ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰

هنگامی که برای ویزای شینگن درخواست می دهید ممکن است درخواست شما از سوی سفارت کشور مورد نظر رد شود، در این صورت یک برگه ابلاغیه رد درخواست ویزا برای شما ارسال خواهد شد کهدلایل ریجکت شدن درخواستتان در آن ذکر شده است. در چنین مواردی می توان شخصا و یا از طریق یک وکیل به رد درخواست ویزا اعتراض نمود و خواهان بررسی مجدد این درخواست شد. به همین منظور می توان با اطلاع از علت رد درخواست ویزا با ارسال نامه ‌ای به سفارت مربوطه نسبت به تصمیم افسران ویزا اعتراض کرد. تجربه آژانس مسافرتی شمیران گشت نشان می دهد بسیاری از متقاضیانی که در ابتدا درخواست ویزایشان ریجکت شده است، به کمک مشاوران این آژانس و با مطرح نمودن اعتراض خود در قالب یک نامه اصولی، موفق به اخذ ویزای شینگن شده اند. البته گفتنی است این نامه باید از لحاظ محتوا و فرم دارای ویژگی های مشخصی باشد. در این مطلب می توانید با دلایل ریجکت ویزا، اقدامات لازم برای اعتراض و مشخصات نامه اعتراض به ریجکت ویزا توسط سفارت ها به همراه متن نمونه انگلیسی آن آشنا شوید. پس با آژانس شمیران گشت همراه باشید.


دلایل اصلی رد درخواست ویزای شینگن

ممکن است به دلایل مختلفی درخواست ویزای شما از سوی سفارت کشورهای مختلف رد شود، اما به طور کلی چندین مورد اصلی برای رد ویزا وجود دارد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • در صورتی که مدارک جعلی و قلابی به سفارت ارائه دهید.
  • اگر اهدافتان از سفر را به درستی بیان نکنید و همچنین مقصد مشخصی در اروپا نداشته باشید.
  • چنانچه ار منابع مالی کافی و معتبری برای پرداخت هزینه ‌های سفر خود برخوردار نباشید.
  • در صورتی که قصد دارید بیشتر از اعتبار ویزایتان در حوزه شینگن بمانید.
  • اگر در گذشته از حوزه شینگن ریجکت شده‌اید، ولی در اقدام مجدد خود برای درخواست ویزای شینگن به این موضوع اشاره ای نکرده باشید.
  • اگر توسط افسران ویزا به عنوان یک تهدید علیه سلامت عمومی، نظم اجتماعی و امنیت ملی کشورهای اروپایی شناخته شوید
  • در صورتی که از بیمه مسافرتی معتبری برخوردار نباشید.
  • اگر سفارت نسبت به بازگشتتان به کشور محل سکونت بعد از پایان اعتبار ویزا دچار شک و تردید شود.
  • و یا حتی در صورتی که دیگر شرایط کافی برای اخذ ویزای شینگن را نداشته باشید.
ریجکت ویزا

نحوه اعتراض به ریجکت درخواست ویزای شینگن

به هر یک از دلایل ذکر شده در بالا که ویزای شما رد شده باشد، جهت پیگیری آن و اقدام مجدد برای اخذ ویزا دو راه پیش روی شما خواهد بود.

  • ارسال درخواست اعتراض به ریجکت ویزای شینگن
  • درخواست مجدد ویزا به یکی از سفارت ‌های دیگر حوزه شینگن البته این بار با مدارک کامل‌تر

در روش اول می‌توانید نامه اعتراض به ریجکت شدن ویزای شینگن خود را به دست مقامات مسئول سفارت کشور مربوطه برسانید. این نامه باید حتما ظرف مدت یک ماه پس از رد درخواست به دست مسئولان سفارت برسد.البته به یاد داشته باشید که پروسه اعتراض به ریجکت ویزای شینگن، حدودا تا ۳ ماه طول خواهد کشید. بنابراین تا زمانی که اعتراض ریجکتی ویزای شینگن شما در دست بررسی است، به هیچ وجه حق اقدام مجدد و درخواست دوباره  برای اخذ ویزای شینگن را نخواهید داشت. چرا که این کار منجر به توقف پروسه اعتراضتان به ریجکت ویزای شینگن شده و قطعا دوباره پرونده شما ریجکت خواهد شد.لازم به ذکر است در صورتی که بتوانید دلایل قانع‌کننده‌ای را به همراه توضیحات روشن و شفاف برای اعتراض به رد درخواست خود ارائه دهید حتما جواب اعتراض شما مثبت خواهد شد. به همین منظور شما باید در نامه اعتراضی خود تمایلتان به بررسی مجدد درخواست ویزا را نشان دهید و همچنین تمامی مواردی را که به نفع شما می باشد توضیح داده و دلایل خود را به صورت کامل اثبات نمایید.

مدارک درخواستی را می توان از طریق پست الکترونیک و یا پست به سفارت تحویل داد و نیازی به حضور مجدد شخص متقاضی در سفارت نیست. اگر سفارت به مدارک بیشتری جهت بررسی اعتراض نیاز داشته باشد،  حتما با شما تماس خواهد گرفت. همانطور که گفته شد این بررسی می تواند تا سه ماه  به طول بیانجامد. توصیه می شود که در طی این دوره از سوال کردن در خصوص وضعیت پرونده  خودداری گردد.

در صورتی که پس از اعتراض امکان صدور ویزای شما میسر شود برای مصاحبه مجدد جهت صدور ویزا به سفارت دعوت خواهید شد. در غیر این صورت یک نامه تحت عنوان ابلاغیه اعتراض دریافت خواهید کرد که در آن دلایل رد درخواست و پابرجا بودن آنها به طور کامل توضیح داده شده است. شما می توانید بر علیه ابلاغیه اعتراض نیز طی مدت یک ماه پس از اعلام، در دادگاه اداری شکایت خود را مطرح نمایید .اما در صورتی که قصد انتظار جهت بررسی اعتراض خود را ندارید، پیشنهاد می گردد از راه دوم یعنی درخواست مجدد ویزا به یکی از سفارت ‌های دیگر حوزه شینگن با مدارک کامل، اقدام نمایید.همچنین توجه نمایید که اعتراض به ریجکت ویزای شینگن برای هرکشوری ممکن است متفاوت باشد. مثلا برای اعتراض به ریجکت ویزای فرانسه و آلمان می توان شخصا اقدام کرد. اما برای اعتراض به ریجکت ویزای ایتالیا حتما باید وکیل مهاجرت درخواست اعتراض را ارسال کند که در این صورت باید از همان ابتدای روند اعتراض، وکالتنامه شما توسط وکیل مورد نظر تنظیم گردد. این وکالتنامه باید توسط شخص متقاضی حتما امضا گردد.

آژانس مسافرتی شمیران گشت

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

در صورتی که نسبت به ریجکت ویزا اعتراضی مطرح نشود چه خواهد شد؟

برخی از مشاوران مهاجرتی معتقدند که اگر نسبت به ریجکت ویزایتان توسط سفارت کشور مورد نظر اعتراض نکنید، می تواند به این معنا باشد که شما تمامی دلایل و موارد اعلام شده در برگه ابلاغیه رد درخواست ویزا را قبول دارید و این مسئله یک نمره منفی برای شما محسوب خواهد شد. به طور کلی باید گفت رفیوزی دارای نمره منفی می‌باشد. بنابراین در صورت بیان یک اعتراض صحیح ممکن است شرایط بهتری برای شما ایجاد شود.

اصول نوشتن یک نامه اعتراض صحیح در خصوص ریجکت ویزا

برای اعتراض به ریجکت ویزای شینگن در ابتدا باید بدانید که چگونه نامه اعتراض خود را تنظیم نمایید. در این بخش از مقاله، سعی داریم تا به شما اصول نوشتن یک نامه اعتراضی معتبر نسبت به ریجکت ویزای شینگن را  نشان دهیم. در ادامه به ویژگی های اصلی این نامه اشاره خواهیم کرد.

  • نامه اعتراض به ریجکت ویزا باید کتبی و به زبان انگلیسی خطاب به سفارت نوشته شود.
  • لحن نامه اعتراض باید رسمی، اداری و بدون هیچگونه ابهامی باشد.
  • اطلاعات شخصی متقاضی از جمله نام و نام خانوادگی متقاضی، تاریخ تولد، شماره گذرنامه، آدرس کنونی محل زندگی، آدرس ایمیل، شماره تلفن و بارکد شش رقمی (به عنوان مثال ۶۱۶۱۶۱) باید به طور کامل در نامه ذکر شود تا سفارت بتواند درخواست را شناسایی و پیگیری نماید.
  • تاریخ ریجکت ویزای شینگن باید در ابتدای نامه و بعد از درج اطلاعات شخصی قید شود.
  • این نامه حتما نیازمند امضای شخص متقاضی و یا وکیل قانونی وی است.
  • در این نامه باید به دلیل رد ویزای شینگن از سوی سفارت به درستی اشاره شود.
  • دلایل و توضیحات قانع کننده ای در خصوص بروز اشتباه در ریجکت ویزای شینگن نقش اساسی در موثر بودن این نامه خواهد داشت.

نکات مهم در خصوص نامه اعتراض به ریجکت ویزا

  • لطفا به همراه نامه اعتراضی، مدارکی را که هنگام درخواست ویزا ارائه نموده اید، مجددا ارسال ننمایید.
  • هر مدرکی که به منظور اثبات واجد شرایط بودن شما برای اخذ ویزا مفید است را ضمیمه نامه خود کنید. مثلا اگر ویزای آمریکا دریافت کرده‌اید، یک کپی از آن را ضمیمه این نامه کنید، و یا اگر سند ملکی دارید، کپی از آن به همراه ترجمه مورد قبول سفارت می تواند موثر باشد، بنابراین از ضمیمه کردن هر مدرکی که شایستگی شما را می تواند به اثبات می‎رساند دریغ نکنید.
  • باید گفت ارسال کلیه مدارک مورد نیاز لزوما منجر به تصمیم مثبت و صدور ویزا برای شما نخواهد شد ولی در این صورت امکان بررسی و ارزیابی کامل و دقیق پرونده شما وجود خواهد داشت و شانس شما برای دریافت ویزا بیشتر می شود.
  • سفارت در این مرحله نیازی به گذرنامه شما ندارد. بنابراین نباید پاسپورت خود را به همراه نامه اعتراض ارسال نمایید.
  • نامه اعتراض به ریجکتی ویزای شینگن باید تا حد امکان کوتاه، مختصر و کامل باشد. چرا که سفارت‌ها روزانه با درخواست‌ های زیادی مواجه می شوند، بنابراین هیچ‌گاه ۱۰ صفحه نامه اعتراض برای سفارت ارسال نکنید. توصیه می شود که نامه اعتراض به ریجکتی ویزای شینگن نباید بیش از ۲ صفحه باشد.

متن نمونه انگلیسی نامه اعتراض به ریجکت درخواست ویزای شینگن

برای شناخت بهتر فرمت استاندارد نامه اعتراض به ریجکت درخواست ویزای شینگن بهتر است به مثال زیر توجه نمایید. فرض کنید شخصی نامه اعتراضی زیر را در خصوص رد شدن درخواست ویزای خود نوشته است. بعد از مرور این نامه در خصوص بخش های مختلف آن توضیحات کاملی را ارائه خواهیم داد.

حالا می خواهیم نامه اعتراضی ذکر شده در بالا را تشریح نماییم به یاد داشته باشید که این نامه باید شامل تمام دستورالعمل‌های مشخص ‌شده توسط سفارت باشد که در مورد هر کدام از آنها توضیح خواهیم داد.

۱٫ در ابتدا لازم است به تاریخ نگارش نامه و آدرس سفارت مورد نظر اشاره نمایید و با عرض احوال پرسی نظیر عبارت (Good day) نامه خود را آغاز نمایید.

    June 13, 2016

    Embassy of the Federal Republic of Germany

    Visa Section

    ۲۵/F Tower 2, RCBC Plaza,

    ۶۸۱۹ Ayala Avenue

    Makati City 1200

    To Whom It May Concern:

      Good day!

 

ریجکت ویزا
ریجکت ویزا

2.سپس باید جزئیات شخصی نظیر نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره پاسپورت و آدرس فعلی محل سکونت خود را در ابتدای این نامه بگنجانید.

I am XXX Yabis, born on June 15, 1993 in Manila, Philippines with passport number EB6354276. I live at #25 Halimbawa Street, Chorva Village, Makati, Philippines.

3. در این قسمت باید به تاریخ ریجکت و دلیل رد درخواست ویزا اشاره نمایید.

I am writing this letter as remonstration for the rejection of my visa application I received from the German Embassy dated May 26, 2016. My visa application was refused for the reason that my “intention to leave the territory of the Member States before the expiry of the visa could not be ascertained”.

همانطور که ملاحظه می کنید بدنه اصلی این نامه، دلیل رد شدن  درخواست ویزای شخص متقاضی است و سفارت فکر می‌کند که او به کشور خود باز نخواهد گشت.

۴. در قسمت بعدی باید دلایل شایستگی خود برای اخذ ویزای شینگن را بیان دارید. می توان گفت این بخش یکی از طولانی‌ترین و مهم ترین بخش ‌نامه اعراضی شما خواهد بود. بنابراین باید تمامی دلایل خود برای اثبات شایستگی اخذ ویزا را با جزئیات کامل بیان نمایید. برای مثال به مدارک مالی، شغلی و تحصیلی خود اشاره نمایید.

    I don’t understand why I was refused a tourist visa when I have shown proofs that I will be coming back to the Philippines after my approved vacation leave from work. Hence I am writing to appeal my visa application and I have attached additional documents as proof that I do not intend to be an illegal immigrant in Germany.

    Firstly, I have submitted all the documents that you require as proof of “Your rootedness in the Philippines” as an employee. I am a full-time employee of Unilever RFM as a Distributor Development Executive since April 16, 2015. I have submitted and attached in this appeal again all the required documents as proof that I will return to the Philippines after my approved vacation leave: my Certificate of Employment, my Income Tax Return and my approved Leave of Absence.

ریجکت ویزا
ریجکت ویزا

5. اگر قبلاً سفر کرده‌اید یا ویزاهای دیگری داشته اید می‌توانید در این قسمت به آنها اشاره نمایید. باید نشان دهید که از سابقه سفرخوبی برخوردار هستید.

    Secondly, I have studied and lived in Warsaw and travelled around Europe in 2011-2012 as a full scholar of the European Commission under the Erasmus Mundus scholarship scheme. I studied at University of Warsaw from September 2011 to March 2012 as an exchange student. I have travelled to almost a dozen countries in Europe during this time. I have attached a photo of my type D visa issued by the Embassy of Poland. I would also like to point out that I followed the dates of my visa and left from the Schengen Area before its expiry. If I wanted to be an illegal immigrant in Europe, I have plenty of opportunities to do so during this time.

6. در بخش بعدی دلایل این که چرا به اروپا سفر می کنید را شرح نمایید. در واقع دلایل و برنامه سفر باید نشان دهد که شما واقعاً یک توریست، بدون هیچگونه برنامه نادرست برای یک مهاجر تغیر قانونی هستید.

    Thirdly, I will be traveling with my parents, Jose and Maria Yabis, at the same time to visit my brother, DJ Yabis, who lives in Germany. I have not visited my brother who has lived in Germany for the last 3 years and I would love to visit this year with my parents as we have planned this to be a family get-together in Germany. Our family has NO RECORD of overstaying visas, illegal immigration or any of that sort. I HAVE NO DREAMS of becoming an illegal immigrant. I can even report at your embassy when I come back to show you that I, in fact, came back to the Philippines. I have also attached my parent’s visas and my brother’s passport and Germany ID on this appeal.

ریجکت ویزا
ریجکت ویزا

7. با ذکر زمان پرواز، یک حس فوریت ایجاد کنید. این بخش به خصوص زمانی موثر است که شما واقعاً باید به زودی سفر نمایید.

Me and my parents are planning to fly together on Saturday, June 25, 2016, to Germany. I hope you can respond to my appeal as soon as possible because I have barely two weeks before our planned departure date and I still need to book my flights.

Thank you so much for considering my appeal and I hope to hear a positive response from you.

8. در پایان امضای دستی شما به همراه ایمیل و شماره ‌تلفن لازم خواهد بود تا در صورت لزوم به راحتی با شما تماس گرفته شود.

    Sincerely,

    XXX Yabis

    youremail@gmail.com

    ۰۹۱۷۶۴۵xxxx

  • ۹۸/۰۶/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی