ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰




ویزای پرتغال

ویزای سفارت پرتغال-ویزای شینگن پرتغال- ویزای توریستی یا تجاری پرتغال-ویزای تضمینی پرتغال-سفارت پرتغال-ویزای فوری پرتغال

ویزای پرتغال


پرتغال، کشوری توسعه یافته با جاذبه های طبیعی بسیار زیبا و جذاب است که توجه گردشگران زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. جالب است بدانید این کشور کوچک دارای موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی است چرا که در نقطه تلاقی سه قاره اروپا، آفریقا و آمریکا واقع شده است و به همین خاطر در تعاملات و مسیرهای بین المللی از اهمیت بالایی برخوردار است. پایتخت کشور پرتغال شهر بزرگ لیسبون است که از آثار طبیعی و تاریخی بی شماری برخوردار است و شامل دو بخش مدرن و قدیمی است که ادغام این دو در کنار هم، زیبایی این شهر را دو چندان کرده است. علاوه بر لیسبون این کشور دارای دو شهر بزرگ و ثروتمند دیگر با نام های پورتو و آلگارو است که از نظر بین المللی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. اگر چه زبان رسمی این کشور پرتغالی است اما اغلب مردم به زبان انگلیسی با هم صحبت می کنند. اگر به هر دلیلی قصد سفر به کشور پرتغال را دارید در ابتدا باید برای دریافت ویزای آن اقدام نمایید. آژانس شمیران گشت در این مقاله اطلاعات جامعی را در خصوص ویزای پرتغال و مراحل دریافت آن به شما متقاضیان عزیز ارائه خواهد داد.

ویزای پرتغال

  • ۰
  • ۰

در صفحه فرم ویزای بلژیک شما میتوانید درباره وقت سفارت بلژیک ، مدارک ویزای بلژیک ، آدرس سفارت بلژیک اطلاعات لازم را کسب نمایید.

ویزای بلژیک


گرفتن وقت سفارت از طریق شرکت کارگزار سفارت بلژیک(VFS)

طبق روال معمول، اخذ ویزای بیشتر کشورهای حوزه شینگن، با گرفتن وقت سفارت این کشور از طریق سایت وی اف اس امکان پذیر است. برای گرفتن وقت سفارت بلژیک نیز شما باید یک ایمیل با جزئیات مشخص شده در سایت وی اف اس بلژیک به آدرس appointmentbelgium@vfshelpline.com ارسال نمایید. سپس با تاییدیه درخواست و اعلام زمان مراجعه به مرکز صدور ویزا برای ارائه مدارک و عملیات انگشت نگاری به این مرکز مراجعه نمایید.

اما علاوه بر این از خرداد سال ۹۶ تا کنون، برای تعیین وقت درخواست ویزای بلژیک باید ابتدا به سایت https://visaonweb.diplomatie.be/ مراجعه کرد. در این روش بعد از پر کردن فرمدرخواست ویزا و ارسال آن، اگر فرم به صورت صحیح تکمیل شده باشد به شما یک کد اینترنتی تعلق خواهد گرفت. بعد از آن جهت دریافت وقت سفارت باید به سایت سفارتhttp://ww1.visa4belgium.com/ مراجعه کرده و با استفاده از کد اینترنتی موجود اقدام به گرفتن وقت سفارت بلژیک کنید. به همین منظور در صورتی که برای گرفتن وقت سفارت بلژیک قبلا در این سایت ثبت نام نکرده‌اید، ابتدا باید با ثبت نام در این سایت از طریق نام کاربری و رمز عبوری که در اختیار شما قرار می گیرد، وارد سایت شده و وقت ملاقات خود را تعیین، ویرایش و یا لغو نمایید.

  • ۰
  • ۰




ویزای بلژیک

راهنمای اخذ ویزای بلژیک-ویزای شینگن بلژیک-ویزای فوری بلژیک-ویزای توریستی بلژیک -ویزای تضمینی بلژیک-سفر به بلژیک-وقت سفارت بلژیک

ویزای بلژیک


کشور بلژیک از جمله کشورهای قدیمی و سلطنتی قاره سبز است که از لحاظ سیاسی دارای اهمیت ویژه ای است چرا که بروکسل پایتخت این کشور، مقر اصلی بیشتر نهادهای اتحادیه اروپا است. این کشور به خاطر بارندگی های زیاد به آب و هوای معتدل دریایی معروف شده و نیمی از مساحت آن نیز توسط جنگل‌ها احاطه شده است. جاذبه های دیدنی کشور بلژیک بسیار فراوان اند و از میان آنها می توان به کانال ها و معماری بی نظیر شهر بروژ، برج ناقوس کلیسا، کلیسای جامع سنت باوو و همچنین میدان گرند پلاس اشاره کرد. مکان های دیدنی این کشور در کنار موقعیت سیاسی مهم آن موجب افزایش تردد در این کشور شده است. مردم بلژیک به زبان های بومی، هلندی، آلمانی و فرانسوی صحبت می کنند و زبان انگلیسی نیز در میان آنها رواج دارد. در صورتی که قصد سفر به این کشور را دارید. بهتر است در گام اول با انواع ویزای بلژیک و شرایط اخذ آنها آشنا شوید. آژانس شمیران گشت در این مقاله به این موضوعات پرداخته است.

ویزای بلژیک

  • ۰
  • ۰



ویزای اسپانیا

به طور کلی یکی از مهم ترین مراحل اخذ ویزای هر کشوری تعیین وقت سفارت است، به همین منظور افراد متقاضی ویزای اسپانیا نیز جهت حضور در سفارت برای مصاحبه و انجام امور اخذ ویزا در ابتدا باید از سفارت این کشور وقت بگیرند. تا چند سال گذشته متقاضیان ویزای شینگن اسپانیا باید به طور حضوری و یا مراجعه به سایت سفارت اسپانیا برای درخواست ویزای خود اقدام می کردند. اما خوشبختانه در حال حاضر تعیین وقت سفارت کشور اسپانیا به صورت آنلاین و از طریق سایت شرکت کارگزار سفارت این کشور(BLS) انجام می پذیرد و این امر منجر به افزایش سرعت روند صدور ویزای اسپانیا گردیده است. به این ترتیب که بعد از تکمیل فرم آنلاین درخواست ویزا و ارسال آن به BLS ، این شرکت زمانی را برای انجام عملیات انگشت ‌نگاری و ارائه مدارک برای شما تعیین خواهد کرد و در نهایت وقت سفارت برای مصاحبه برای شما مشخص می گردد.

در سایت شرکت BLS اسپانیا در تهران ، به سه مرحله برای اخذ ویزای اسپانیا اشاره شده است. این مراحل عبارتند از:

  • تعیین نوع ویزای اسپانیا
  • مشخص کردن وقت سفارت
  • مراجعه حضوری به دفتر BLS برای انگشت ‌نگاری و ارائه مدارک

  • ۰
  • ۰

تور اروپا

تور اروپا

قاره اروپا به خاطر قرار گرفتن در منطقه معتدل شمالی به قاره سبز معروف است. این قاره دارای جزایر بسیاری است که بزرگترین آنها جزایر بریتانیا و ایسلند هستند. تور اروپا یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین تورهای شناخته شده در بین ایرانیان بعد از تور کشورهای ترکیه، مالزی و تایلند است. قاره زیبای اروپا از جمله مقاصد پرگردشگر دنیا محسوب می شود به طوری که حتی متقاضیان زیادی از کشور آمریکا هر سال برای رفتن به این قاره و بازدید از جاذبه های بی نظیرش اقدام می نمایند. در واقع تور اروپا یکی از آن تورهای لوکسی است که خواهان زیادی دارد و به همین خاطر نیز بسیاری از کشورهای این قاره نظیر آلمان، اتریش، هلند، سوئیس، ایتالیا و یونان، ویزای شینگن را برای گردشگران خود در نظر گرفته اند تا با اخذ آن بتوان به راحتی و با استفاده از یک پکیج مناسب تور اروپا از چندین کشور خوب و زیبای اروپایی در طول مدت سفر دیدن کرد. موسسه توانمندی بسیار خوبی در اخذ ویزای اروپا ، ویزای شینگن را دارد و میتواند برای شما و خانواده ویزای شینگن با کمترین هزینه را جهت استفاده از برنامه های تور اخد نماید.

  • ۰
  • ۰

تور آمریکا

تور آمریکا

آمریکا یکی از مقاصد مهم گردشگری در دنیا محسوب می شود و سالیانه ده ها میلیون نفر در یک سفر به یادماندنی‌ به این قاره، از بهترین شهرها و مکان ‌های توریستی و مشهور آمریکا تا آبشارها، جنگل ‌ها، کوه ‌های خوش‌ منظره‌ و مناطق تفریحی دیگر دیدن می کنند. بدون شک تماشای میلیون ها نفری که با نژادها و فرهنگ های گوناگون در نقاط مختلف آمریکا زندگی می کنند، می تواند سرگرم کننده و جذاب باشد. علاوه بر این تپه ها، کاکتوس های بیابان، منظره غروب سواحل زیبا با آب های آبی شفاف، طراوت و سر سبزی جنگل ها از جمله جاذبه های طبیعی این  کشور هستند که هر گردشگری را به خود جذب می کند. این قاره شامل سه بخش آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی است و از ۳۵ کشور مستقل تشکیل می شود. نا گفته نماند که بیش از ۲۰ جزیره مستعمره نیز در آمریکای مرکزی وجود دارد. همانطور که می دانید ایالات متحده‌ی آمریکا (USA) مهمترین منطقه‌ موجود در قاره‌ی آمریکا محسوب می شود و از ۵۰  ایالات نظیر نیویورک، آلاباما، آلاسکا، آریزونا، آرکانزاس، کالیفرنیا، کلرادو، کنه‌تیکت، دلاویر، فلوریدا و … تشکیل شده است و هر کدام از آنها نیز شامل شهرهای گوناگونی می‌شوند.

  • ۰
  • ۰

تور استرالیا

تور استرالیا

استرالیا مملو از جاذبه ‌های دیدنی و زیبا است و مردم جهان از این سرزمین به عنوان کشور فرصت ها یاد می کنند. این کشور در قاره استرالیا واقع شده است. گرچه که کانبرا پایتخت کشور استرالیا است اما سیدنی بزرگ ‌ترین و معروف ترین شهر این کشور می ‌باشد. به طوری که اغلب مردم جهان استرالیا را با نام سیدنی می شناسند. برج دیدنی سیدنی، پل بندر سیدنی، بارها، رستوران‌ها، نمایش ‌های فرهنگی و موزه ‌ها، همگی از مکان های جذاب و دیدنی این شهر هستند و باید حتما از آنها دیدن نمایید. جالب است بدانید این کشور هیچ گونه مرز خاکی با کشورهای دیگر ندارد چرا که از شمال، جنوب، شرق و غرب با خلیج، اقیانوس و دریا هم مرز است. مردم این کشور به زبان استرالیایی و انگلیسی صحبت می‌کنند بنابراین در صورتی که شما به زبان انگلیسی مسلط باشید می توانید در طول سفر به این کشور نیازهای خود را به راحتی برطرف سازید. سواحل زیبای استرالیا با منظره نفس گیر طلوع و غروب خورشید، کوه‌ های هیجان‌انگیز، پارک‌ های ملی عظیم، سفرهای طولانی و حماسی جاده ‌ای و نهایتا آبشارهای زیبا بعضی از دلایلی هستند که استرالیا را به یک قطب گردشگری مهم در جهان تبدیل کرده اند و شما ایرانیان عزیز نیز می‌توانید به راحتی با تور استرالیا از این مکان ها دیدن نمایید.

ویزای استرالیا
  • ۰
  • ۰

مدارک مورد نیاز اقامت

کشورهای اروپایی از لحاظ کیفیت زندگی، زیبایی، آرامش و رفاه جزو بهترین کشورهای جهان به شمار می آیند و از این رو بسیاری از افراد ساکن دیگر کشورها خواهان اخذ اقامت این کشورها هستند. البته این کار تنها با دانستن قوانین مربوط به روش های مختلف مهاجرتی نظیر ثبت شرکت، سرمایه گذاری، ازدواج، خرید ملک و…  امکان پذیر خواهد بود. بنابراین متقاضیان با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می توانند به درستی تصمیم گیری نموده و سپس اقدام نمایند. مدارک مورد نیاز اقامت برای هر کدام از روش های مهاجرتی یکی از مباحث مهم و پایه در خصوص اخذ اقامت کشورهای اروپایی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

آژانس مسافرتی شمیران گشت

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

۰۲۱-۲۶۲۰۶۳۵۷


۰۲۱-۲۶۲۰۶۴۷۹


  • ۰
  • ۰

آژانس مسافرتی،هواپیمایی شمیران گشت مجری تخصصی اخذ ویزای کشورها

همانطور که می دانید یکی از مدارک مهم برای اخذ ویزا که در چک لیست مدارک لازم برای سفارت کشورها نیز موجود می باشد، ارائه ترجمه انگلیسی گواهی اشتغال به کار افراد متقاضی اقامت است. در واقع این گواهی مدرکی است که توسط سازمان ها و شرکت ها برای کارمندانی که قصد اخذ ویزا از کشورهای دیگر را دارند صادر می شود و مدیران به وسیله آن حضور و سمت کارمندان خود را در آن سازمان و یا شرکت مربوطه تایید می نمایند. یکی از دلایل درخواست نامه اشتغال به کار از سوی سفارت ها در واقع برای اطمینان افسران ویزا از توانایی متقاضیان در پرداخت هزینه های سفر و همچنین بازگشت به کشور مبدا بعد از پایان تاریخ ویزا است. اما گفتنی است که این نامه متداول و به ظاهر معمولی ممکن است در صورت رعایت نشدن برخی اصول مربوطه منجر به ریجکت شدن درخواست ویزای متقاضیان گردد. بنابراین باید هنگام تهیه این مدرک برای ویزا حتما با اصول نامه نگاری آن آشنایی کامل داشته باشید. به همین منظور آژانس شمیران گشت در این برگه در خصوص گواهی کار جهت ارائه به سفارت به همراه متن انگلیسی آن توضیحاتی ارائه داده است که در ادامه خواهیم دید.

  • ۰
  • ۰

هنگامی که برای ویزای شینگن درخواست می دهید ممکن است درخواست شما از سوی سفارت کشور مورد نظر رد شود، در این صورت یک برگه ابلاغیه رد درخواست ویزا برای شما ارسال خواهد شد کهدلایل ریجکت شدن درخواستتان در آن ذکر شده است. در چنین مواردی می توان شخصا و یا از طریق یک وکیل به رد درخواست ویزا اعتراض نمود و خواهان بررسی مجدد این درخواست شد. به همین منظور می توان با اطلاع از علت رد درخواست ویزا با ارسال نامه ‌ای به سفارت مربوطه نسبت به تصمیم افسران ویزا اعتراض کرد. تجربه آژانس مسافرتی شمیران گشت نشان می دهد بسیاری از متقاضیانی که در ابتدا درخواست ویزایشان ریجکت شده است، به کمک مشاوران این آژانس و با مطرح نمودن اعتراض خود در قالب یک نامه اصولی، موفق به اخذ ویزای شینگن شده اند. البته گفتنی است این نامه باید از لحاظ محتوا و فرم دارای ویژگی های مشخصی باشد. در این مطلب می توانید با دلایل ریجکت ویزا، اقدامات لازم برای اعتراض و مشخصات نامه اعتراض به ریجکت ویزا توسط سفارت ها به همراه متن نمونه انگلیسی آن آشنا شوید. پس با آژانس شمیران گشت همراه باشید.