولین قایقی که سوار شدند لاستیکی بود و فقط شش متر طول داشت. قرار بود که با آن به جزیره لیروس در یونان بروند.

“ما یک گروه ۴۰ نفره بودیم و مقدرای بار هم داشتیم. تا سوارش شدیم فهمیدیم که قایق غرق می شود.”

قایق آنان در نزدیکی سواحل یونان به مشکل برخورد و مسافران مجبور شدند با تلفن همراه با گارد ساحلی یونان تماس بگیرند.

لطفه می گوید: وسایلمان را به دریا انداختیم و خودمان هم توی آب پریدم. دو ساعت در آب بودیم.

سرانجام گاردهای ساحلی یونان و ترکیه به کمکشان آمدند ولی ماموران ترکیه زودتر رسیدند و آنان را به ساحل ترکیه بردند. لطیفه می گوید: دوره سختی بود. خیس شده بودیم و سردمان بود. پتو هم نداشتیم.

با وجود این سختی ها آنها دوباره سعی کردند و توانستند خود را به یونان برسانند و در آنجا به عنوان پناهجو نام‌نویسی کنند. آنان سپس به آتن رفتند و از آنجا به مقدونیه و صربستان. آنها هم اکنون در مجارستان هستند ولی مصممند که خود را به آلمان برسانند.

این خانواده با عکس های بسیار، خاطرات سفر را ثبت کرده اند

پسرانشان در مورد ترک کردن سوریه نظرات متفاوتی دارند. لطیفه می گوید که کریم، پسر برزگش، می داند که قرار است به یک کشور جدید بروند. “او می خواهد که زندگی تازه ای را شروع کند. خوشحال است و شوق رفتن دارد. ولی حمزه می گوید که به خانه برگردیم. آدم، گاهی خوشحال است و گاهی نه”.

——————————————————–

استف مصطفی، ۳۴ ساله

مسیر سفر: غنا به مقدونیه (غنا – بورکینافاسو – نیجر – لیبی – ترکیه – یونان)

طول راه: تقریبا ۷۰۰۰ کیلومتر

مدت: ۲۰ ماه

استف به همراه گروهی از غنایی ها که در مسیر سفر آنها را دیده ماه هاست که تلاش می کنند به اروپا برسند. در سال ۲۰۱۳ سفرشان آغاز شده و تعدادی از آنان جان خود را به دلیل شرایط سخت صحرا در نیجر و چاد از دست داده اند.

در راه هر وقت که غذا و آب یکی از آنها تمام می شد، دیگران تمایلی به کمک کردن به او نداشتند چرا که می ترسیدند جان خودشان به خطر بیفتد. استف می گوید: این یعنی که ببینی دوستت جلوی چشمت می میرد.

“کاری از دستت برنمی آید، چونکه اگر سعی کنی کمکش کنی خودت را به خطر می اندازی و خودت هم می میری. وضعیت اینطوری است. بیشتر دوستانمان در صحرا مردند.”

استف و دوستش علی تعریف می کنند که چطور بعد از رسیدن به لیبی سفرشان به ترکیه را با یک قایق بادی با ۵۰ مسافر آغاز کردند. علی ۷۰۰ یورو به قاچاقچیان داد. او می گوید که بقیه پول بیشتری دادند.

آنها در دریا رها شدند و کسی نبود که قایق را هدایت کند. استف می گوید: وضعیت پراسترسی بود. خیلی خطرناک بود. چند تا لیبیایی بودند که قبل از ما راه افتادند که همگی شان مردند.

علی می گوید که بعضی ها هم خودشان در آب پریدند و به زندگی شان خاتمه دادند. می گفتند که نمی توانند با آن شرایط ادامه دهند.

استف و علی می گویند که وقتی به ساحل یونان رسیدند حس آرامش یافتند و در آنجا کمک و راهنمایی دریافت کردند.

استف برای رسیدن به اروپا به کشورهای متعددی سفر کرده است


————————————————————–

اُم معتصم، ۳۹ ساله همراه سه دخترش

مسیر سفر: سوریه به آلمان (سوریه – مصر – ایتالیا – فرانسه و آلمان)

طول راه: حدودا ۵۷۰۰ کیلومتر

مدت سفر: دو سال

اُم معتصم با آغاز جنگ داخلی در سوریه، کشورش را ترک کرد. او با همسر ۴۲ ساله اش، ابونمر، و هوویش و همچنین ۱۵ بچه و نیز مادر شوهر پیرش در نزدیکی دمشق زندگی می کرد.

ولی وقتی که این خانواده به دلیل جنگ خانه و درآمدش را از دست داد، پسران بزرگتر خانواده شروع به فرار از کشور کردند و به بلژیک و ترکیه رفتند.

با وخیم تر شدن اوضاع در ژوئیه ۲۰۱۳ ابونمر و اُم معتصم تصمیم گرفتند کشورشان را ترک کنند و به شهر ساحلی و امن اسکندریه در مصر بروند. آنها مادر ابونمر، شش دختر و دو پسر کوچترشان را با خودشان بردند.

وقتی که به مصر رسیدند، وضعیتشان دشوار شد و وقتی یکی از پسران بزرگترشان به برن در آلمان رفت، اُم معتصم تصمیم گرفت با دو دخترش به دنبال او برود.

آنها طی سه روز از مدیترانه به لامپدوسا رفتند و از آنجا به ایتالیا، فرانسه و سپس آلمان.

ابونمر هم امیدوار است که به خانواده اش ملحق شود. آنها مجبور شدند که سه دختر که شوهرانشان را از دست داده بودند و مسئولیت نگهداری از خانواده را دارند، در سوریه بگذارند.

بچه های خانواده در راه سفر از هم جدا افتاده اند


--------------------------------------------------

عمر جاساما، ۱۸ ساله

مسیر سفر: گامبیا به آلمان (گامبیا، سنگال، مالی، بورکینافاسو، نیجر، لیبی و ایتالیا)

طول راه: تقریبا ۴۲۰۰ کلومتر

مدت سفر: ۱۷ ماه

عمر یک نوجوان و اصالتا اهل سنگال است که در گامبیا به مدرسه می رفت. او توانست خود را به تورین در شمال ایتالیا برساند. او در سن ۱۶ سالگی به لیبی رفت تا کاری پیدا کند ولی به دلیل نداشتن مدارک سفر، یافتن کار بسیار دشوار بود.

او که در لیبی خطرات زیاد و پیش داوری هایی به دلیل رنگ پوستش را شاهد بود در آوریل سال جاری میلادی تصمیم گرفت با پرداخت پول به یک قاچاقچی، با گذر از مدیترانه به سیسل در ایتالیا برود.

عمر می گوید: وضعیت خیلی ترسناک بود و قایق بسیار شلوغ.

دو روز بعد از راه افتادن او و مهاجران دیگر سوار بر قایق توسط نیروی دریایی ایتالیا نجات یافتند و به همراه جوانان دیگری که از نیجریه، سومالی و اریتره آمده بودند در هتلی که تبدیل به اردوگاه شده بود، اسکان داده شدند. به آنها لباس، غذا و پول توجیبی دادند.

عمر اکنون به تورین فرستاده شده و در یک ساختمان با سایر مهاجران زندگی می کند که عمدتا اهل سنگال هستند.

او منتظر مشخص شدن وضعیت اقامتش در ایتالیاست و در عین حال به کلاس زبان ایتالیایی هم می رود. عمر امیدوار است کاری پیدا کند و به خانواده اش که در کشور خودشان هستند کمک برساند.

“خیلی دوست دارم کار کنم و برای خانواده ام پول بفرستم زیرا که پدرم مرده است. حالا دیگر تنها من هستم… من برادرها و یک خواهر کوچکتر از خودم دارم.

می گوید که ممکن است در آینده به آلمان یا بریتانیا برود.

“می خواهم جایی باشم که ذهنم آزاد باشد.”

عمر در تورین به یادگیری زبان ایتالیایی مشغول بوده است



متخصص در امور ویزا و مهاجرت

www.wisa.ir


  • ۹۴/۰۳/۲۳

اخذ اقامت آلمان

اخذ اقامت اروپا

اخذ اقامت امریکا

اخذ اقامت با ویزای شینگن

اخذ اقامت ثبت شرکت اسپانیا

اخذ اقامت دانمارک

اخذ اقامت کانادا

اخذ اقامت یونان

اخذ انواع ویزای شینگن ( توریستی و تجاری )

اخذ ویزای اتریش

ادامه تحصیل در امریکا

اقامت اروپا

اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری

اقامت از طریق درآمد کشور یونان

اقامت استرالیا

اقامت اسپانیا

اقامت ایتالیا

اقامت ایتالیا با ثبت شرکت

اقامت تمکن مالی

اقامت دبی

اقامت دبی با خرید ملک

اقامت دبی برای ایرانیان

اقامت دبی+کار

اقامت در استرالیا

اقامت در ترکیه

اقامت در مالزی

اقامت در کانادا

اقامت سوئد

اقامت قبرس

اقامت لتونی

اقامت مالزی

اقامت کوتاه مدت

بیمه مسافرتی شنگن

تحصیل در امریکا

تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلیس

تحصیل در کانادا

ثبت شرکت در آلمان

ثبت شرکت در اروپا

دریافت اقامت مالتا

سازمان مهاجرتی هلند

سفارت استرالیا

سفارت اسپانیا

سفارت اسپانیا در تهران

سفارت المان

سفارت انگلیس

سفارت انگلیس در تهران

سفارت بریتانیا

سفارت کانادا

سفارت کانادا در ایران

شرایط اخذ اقامت اسلواکی

شرایط اقامت دبی

شرایط اقامت یونان

شرایط تحصیل در کانادا

شرایط مهاجرت

شرایط مهاجرت به ترکیه

شرایط مهاجرت به سوئد

شرایط مهاجرت به کاناد

صدور ویزا

مدارک لازم برای ویزای هلند

مزایای اقامت یک ساله یونان

مهاجرت

مهاجرت اروپا

مهاجرت به اتریش

مهاجرت به اروپا

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به اسپانیا

مهاجرت به المان

مهاجرت به امریکا

مهاجرت به امریکا از طریق ترکیه

مهاجرت به امریکا ویزای نامزدی

مهاجرت به انگلیس

مهاجرت به انگلیس از طریق ازدواج

مهاجرت به انگلیس از طریق تخصص

مهاجرت به انگلیس از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به فرانسه

مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به هلند

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کبک

نمایشگاهی – تحصیلی – پزشکی

وقت سفارت

وقت سفارت المان

وقت سفارت انگلستان در ایران

وکیل مهاجرت به کانادا

ویزای آلمان

ویزای تحصیلی کانادا

ویزای توریستی

ویزای دانشجویی سوئد

پر کردن فرم درخواست سفارت

کامل کردن مدارک جهت سفارت اروپا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی