ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰




ویزای مجارستان

ویزای مجارستان-ویزای شینگن مجارستان-ویزای تحصیلی مجارستان-مدارک ویزای مجارستان توریستی-ویزای تضمینی مجارستان-ویزای فوری مجارستان

ویزای مجارستان


مجارستان یکی از کشورهای زیبای اروپای مرکزی است که به خاطر ویژگی های منحصر به فردی که در حوزه های مختلف فرهنگی، علمی، گردشگری و اقتصادی دارد، به یک مقصد ایده آل برای گردشگران و مهاجران تبدیل شده است. به عنوان مثال بوداپست، پایتخت این کشور به خاطر برخورداری از جاذبه ‌های بی نظیر و متنوع به پاریس شرق شهرت یافته است. علاوه بر این تور مجارستان یکی از ارزان ترین تورهای اروپایی محسوب می شود و گردشگران زیادی سالیانه از طریق آن به اروپا سفر کرده و از نزدیک دیدنی های این کشور جذاب را مشاهده می نمایند. البته این کشور عضو پیمان شینگن نیز می باشد و متقاضیان سفر به این کشور می توانند از دیگرکشورهای ناحیه شینگن نیز بازدید نمایند. در این مقاله به ویزای شینگن مجارستان و نحوه اخذ آن می پردازیم.

ویزای مجارستان

برای دریافت فرم ویزای مجارستان به صفحه زیر مراجعه کنید.

فرم ویزای مجارستان

انواع ویزاهای مجارستان و مدت زمان اعتبار آنها

با توجه به این که اهداف متقاضیان برای سفر به کشور مجارستان متفاوت است. سفارت این کشور ویزاهای مختلفی را برای سفر به این کشور در نظر گرفته است که در ادامه به شرح مختصری از آنها می پردازیم.

ویزای توریستی مجارستان

با استفاده از ویزای توریستی مجارستان می توانید به بازدید و گشت و گذار در این کشور بپردازید، با وجود این که این ویزا معمولا با هدف تفریح و گردش صادر می گردد، اما برای اهداف کوتاه مدت دیگری نظیر بازدید از اقوام، کسب و کار و فعالیت های ورزشی و فرهنگی نیز قابل استفاده است. یکی از مدارک مهم برای دریافت این ویزا، ارائه مدرکی مبنی بر بازگشت به کشور مبدا پیش از پایان اعتبار ویزا است.

ویزای شینگن مجارستان


ویزای تحصیلی مجارستان

به خاطر وضعیت مناسب تحصیل در کشور مجارستان و هزینه پایین زندگی در این کشور، دانشجویان زیادی در سراسر کشور به دنبال اخذ ویزای تحصیلی این کشور هستند. گفتنی است دانشگاه های مجارستان از سطح آموزشی بالایی برخوردارند و رشته های تحصیلی متفاوتی در آنها تدریس می شود. برخی از شرایط لازم برای اخذ این ویزا عبارتند از: نمره آیلتس ۵٫۵ برای تحصیل در مقطع کارشناسی، نمره آیلتس ۶ برای مقطع کارشناسی ارشد، گرفتن نمره قبولی در کالج این کشور و موارد دیگر. بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه های مجارستان نیز می توانید برای استخدام در این کشور اقدام نمایید و در نهایت اقامت این کشور را به دست آورید.


آژانس مسافرتی شمیران گشت

 021-26206357 – 021-26206479

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

ویزای کاری مجارستان

با اخذ ویزای کاری مجارستان در صورتی که سرپرست خانوار باشید می توانید خانواده خود را نیز به این کشور برده و با هم در مجارستان اقامت داشته باشید. ویزای کاری مجارستان همانند ویزاهای کاری دیگر کشورهای اروپایی، نیازمند دعوت نامه از جانب کارفرمایی در مجارستان است. البته اگر در این کشور و یا دیگر کشورهای اروپایی تحصیل کرده باشید ویزای کاری مجارستان را راحت تر دریافت خواهید کرد، زیرا بیشتر کارفرماها و دولت مجارستان تمایل دارند ویزای کار را به اتباع و دانشجویان کشور خود بدهند.

ویزای پزشکی مجارستان

ویزای پزشکی مجوز اقامتی کوتاه مدت به جهت سپری کردن دوره درمان در این کشور است. البته برای دریافت این ویزای فوری باید گواهی و مدارک لازم را در رابطه با درمان در بیمارستان و یا مرکز درمانی واقع در مجارستان ارائه نمایید. اثبات توانایی مالی برای پرداخت هزینه های درمان نیز لازم خواهد بود.

ویزای شینگن مجارستان

ویزای شینگن مجارستان

ویزای ازدواج مجارستان

با ویزای ازدواج مجارستان می توان به این کشور مهاجرت کرد. به منظور اخذ این ویزای تضمینی می بایست با فردی از تبعه این کشور ازدواج کنید. در این صورت می توانید تابعیت مجارستان را دریافت نمایید. برای اخذ ویزای ازدواج مجارستان باید مدارک مشخصی را به سفارت ارائه نمایید تا واقعی بودن ازدواج شما ثابت گردد.

آژانس مسافرتی شمیران گشت

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

۰۲۱-۲۶۲۰۶۳۵۷ ۰۲۱-۲۶۲۰۶۴۷۹

ویزای تجاری مجارستان

شما با سرمایه گذاری در این کشور می توانید برای اخذ ویزای تجاری این کشور اقدام نمایید. با این ویزا، پس از مدتی اقامت و انجام فعالیت کاری موثر می توانید اقامت دائم مجارستان را نیز به دست آورید. یکی از شرایط لازم برای اخذ این ویزا خریداری اوراق قرضه بانکی مجارستان به مبلغ ۳۰۰ هزار یورو است که البته بعد از گذشت ۵ سال این مبلغ به فرد عودت داده می شود. با داشتن این ویزای تضمینی مجارستان می توانید به کشورهای اروپایی دیگر نیز رفت و آمد داشته باشید.

ویزای شینگن مجارستان

ویزای شینگن مجارستان

انواع ویزای مجارستان از لحاظ تعداد ورود و خروج

ویزای مجارستان به دو صورت سینگل (یک بار ورود) و یا ویزای مالتیپل (چند بار ورود) صادر می گردد. با ویزای سینگل تنها یک بار حق ورود به حوزه شینگن را خواهید داشت و اگر وارد مجارستان شوید و قبل از اتمام دوره اقامت از آن خارج شوید دیگر حق ورود به مجارستان را نخواهید داشت. اما با ویزای مالتیپل می توانید چند بار به این حوزه رفت و آمد داشته باشید. بنابراین حتما قبل از اخذ ویزا مشخص نمایید که به کدام نوع از آنها احتیاج خواهید داشت.


  • ۹۸/۰۷/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی