ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰

مدارک ویزای شینگن

ویزای شینگن یکی از ویزاهایی است که برای ایرانیان و مردم برخی از کشورهای دیگر جهان از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که با داشتن این ویزا می توان به بیش از ۲۵ کشور جهان در اروپا سفر کرد. علاوه بر این، ویزای شینگن یکی از مدارک خوب به منظور اپلای ویزای کانادا و آمریکا به صورت گردشگری و تجاری محسوب می شود. نا گفته نماند ویزای شینگن به تنهایی شرط لازم و یا کافی برای دریافت ویزای کانادا، آمریکا و اقیانوسیه نیست اما می تواند شانس شما را در دریافت این گونه ویزاهای سخت برای ایرانیان افزایش دهد. شما به راحتی می توانید در طول اعتبار ویزای شینگن درکشورهای اروپایی عضو این پیمان بدون بازرسی های مرزی تردد داشته باشید. اما همانطور که می دانید برای برخورداری از این امتیازها و اخذ ویزای شینگن حتما باید دارای شرایط و مدارک خاصی باشید تا سفارت کشورهای اروپایی با درخواست شما برای صدور ویزا  موافقت نمایند. می توان گفت تهیه مدارک مورد نیاز برای ویزا شاید مهمترین بخش از برنامه ریزی سفر به شمار می آید. چرا که قبل از حضور شما در سفارت برای مصاحبه، این مدارک شماست که معرف شما و اهدافتان از سفر خواهد بود، پس می تواند نقش مهمی را در پذیرش و یا ریجکت درخواستتان داشته باشد در واقع سفارت کشورهای اروپایی  با بررسی مدارک می خواهند از هدف شما برای سفر به کشورشان آگاه باشند و مطمئن باشند که حتما بعد از اتمام اعتبار ویزای شینگن به کشور خود باز خواهید گشت. بنابراین با توجه به اهمیت مدارک ویزای شینگن ، خوب است در این مقاله به طور مفصل در مورد آن توضیح دهیم.


انواع مدارک لازم برای ویزای شینگن

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای شینگن جدا از اینکه از چه کشوری برای ویزا درخواست می‌دهید به جز چندین مورد استثنایی تفاوت چندانی باهم ندارند. به طور کلی دو دسته مدارک برای اخذ ویزای شینگن لازم است. دسته اول مدارک در رابطه با شرایط شغلی، مالی، املاک و مستغلات و سابقه سفر متقاضی اطلاعات لازم را به مسئولان سفارت ارائه می دهد و دسته دوم مدارک نیز به تکمیل فرم های مورد نیاز و همچنین ارائه برخی از مدارک هویتی لازم مربوط می شود. در ادامه اطلاعات لازم در خصوص هر یک از این مدارک را در اختیار متقاضیان گرامی قرار خواهیم داد.

ارائه فرم تکمیل‌ شده درخواست ویزا

یکی از مراحل اولیه برای درخواست ویزای هر کشوری پر کردن فرم مربوط به درخواست روادید آن کشور است. به همین منظور متقاضی باید فرم مربوطه را به صورت حضوری و یا اینترنتی از سفارت کشور مورد نظر و یا کارگزار آن تهیه کرده و بعد از تکمیل دقیق آن به همراه مدارک مورد نیاز دیگر در روز مصاحبه به مسئولان سفارت ارائه دهد. متقاضی باید در این فرم اطلاعات کامل و دقیقی را از مشخصات خود (مطابق با پاسپورت و شناسنامه)، نوع ویزای شینگن درخواستی، اهداف سفر، منابع مالی تأمین سفر، تاریخ ورود و خروج به منطقه شینگن، مشخصات همراه و مشخصات میزبان در کشور مقصد ارائه ‌دهد. لازم به ذکر است فرم درخواست ویزا برای هر کشور متفاوت است بنابراین با توجه به کشور مقصد اصلی خود این فرم را تهیه و پر نمایید.

ارائه پاسپورت‌ جدید و پاسپورت‌ های پیشین

یکی از مدارک اصلی برای ویزای شینگن پاسپورت است. پاسپورت شما باید دست کم از اعتبار ۶ ماهه برخوردار باشد و به هیچ وجه آسیب ‌دیده و یا مخدوش نباشد. برچسب ‌های موجود در ویزای شما نیز می‌تواند اثبات‌کننده سابقه سفر شما باشد. داشتن سابقه سفر، مسئول سفارت را از انگیزه سفر شما مطمئن می سازد و طبعاً اخذ ویزای شینگن برای شما راحت تر خواهد شد. بنابراین پاسپورت‌ های قدیمی خود را که دارای برچسب ویزاهای ارزشمندی نظیرویزای شینگن، ویزای انگلیس، ویزای استرالیا، ویزای کانادا و ویزای ژاپن است به همراه مدارک دیگر به آفیسر سفارت ارائه دهید.

مدارک مالی مورد نیاز برای اخذ ویزای شینگن

یکی از مدارک مالی اصلی برای اخذ ویزای شینگن، پرینت گردش حساب و  مانده‌ حساب بانکی فرد متقاضی ویزا است. در واقع افسر ویزا با بررسی پرینت گردش مالی ۶ ماهه اخیر حساب بانکی فرد متقاضی می تواند به عملکرد حساب مالی وی پی ببرد. به بیان دیگر متوجه می شود که حساب او چقدر کار کرده است. بنابراین برای ارائه یک شماره حساب با ارزش به افسر ویزا دقت نمایید که آن شماره حساب حتما مبالغ ورودی منظم‌ و یکسانی‌ داشته باشد و از طرف دیگر مبالغ موجود در آن مدت‌زمان بیشتری در حسابتان باقی‌ بماند. نکته کلیدی دیگر در خصوص مدارک مالی لازم برای ویزای شینگن ارائه مانده ‌حساب و یا موجودی قابل توجه به افسر ویزا است. دقت نمایید که مانده‌ حساب شما نباید کمتر از ۶۰ میلیون تومان باشد. موجود بودن این مبلغ در حساب بانکی شما افسر ویزا را مطمئن می سازد که شما توانایی تأمین هزینه‌ های سفر خود به اروپا را خواهید داشت.

چند نکته در خصوص مدارک مالی مورد نیاز ویزای شینگن

  • هر گونه جعل و یا دست‌کاری در اطلاعات مندرج در نامه تمکن مالی بانک می‌تواند شما را در لیست سیاه سفارت قرار دهد و علاوه بر ریجکت شدندرخواست ویزای شما، ممکن است تا مدت ها امکان سفر به اروپا را پیدا نکنید.
  • دقت داشته باشید که به هیچ عنوان حساب ‌سازی نکنید. به عنوان مثال واریز مبالغ سنگین به حسابی که قبلا فعال نبوده است نمی تواند مدرک قابل قبولی برای درخواست شما محسوب شود.
  • تا زمانی که نتیجه درخواستتان مشخص نشده است به موجودی حساب خود دست نزنید و در صورتی که مجبور هستید مبلغی را از این حساب برداشت نمایید این مبلغ نباید از ۳۰ درصد موجودی بیشتر باشد.

مدارک شغلی مورد نیاز برای اخذ ویزای شینگن

یکی دیگر از معیارهای مهم سفارت برای صدور ویزای شینگن داشتن شغل مناسب است. اگر چه به طور قانونی نمی توان گفت مشاغلی خاص از شانس بیشتری برای اخذ ویزای اروپا برخوردارند. اما تجربه نشان می دهد که به هر میزانی که شغل متقاضی معتبر‌تر باشد و از مدارک شغلی قوی تری نظیر پروانه طبابت، جواز کسب، روزنامه رسمی و غیره برخوردار باشد، شانس موافقت با درخواست ویزای وی نیز بیشتر می شود. البته ناگفته نماند کارمند یکی از ادارات و یا شرکت ‌های معتبر نیز از شانس کافی برای اخد ویزای شینگن برخوردار خواهد بود. این افراد نیز می توانند با ارائه ی نامه اشتغال به کار در سربرگ رسمی، تأکید بر سابقه سفر مناسب، اثبات تمکن مالی و همچنین یک برنامه سفر دقیق مانند تور ۴ شب ایتالیا، شانس بالایی برای اخذ ویزای شینگن داشته باشند. علاوه بر این، نامه سه ماهه آخر بیمه تأمین اجتماعی و یا دیگر بیمه‌ های معتبر نظیر بیمه بانک ‌ها و یا سازمان‌های خاص نیز می تواند تکمیل‌کننده مناسبی برای مدارک شغلی  محسوب شود.

چند نکته در خصوص مدارک شغلی مورد نیاز ویزای شینگن

  • کارمندان باید نامه اشتغال به کار خود را در سربرگ رسمی شرکت همراه با امضای مدیرعامل و ذکر سمت شغلی، حقوق ماهانه و مدت‌زمان اشتغال به کار، به زبان انگلیسی ارائه دهند.
  • دانشجویان باید از دانشگاه محل تحصیل خود نامه اشتغال به تحصیل رسمی دریافت نمایند.
  • ارائه پروانه بهره ‌برداری برای صاحبان مشاغل تولیدی بسیار مهم است.
  • برای افرادی که شغل آزاد دارند، ارائه پروانه کسب و سوابق آخرین پرداخت ‌های مالیاتی ممهور به مهر اداره مالیات اجباری است. البته مشاغلی همچون کشاورزی که از دادن مالیات معاف هستند از این قانون مستثنی هستند.
  • خانم ‌های خانه‌دار باید گواهی اشتغال به کار و یا سایر مدارک شغلی همسر خود را ارائه نمایند.
  • یکی دیگر از مدارک مهم شغلی، شماره نظام پزشکی، نظام‌ مهندسی و یا کانون وکلا است.

آژانس مسافرتی شمیران گشت

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

معرفی شغل مسافر در سربرگ محل کار/شرکت شده :

الف) پزشکان : پروانه مطب،پروانه دائم پزشکی،کارت نظام پزشکی و نامه اشتغال به کار

ب: وکلا:پروانه وکالت

ج) مشاغل دولتی : حکم کارگزینی،آخرین فیش حقوقی و یا نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال میزان حقوق دریافتی و تاییدیه مرخصی،آخرین لیست بیمه

د) بازنشسته ها : ارائه حکم بازنشستگی،ارائه آخرین لیست بیمه وارائه آخرین فیش حقوقی

ه) مشاغل غیر دولتی : گواهی اشتغال بکار از شرکت مربوطه با ذکرمدت اشتغال،میزان حقوق دریافتی،تاییده مرخصی،آخرین لیست بیمه وارائه اصل آخرین روزنامه رسمی آن شرکت

و) درصورت خویش فرما بودن : جواز کسب/آگهی تاسیس و مدارک مربوط به شرکت

ز) دانش آموزان،دانشجویان، معلمان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه : (اصل نامه اشتغال به کار) + پرینت حساب بانکی به انگلیسی در ۳ ماه گذشته از بانکی که در آن حساب دارید + گواهی تمکن مالی به لاتین از بانک با حداقل تمکن پنجاه میلیون تومان (در صورت داشتن حساب سپرده باید حداقل موجودی پنجاه میلیون تومان باشد)

 نکته: * جهت ارائه پرینت حساب به سفارت زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر ۵ روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت باشد + اصل و ترجمه سند مالکیت + اصل و ترجمه مدارک شغلی،ملکی و مالی همسر برای خانم هایی خانه دار که بدون همسر سفر میکنند.*

مدارک ملکی مورد نیاز برای اخذ ویزای شینگن

اسناد ملکی معتبر بیانگر شرایط مناسب شغلی و زندگی  فرد متقاضی ویزای شینگن است بنابراین ارائه آنها منجر به افزایش شانس شما در پذیرفته شدن درخواست ویزایتان خواهد شد.این اسناد ملکی شامل کلیه املاک و مستغلاتی می شود که به نام متقاضی است و اسناد مالکیت آنها نیز موجود می باشد.

چند نکته در خصوص مدارک ملکی مورد نیاز ویزای شینگن

  • سندهای مشاعی با هر اندازه سهم نیز می‌توانند جزئی از مدارک ملکی محسوب شوند.
  • برای ترجمه باید از اصل سند ملکی استفاده نمایید که پس از ترجمه و تأیید دادگستری به فرد بازگردانده می‌شود.
  • مبایعه ‌نامه املاک که دارای کد رهگیری می باشد نیز حکم سند ملکی را دارد.
  • ارائه اسناد جعلی در همان مرحله تأیید در دادگستری با پیگرد قانونی رو به رو می شوند.
  • لازم به ذکر است سند ملکی از مدارک لازم و ضروری برای ویزای شینگن نیست ولی می تواند نقش موثری در تایید درخواست ویزای شما داشته باشد.

ارائه رزرو بلیط و واچر هتل

از دیگر مدارک لازم برای ویزای شینگن ارائه رزرو بلیط رفت‌ و برگشت و همچنین واچر هتل محل اقامت برای تمامی شب‌ های اقامت در اروپا است. البته لازم به ذکر است برای مراجعه به سفارت کشور مورد نظر لازم نیست بلیط رفت‌ و برگشت بخرید بلکه تنها رزرو بلیط مطابق با برنامه سفر نیز کافی خواهد بود.

همچنین اطلاع از محل اقامت مسافر در طول سفر برای افسر ویزا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین دلیل ارائه واچر هتل می تواند به آنها ثابت نماید که هدفتان از سفر گردش و تفریح است و برای همین منظور هتل نیز رزرو کرده اید.

 

چند نکته در خصوص رزرو بلیط و واچر هتل

  • شما باید کاملا مطابق با برنامه سفر خود بلیط هواپیما را رزرو نمایید و در صورت هر گونه تناقض درخواستتان رد می شود.
  • ارائه رزرو بلیط و واچر هتل جعلی حتماً منجر به ریجکت ویزای شما خواهد شد.

ارائه بیمه مسافرتی

یکی از مدارک مهم دیگر در اخذ ویزای شینگن بیمه مسافرتی است که حداقل باید هزینه  ۳۰ تا ۵۰ هزار یورو را برای هر مسافر در کل مدت زمان سفر پوشش دهد. این بیمه برای تامین برخی از هزینه های احتمالی نظیر مراقبت ‌های پزشکی و یا هزینه ‌های بیمارستانی اضطراری در نظر گرفته می شود. برای تهیه این بیمه باید به شرکت بیمه‌گذاری مراجعه نمایید که دارای یک نماینده معتبر در کشور مقصد باشد و یا اینکه شخص دعوت‌کننده در کشور مقصد، بیمه‌ مسافرتی را از یک شرکت بیمه در آن کشور برای شما دریافت نماید.

چند نکته در خصوص بیمه مسافرتی مورد نیاز ویزای شینگن

  • درخواست هایی که بیمه مسافرتی ندارند قطعا بدون کوچک‌ ترین ملاحظه‌ای ریجکت می شوند
  • حتما به یک شرکت بیمه‌گذار معتبر برای صدور بیمه مسافرتی مراجعه کرده و حداقل سقف پوشش بیمه برای ویزای شینگن را رعایت نمایید.

ارائه دعوت‌نامه ( در صورت دارا بودن)

اگر برای اخذ ویزای شینگن از یک دعوت نامه معتبر در کشور مقصد استفاده می کنید دیگر نیازی به رزرو هتل نخواهید داشت. در این روش محل اسکان شما باید در دعوت ‌نامه مشخص شده باشد و همچنین این مکان باید دارای اتاقی مجزا برای میزبانی شما در طول مدت سفر باشد. شما باید اصل این دعوتنامه را به مسئولان سفارت ارائه نمایید. اما اگر دعوت نامه ندارید، بهتر است از کشورهای توریستی تر اقدام به اخذ ویزای شینگن نمایید، مثلا کشور آلمان توریستی نیست و احتمال دریافت ویزای شنگن اول از این کشور بدون دعوت نامه بسیار پایین است.

سایر مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن

در روز مصاحبه علاوه بر مدارکی که تاکنون به آنها اشاره شد باید مدارک دیگری را نیز به همراه خود داشته باشید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

تهیه دو قطعه عکس با ویژگی های بیومتریک برای ویزای شینگن

ویژگی های عکس ویزای شینگن : رنگی، زمینه سفید، جدید که کاملا با ظاهر فعلی صاحب عکس هم‌خوانی داشته باشد، تمام رخ، در ابعاد ۳٫۵ در ۴٫۵ .

  • ترجمه شناسنامه و کارت ملی
  • رضایت‌نامه محضری همسر و یا والدین ( در صورت نیاز)

همچنین توجه نمایید تمامی مدارک شما باید از مهر ترجمه رسمی دارالترجمه ‌های معتبر کشور برخوردار باشند و در صورت نیاز برخی از این مدارک باید دارای مهر دادگستری نیز باشند که معمولاً دارالترجمه‌ ها خودشان پس از ترجمه مدارک، برای گرفتن این مهر اقدام می‌نمایند. در پایان این بحث بهتر است به این نکته نیز اشاره نماییم که همه این مدارک باید به شکل زنجیر وار و مکمل هم عمل کنند تا بتوانند در نهایت منجر به پذیرش درخواست ویزای شما شوند. در ابتدا باید به گونه ای برنامه‌ و هدف مشخص خود از سفر را برای افسران ثابت نمایید. سپس نشان دهید که تمکن مالی لازم برای پوشش هزینه‌ های سفر خود و همراهان را خواهید داشت و در نهایت پس از پایان سفر و قبل از پایان اعتبار ویزا، به کشور خود باز می گردید. کارشناسان باتجربه ما در آژانس شمیران گشت همواره می توانند در خصوص اخذ انواع ویزای شینگن و مدارک لازم برای هر کدام از آنها اطلاعات کاملی را در اختیار متقاضیان گرامی قرار دهند.

  • ۹۸/۰۵/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی