ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰


کانادا کشوری است که در شمالی ترین نقطه قاره آمریکا قرار دارد و از لحاظ مساحت نیز دومین کشور بزرگ جهان محسوب می شود. در واقع باید گفت مساحت کانادا ۶ برابر ایران و۴۰ برابر انگلیس است! این کشور یکی از پیشرفته ترین و ثروتمندترین کشورهای جهان است و می توان گفت یکی از بهترین مقصد های جهان برای اقامت هر فردی با هر نوع سلیقه و هدف به شمار می آید. تنوع اقلیمی و آب و هوایی کشور کانادا به قدری زیاد است که در برخی روزها دمای یک نقطه از آن تا ۳۰ درجه زیر صفر می‌رسد و این در حالی است که در همان روز دمای شهر دیگری مثبت ۳۰ درجه سانتی گراد است. سالیانه افراد زیادی در سراسر جهان برای دریافت اقامت کانادا تلاش می کنند. اما با هر انگیزه و هدفی که قصد سفر به کانادا را دارید در اولین مرحله باید برای دریافت ویزای این کشور اقدام نمایید. آژانس شمیران گشت قصد دارد در این مقاله اطلاعات جامعی را در خصوص انواع ویزای کانادا، نحوه دریافت ویزای کانادا، مدارک لازم و هزینه های مربوطه در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهد.

ویزای کانادا

 

·         انواع ویزاهای کانادا و شرایط آنها

کانادا نیز مانند هر کشوری بسته به نیاز و اهداف افراد ویزاهای مختلفی را طبق قوانین مشخص مهاجرتی کشورش صادر می نماید. ویزاهای کانادا از تنوع زیادی برخوردارند که در ادامه می خواهیم به معرفی هر کدام از آنها بپردازیم.

·         ویزای توریستی کانادا

اگر فرد متقاضی ویزای کانادا قصد دارد با اهداف گردشگری وارد خاک این کشور شود باید برای اخد ویزای توریستی اقدام نماید.گردشگر با این ویزا می تواند حداکثر به مدت ۶ ماه در کانادا اقامت داشته باشد.

انواع ویزای موقت کانادا بر اساس تعداد ورود و خروج به این کشور

با ویزای یک بار ورود و یا چند بار ورود تنها اجازه اقامت ۶ ماهه در کشور کانادا را  خواهید داشت و پس از آن موظف هستید این کشور را ترک نمایید و یا مجددا برای ویزا اقدام کنید.

-ویزای یک بار ورود کانادا (single): این ویزا امکان ورود به کشور کانادا را فقط برای یک بار به شما می دهد. و در صورت خروج از کشور باید برای ورود مجدد به این کشور دوباره درخواست ویزا بدهید.

-ویزای چند بار ورود به کانادا (multiple) :این ویزا به شما اجازه می دهد که تا زمان معتبر بودن آن چند بار وارد کشور کانادا شوید.توصیه می شود ویزای توریستی کانادا را تا جای ممکن به صورت ویزای مولتی (Canada Multiple Visa)دریافت نمایید. البته این ویزا در ایران با نام هایی مثل ویزای ۵ ساله کانادا شناخته می شود. افرادی که ویزای مولتی کانادا را دارند می توانند حداکثر ۵ سال و یا تا زمان پایان اعتبار پاسپورت خود (هر کدام که زود تر موعد آن برسد) ، بدون هیچ محدودیتی وارد خاک کانادا شوند و هر بار تا مدت ۶ ماه در این کشور اقامت داشته باشند. بعد از سپری شدن این ۶ ماه  نیز به این علت که اعتبار این ویزا 6 ماهه است باید از کشور خارج شده (حداقل به مدت 6 ساعت) و دوباره به کشور بازگردند تا اقامت آنها برای ۶ ماه دیگر بلامانع گردد.  

·         سوپر ویزای کانادا

سوپر ویزای کانادا، در واقع یک نوع ویزای توریستی ویژه برای والدین و یا پدر بزرگ و مادر بزرگ فردی که در کانادا اقامت دائم دارد، محسوب می شود. یعنی به بیانی دیگر دعوت کننده باید فرزند و یا نوه متقاضی باشد. در قوانین سوپر ویزای کانادا برای دعوت کننده شرایط خاصی نظر گرفته شده است. برای مثال حداقل حقوق پایه دعوت کننده در کانادا نباید از ۲۴۰۰۰ دلار در سال کمتر باشد؛ همچنین دعوت کننده باید بیمه خدمات درمانی متقاضی را حداقل برای یک سال از داخل خاک کانادا پرداخت نماید. البته دعوت شونده هم نیازمند نامه تاییده پزشک معتمد سفارت از سلامتی وی پیش از ورود به کانادا است تا از هزینه‌ های درمانی تحمیلی به دولت کانادا جلوگیری شود. این ویزا از نوع چند بار ورود است و دارندگان آن می توانند به ازای هر بار ورود به کشور حداکثر تا ۲ سال در کشور کانادا اقامت داشته باشند. البته اعتبار این ویزا ۱۰ ساله است اما به دلیل اعتبار ۵ ساله پاسپورت در ایران مدت اعتبار آن ۵ سال حساب خواهد شد. بعد از اتمام اعتبار پاسپورت متقاضی نیازی به اقدام مجدد برای ویزا نیست بلکه فقط کافی است برچسب سوپر ویزا بر روی پاسپورت جدید الصاق ‌شود.

·         ویزای تحصیلی کانادا

کانادا به عنوان یکی ازکشورهای برتر دنیا برای تکمیل تحصیلات عالی دانشجویان خارجی شناخته می شود و تعداد ویزاهای تحصیلی آن از سال ۲۰۰۸ تاکنون دو برابر شده است. چنانچه قصد ادامه تحصیل در کانادا برای مدت بیشتر از 6 ماه را دارید، باید برای اخذ ویزای تحصیلی این کشور اقدام نمایید. با دریافت پذیرش تحصیلی یا نامه پذیرش از دانشگاه های کانادا (نامه Quack در استان کبک) می توانید برای این نوع ویزا اقدام نمایید. مقاطع بالاتر از دیپلم باید از مؤسسات مورد قبول اداره مهاجرت و شهروندی کانادا نامه پذیرش دریافت نمایند. هر کدام از مؤسسات معتبر آموزشی کانادا دارای یک کد یکتای DLI هستند که این کد می بایست در نامه تقاضای ویزای تحصیلی کانادا وارد شود. برای دریافت ویزای دانش آموزی کانادا نیز باید از مدارس این کشور نامه پذیرش دریافت نمایید. لیست مؤسسه های معتبر هر استان،در سایت وزارت آموزش و پرورش کانادا موجود است.برای متقاضیان ویزای تحصیلی کوچکتر از ۱۸ سال ، نیاز به فردی برای تحویل نامه به اداره مهاجرت و همچنین پذیرش مسئولیت فرزندی است. متقاضیان ایرانی خواهان ویزای تحصیلی کانادا نیازی به انجام آزمایش های پزشکی و دریافت سو پیشینه نخواهند داشت. با دریافت ویزای تحصیلی کانادا شما می توانید تا پایان اعتبار این ویزا بدون هیچ محدودیتی به این کشور سفر کنید.پس از دریافت پاسخ مثبت اداره مهاجرت، در ابتدا ویزا به صورت کوتاه مدت در پاسپورت شما درج می شود که در زمان ورود به کشور کانادا، مسئول مربوطه برای شما ویزای تحصیلی صادر خواهد کرد. به همین منظور حتما باید نامه دریافت شده از اداره مهاجرت کانادا، هنگام ورود به خاک این کشور همراه شما باشد.

مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا

مدارک پذیرش : مدرسه یا دانشگاه مورد نظر باید نامه پذیرش را کامل کرده و برایتان ارسال نماید و شما نیز باید نامه اصلی را با فرم مجوز تحصیلی پر کرده و برای اخذ ویزا ارسال کنید.

مدارک شناسایی: پاسپورت متقاضی و همراهان و 2 قطعه عکس جدید ۳٫۵ در ۴٫۵ زمینه سفید از متقاضی و هر یک از همراهان به انضمام نام و تاریخ تولد هر فرد در پشت عکس

مدارک مالی مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی

ü      نامه بانک از کانادا در صورتی که پولتان را به کانادا فرستاده اید

ü      نامه وام دانشجویی از موسسه مالی

ü      نامه تمکن مالی به انضمام مبلغ مبدل به دلار کانادا

ü      فیش واریزی تحصیل

ü      نامه مالی ساپورت کننده؛ (شخصی یا موسسه )

گفتنی است با دریافت ویزای تحصیلی فرزندان مسیر مهاجرتی جدیدی به منظور اخذ  اقامت در کانادا برای والدین آنها ایجاد خواهد شد.برای اطلاعات بیشتر از این موضوع با مشاوران ما تماس بگیرید.

·         ویزای همراه تحصیلی کانادا (برای والدین، فرزندان و همسر)

یکی از دغدغه‌ های مهم تمامی والدینی که فرزندان آنها در خارج از کشور درس می خوانند، شکل و کیفیت زندگی، وضعیت اسکان و تغذیه آنها دور از خانه و خانواده است. تمامی این مسائل موجب می شود تا والدین تصمیم بگیرند با بهره مندی از ویزای همراه تحصیلی کانادا در دوران تحصیل در کنار فرزندان خود باشند.این نگرانی در مقاطع بالاتر تحصیل نیز دیده می شود  و به همین جهت خیلی ها تاکید دارند تا در کنار همسر و یا فرزندانشان دوران تحصیل خود را سپری کنند. برای دریافت ویزای همراه کانادا دو روش وجود دارد. در روش اول همزمان با درخواست ویزای تحصیلی محصل در دانشگاه و یا مدرسه، والدین نیز می توانند ویزای همراه کانادا را با اعتباری ۶ ماهه دریافت کنند. به این نوع ویزا، ویزای توریستی (TRV) گفته می شود. همچنین در این نوع ویزا در صورتی که یکی از والدین دارای ویزای کار یا تحصیل در کانادا باشد، فرزندان آنها برای دریافت ویزای تحصیلی می توانند بدون ارائه نامه قبولی از مدارس اقدام نمایند. در روش دوم یعنی ویزای اجازه کار (OPEN WORK PERMIT)  به همسر دانشجوی در حین تحصیل اجازه داده می شود که برای ویزای کار اقدام نماید. در واقع این ویزا به همسر متقاضی این امکان را می دهد تا به صورت تمام‌ وقت و حتی بدون نیاز به دریافت مجوز درکانادا کار یا تحصیل کند. برای اطلاع از چگونگی دریافت هر کدام از این ویزاها می توانید از مشاوران ما کمک بگیرید.

·         ویزای کاری کانادا

با توجه به قوانین مهاجرتی کشور کانادا در خصوص نحوه صدور ویزای کاری، کلیه ساکنین کانادا به غیر از شهروندان و مقیمان دائم آن، به منظور کار در این کشور، به ویزای کاری از اداره مهاجرت و پناهندگی کانادا نیاز دارند. گفتنی است با ویزای کاری کانادا شما نمی توانید در این کشور اقامت دائم پیدا کند و لازم است از طریق مهاجرت ساکن دائم شوید. البته با دریافت ویزای کاری، همسر و فرزندان شما اجازه دارند تا با شما به این کشور بیایند و برای تحصیل یا کار اقدام کنند. از شرایط لازم برای اخذ ویزای کاری کانادا، داشتن پیشنهاد کاری یا قرارداد شغلی از سوی کارفرمای معتبر کانادایی است.  در واقع ارزیابی بازار کار یا همان (LMIA) سندی از جانب دولت کانادا مبنی بر اجازه استخدام کارمند خارجی است و کارفرمای کانادایی شما نیز با استفاده از همین فرم شما را استخدام خواهد کرد. اثبات پیشنهاد کاری از سوی یک کارفرمای معتبر کانادایی برای دریافت ویزای کاری کانادا لازم خواهد بود. اما همانطور که در بخش ویزای کاری همراه توضیح داده شد برای ویزای OPEN WORK PERMIT نیازی به ارائه گواهی شغلی نخواهد بود. البته اخذ ویزای کاری همراه فقط در شرایطی همچون همراهی با همسر و یا فرزند ممکن خواهد بود.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری کانادا

ü      درخواست فرم مجوز کار

ü      تأییدیه اداره منابع انسانی (LMO) صادر شده از سوی اداره کار و توسعه اجتماعی کانادا (در صورت لزوم)

ü      ارائه پیشنهاد شغلی کارفرما با شرح عنوان شغلی، حقوق دریافتی و مزایای کاری

ü      اثبات صلاحیت کاری در کانادا  

ویزای کاری برای پزشکان در کانادا

در حال حاضر کشور کانادا به شدت به پزشک نیاز دارد. بنابراین یکی از راه های دریافت ویزای فوری کانادا می تواند تقاضا برای ویزای پزشکی باشد. پزشکانی که می خواهند به کانادا مهاجرت کنند می توانند از طریق روش Federal Skilled worker ویزای کانادا را دریافت نمایند.لازم به ذکر است پزشکان متخصص برای درخواست ویزای پزشکی باید مدرک معتبر از دانشگاه و حرفه تخصصی خود ارائه دهند. علاوه بر این در رویال کالج کانادا از آنها آزمونی گرفته می شود و نتیجه آن در پرونده ضمیمه می گردد. پروانه پزشکی نیز باید از سازمان معتبر پزشکی دریافت شود. دریافت ویزای کانادا برای دندانپزشکان هم نیازمند گذراندن 4 سال دوره تحصیلی و ارائه مدرک معتبر است. پس از ارسال مدارک مربوطه به سازمان مهاجرت کانادا با توجه به مواردی همچون میزان تحصیلات، دانش زبان انگلیسی، تجربه کاری، سن و سازگاری با کانادا  به شما امتیاز داده می شود. در صورتی  که بتوانید امتیاز مورد نیاز این ویزا را کسب نمایید موفق به اخذ ویزای کانادا خواهید شد.

·         ویزای ازدواج کانادا

اغلب افراد  ویزای ازدواج کانادا را با نام اسپانسر کردن همسر می شناسند. در این ویزا، فردی که می خواهد همسرش را برای مهاجرت معرفی کند  باید دارای شرایط خاصی باشد.مثلا باید حتما اقامت دائم داشته یا شهروند کانادایی باشد. متقاضی ازدواج در خارج از کانادا نیز باید یک خویشاوند درجه یک در این کشور داشته باشد که او را حمایت مالی نماید. طبق قوانین ویزای ازدواج کانادایی، متقاضی باید به مدت ۲ سال به همراه همسر خویش از زمان دریافت اقامت دائم کانادا در یک رابطه قانونی زندگی کرده باشد و گرنه  ویزای کشور کانادا برای وی لغو خواهد شد.به خاطر داشته باشید مدارک ارسالی برای ویزای ازدواج باید حتما توانایی اثبات واقعی بودن رابطه بین این دو شخص را داشته باشند.ایمیل های رد و بدل شده، عکس های مشترک، اجاره خانه مشترک، نامه ها، پیام ها، بیمه عمر (در صورت وجود) می توانند برخی از این مدارک باشند.

 

*** سفارت ***

·         طریقه گرفتن وقت سفارت کانادا

به منظور انجام مراحل لازم جهت اخذ ویزای کانادا می توان به دو روش حضوری و با مراجعه به سفارت این کشور و یا آنلاین و از طریق مراجعه به سایت سفارت اقدام کرد. با توجه به این که در حال حاضر سفارت کانادا در ایران تعطیل است. شهروندان ایرانی برای تهیه ویزای کانادا باید شخصاً و یا از طریق نماینده قانونی به سفارت کانادا، مستقر در یکی از کشور های همسایه مراجعه نموده و تقاضای ویزا کنند. با توجه به این که مراجعه به کشورهای همسایه برای دریافت ویزا نیازمند هزینه و زمان زیادی خواهد بود. بنابراین روش آنلاین به عنوان معقول ترین و کم هزینه ترین راه برای دریافت ویزا محسوب می شود. علاوه بر این در این روش امکان پیگیری راحت پرونده به صورت آنلاین نیز وجود دارد. البته برخی از مشاوران مهاجرتی عقیده دارند که  با مراجعه حضوری برای اخذ ویزای کانادا امکان موافقت با درخواست ویزا بیشتر خواهد بود. در هر صورت ما در این بخش به هر دو روش  خواهیم پرداخت.

روش اول) درخواست حضوری ویزای کانادا (مراجعه به سفارت در کشورهای مجاور)

در روش ثبت نام حضوری برای ویزای کادانا که اصطلاحا به آن Draft  یا  Paper گفته می شود متقاضی می تواند بدون احتیاج  به گرفتن وقت قبلی به یکی از دفاترکارگزار سفارت کانادا (VAK) مراجعه کرده و ضمن ارائه دستی مدارک ترجمه شده و همچنین  پر کردن فرم ‌های مربوطه، برای انگشت نگاری اقدام کرده و بعد از پایان کار به کشور ایران باز ‌گردد. در این روش آدرس ایمیل فرد متقاضی در هنگام پر کردن فرم ‌های ثبت نام ویزا ، پل ارتباطی متقاضی و سفارت کانادا خواهد بود.

روش دوم) درخواست آنلاین ویزای کانادا (مراجعه به سایت سفارت)

برای گرفتن وقت سفارت کانادا در روش آنلاین می بایست به سایت اداره مهاجرت کانادا مراجعه کرده و با ثبت اطلاعات خود، یک حساب کاربری ایجاد نمایید. سپس مدارک اسکن شده را در اکانت خود آپلود کنید و هزینه مرتبط با ویزای کانادا و انگشت نگاری را آنلاین بپردازید. پس از انجام کلیه این مراحل، نامه انگشت نگاری، برگه تأیید ثبت نام و شماره درخواست به ایمیل شما ارسال خواهد شد. به منظور انجام اقدامات مربوط به انگشت نگاری شما باید به visa application center مراجعه کنید. لازم به ذکر است حضور فرد متقاضی برای انگشت نگاری الزامی خواهد بود و فقط به مدت ۳۰ روز برای این کار فرصت خواهید داشت.چنانچه پس از گذشت 1 ماه از درخواست برای انجام انگشت نگاری مراجعه نکنید،درخواست شما لغو می شود و هیچ هزینه ای قابل استرداد نیست. پس حتما لازم است با برنامه ریزی پیش بروید. با انجام انگشت نگاری درخواست شما ثبت شده و سفارت به مدت 4 تا 6 هفته شروع به رسیدگی به پرونده شما می کند. بعد از پایان این پروسه متقاضی می تواند با شماره پیگیری خود وارد سایت VAC شده و وضعیت پرونده خود را پیگیری نماید. پس از اعلام صادر شدن ویزا نیز متقاضی یا موکل قانونی وی با مراجعه به  مکان انجام انگشت نگاری و ارائه پاسپورت خود ، ویزای کانادا را دریافت می نماید.

·         طریقه پر کردن فرم های درخواست ویزای کانادا

از هر روشی که برای درخواست ویزای کانادا اقدام کرده باشید، فرم ‌های مشخصی وجود دارند که باید با دقت و شفافیت کامل اقدام به پر کردن آنها کنید. برخی از این فرم‌ها عبارتند از:

ü      فرم اطلاعات خانوادگی سفارت کانادا (Family Information)  موسوم به فرم شماره IMM5645

ü      فرم همراه برای اعضا خانواده سفارت کانادا یا (Use of a family member representative for online applications) موسوم به فرم شماره IMM5713

ü      فرم پرسونال سفارت کانادا یا (Application form) موسوم به فرم شماره IMM5257e

ü      فرم اِسکِجِل وان سفارت کانادا (Schedule 1) موسوم به فرم شماره IMM5257 B

فرم های بسیاری دیگری نیز وجود دارند که در شرایط و زمان های خاصی باید توسط فرد متقاضی تکمیل و تحویل داده شوند. شاید این فرم ها در ظاهر ساده به نظر برسند ولی باید دقت داشته باشید که پر کردن درست، دقیق و شفاف هر یک از این فرم‌های تعیین شده آن هم بدون غلط املایی و یا تاپیی، می تواند بسیار در سرنوشت درخواست ویزای کانادا موثر باشد. لازم است بدانید کوچکترین مغایرت و یا اشکالی در هر کدام از این فرم‌ها به سادگی منجر به ریجکت ویزای کانادای شما خواهد شد.. بنابراین توصیه می شود برای تکمیل درست این فرم ها حتما از موسسات مهاجرتی با تجربه کمک بگیرید.

·         مدارک کلی مورد نیاز برای اخذ ویزای کانادا

همانطور که می دانید مدارک مورد نیاز برای ویزای کانادا با توجه به نوع ویزای مورد نظر متفاوت خواهد بود. اما  برخی از موارد مشترک در میان همه آنها وجود دارد که در این اینجا به آنها اشاره خواهیم کرد.

ü      اصل پاسپورت های جدید ( حداقل با 9 ماه اعتبار) و پاسپورت قدیمی: صفحه اول و کپی تمام صفحات دارای مهر ویزا

ü      شناسنامه ترجمه شده فرد متقاضی و همراهان

ü      در صورتی که زن و شوهر هر دو باهم اقدام به درخواست ویزای کانادا می کنند ترجمه سند ازدواجشان لازم خواهد بود.

ü      دو قطعه عکس ۳٫۵ در ۴٫۵ رنگی، جدی با پس زمینه سفید

ü      تکمیل شده فرم درخواست ویزا (application form)

ü      تکمیل شده فرم اطلاعات خانوادگی (family infomation)

ü      سند ملکی ترجمه شده در صورت موجود بودن

ü      ترجمه مدارک شغلی:  برای صاحبان مشاغل جواز کسب، روزنامه رسمی و آخرین آگهی تغییرات و تصمیم ها، پروانه نظام مهندسی، پروانه طبابت یا پروانه بهره برداری و  برای کارمندان  نامه اشتغال به کار، سه فیش آخر حقوقی، حکم کارگزینی یا حکم بازنشستگی نیاز است.

ü      گردش حساب 3 ماهه یا 6 ماه گذشته برای نشان دادن درآمد ماهیانه و نامه تمکن bank statement به زبان انگلیسی و مهر شده از طریق امور بین الملل بانک

ü      دعوتنامه (در صورت موجود بودن): این مدرک باید به همراه کارت شناسایی و مدارک مالی دعوت کننده باشد. مدارکی  برای اثبات رابطه خویشاوندی نیز لازم خواهد بود.

ü      رزرو هتل و بلیت هواپیما (اختیاری)

لازم به ذکر است برای دریافت سوپر ویزای کانادا  باید مدارک اقامت دائم یا موقت فرد مقیم کشور کانادا ارائه گردد.همچنین تمامی مدارک باید ترجمه شده با مهر دارالترجمه رسمی و تأیید شده دادگستری باشند. دقت شود که تمامی فرم های درخواست ویزای کانادا کد دارند که در صورت اختلاف کد این صفحات با یک دیگر درخواست ویزای شما ریجکت می شود.

·         هزینه های ویزای کانادا

هزینه ای که از سوی شرکت های مهاجرتی برای اخذ ویزای کانادا دریافت می شود، به عامل های زیادی بستگی دارد. مثلا با توجه به آپشن هایی نظیر اضافه کردن دعوت نامه، برنامه سفری، ارائه رزرو بلیط و واچر هتل و همچنین وقت انگشت نگاری ، هزینه ها تغییر خواهند کرد. البته بعضی از این عملیات ها نظیر واچر هتل و تعیین وقت انگشت نگاری به صورت رایگان توسط برخی از شرکت های مهاجرتی صورت می گیرد.گفتنی است هزینه های ویزای کانادا به دلار آمریکا دریافت می شود. علاوه براین خوب است بدانید هزینه اصلی ویزای توریستی کانادا، ۱۸۵ دلار کانادا است که از این مبلغ ۱۰۰ دلار به منظور بررسی مدارک و ۸۵ دلار دیگر نیز برای انگشت‌نگاری و عکس‌برداری در نظر گرفته شده است. بنابراین هر مبلغی بیشتر از این به واسطه کارگزاران از متقاضیان دریافت شود، می بایست به عنوان هزینه دعوت‌نامه معتبر و همچنین حق‌العمل کارگزار باشد.

·         آدرس سفارت و شرکت کارگزار کانادا

همانطور که قبلا هم اشاره شد به علت تعطیلی سفارت کانادا در تهران و اطلاعیه کنسولگری این کشور، متقاضیان ایرانی به جهت دریافت ویزای کانادا باید از طریق ثبت نام آنلاین و انگشت نگاری در کارگزاری کنسولی دولت کانادا (VAC) در یکی از کشورهای مجاور اقدام نمایند. دقت کنید در زمان تکمیل فرم، حتما سفارت مد نظر خود جهت انگشت نگاری را قید کرده باشید. در این بخش آدرس و اطلاعات تماس این کارگزاری ها در اختیار شما متقاضیان گرامی قرار خواهد گرفت.

آدرس سفارت کانادا در آنکارا  ترکیه:

Cinnah Caddesi No: 58 – 06690, Cankaya – Ankara, Turkey

ساعات کاری سفارت کانادا در آنکارا از دوشنبه تا پنج‌شنبه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۶:۴۵ است و روزهای جمعه نیز از ۸:۰۰ صبح تا ۱۲:۳۰ است.

آدرس سفارت کانادا در استانبول ترکیه:

Consulate General of Canada – 209 Buyukdere Caddesi – Tekfen Tower – Levent 4, Istanbul – 34394 Turkey

خدمات کنسولگری استانبول خود را از دوشنبه تا جمعه به جز روزهای تعطیل از ساعت از ۹:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ می باشد.

آدرس سفارت کانادا در تفلیس گرجستان:

Canada Visa Application Centre (CVAC operated in partnership with OIM/IOM), International Organization for Migration (IOM) –Georgia, 12 Abuladze street 1st lane, (Dead End) 0162, Ground Floor, Tbilisi, Georgia

ساعات کاری سفارت کانادا در تفلیس از روز دوشنبه تا جمعه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹:۰۰ صبح الی۱۶:۰۰ بعداز ظهر خواهد ‌بود.

آدرس سفارت کانادا در دبی امارات :

Consulate General of Canada – 19th Floor Jumeirah Emirates Towers ( Business Tower) – Sheikh Zayed Road.Dubai, United Arab Emirates

سفارت کانادا در ابوظبی امارات:

Abu Dhabi Trade Towers – Abu Dhabi Mall – West Tower – 9th & 10th Floors – Abu Dhabi – United Arab Emirates

ساعات کاری سفارت کانادا در دبی و ابوظبی یکسان است. از یکشنبه تا پنج شنبه به جز روزهای تعطیل ، ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۶:۰۰ ( در ماه رمضان از ۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰)،

سفارت کانادا در ایروان ارمنستان:

Canada Visa Application Centre (CVAC operated in partnership with OIM/IOM), International Organization for Migration (IOM) – Yerevan, 10 Vazgen Sargsyan, Yerevan, Armenia

ساعات کاری سفارت کانادا در ایروان از روز دوشنبه تا جمعه  به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸:۳۰ صبح الی۱۷:۰۰ بعداز ظهر خواهد ‌بود.

آدرس سفارت کانادا در باکو آذربایجان:

Canada Visa Application Centre (CVAC operated in partnership with OIM/IOM), International Organization for Migration (IOM) – Azerbaijan, 18, Yashar Husseynov Street, AZ-1069, Baku, Azerbaijan

ساعات کاری سفارت کانادا در باکو روزهای دوشنبه تا جمعه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۰۹:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ بعد از ظهر است.

نکاتی در خصوص روز رفتن به سفارت کانادا

لازم است بدانید گرفتن وقت این سفارت به منظور انجام مصاحبه نخواهد بود بلکه تنها به جهت انگشت نگاری و ثبت اطلاعات بیومتریک متقاضی است. بنابراین مهمترین عامل در  به دست آوردن ویزای کانادا،  کامل و بی نقص بودن مدارک است. به بیان دیگر ملاک اصلی برای پذیرفته شدن یا رد شدن درخواست ویزای شما مدارک ارائه شده شما به سفارت خواهد بود. در ادامه به نکات مهمی در خصوص مدارک ویزای کانادا  اشاره خواهیم کرد.

نکات مهم درباره ی تکمیل مدارک :

o       برای متقاعد شدن افسر ویزا جهت صدور ویزای کانادا، مدارک باید کامل، دقیق ،جدید و گویای وضیعت فعلی شما  باشد. به طور کلی هرچه مدارک شما کامل تر  و دقیق تر ، شانس پذیرش ویزای شما بیشتر

o       شما با ارائه این مدارک باید افسر مربوطه را متقاعد کنید که بعد از اتمام سفر به ایران باز خواهید گشت.

o       نشان دادن توان مالی لازم  برای پرداخت هزینه های مربوط به سفر و مدت زمان اقامت در کانادا مهم است.

o       باید نشان دهید فرد قانون مندی هستید و سوابق جنایی ندارید.

o       انجام دادن معاینات پزشکی در صورت نیاز لازم خواهد بود.


  • ۹۸/۰۴/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی