ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰

اتریش کشوری بسیار زیبا و دیدنی در مرکز اروپا است که با قرار گرفتن در کنار کوه های آلپ به مکانی محبوب برای افرادی تبدیل شده است که به گردش در مناطق برفی و کوهستانی علاقه مندند. علاوه بر این، پایتخت این کشور نسبتا بزرگ شهر وین است که به مهد موسیقی دنیا شناخته می شود چرا که موسیقی دانان بزرگی نظیر بتهوون بیشتر عمر خود را در این شهر سپری کرده اند. دیدن جاذبه های گردشگری منحصر به فرد این شهر به تمام کسانی که اهل جهانگردی و یافتن مکان های جدید دنیا هستند توصیه می شود. این کشور از زمان پایان جنگ جهانی دوم تا به امروز به عنوان یک جمهوری فدرال عمل کرده و در حال حاضر در رتبه هشتم ثروتمندترین کشورهای جهان قرار گرفته ‌است. بنابراین کشور اتریش از وضعیت رفاهی بسیار بالایی در مقایسه با دیگر کشورهای پرجمعیت و بزرگ اروپایی قرار گرفته است. زبان رسمی این کشور آلمانی است و طبق آمار به دست آمده، ۹۸درصد از مردم این کشور به زبان آلمانی صحبت می کنند. اغلب جمعیت این کشور را شهروندان اتریشی و دیگر کشورهای اروپایی تشکیل می دهند و با توجه به قوانین سرسخت مهاجرتی این کشور اثر زیادی از مهاجران غیر قانونی به خصوص در شهرهای بزرگی نظیر وین و گراتس دیده نمی شود. خوشبختانه مردم اتریش اکثرا بسیار اجتماعی و مهربان هستند، به طوری که نمی توان آثاری از نژادپرستی را در معاشرت با آنها پیدا کرد. بنابراین می توان گفت این کشور مکان مناسبی برای اقامت شما به شمار می آید. گفته می شود اغلب مهاجرانی که به دلایلی همچون ادامه تحصیل و یا کار به این کشور آمده اند از اقامت خود راضی هستند. اگر به هر دلیلی قصد اقامت در کشور اتریش را دارید ابتدا باید با حضور در سفارت این کشور بنا بر درخواست خود و به شرط تکمیل بودن مدارک و تایید مسئولان کنسولگری یکی از ویزاهای توریستی، تحصیلی، تجاری و …. را دریافت نمایید. شما می توانید همواره در خصوص انواع ویزاهای اتریش و نحوه دریافت آنها  از سفارت از مشاوران با تجربه آژانس شمیران گشت کمک بگیرید. در ادامه اطلاعات ضروری در خصوص ویزای شینگن اتریش و اقامت در این کشور را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

ویزای اتریش

 

·         انواع ویزاهای اتریش و مدت زمان اعتبار آنها

سفر به کشور اتریش مانند هر کشور دیگری در ابتدا نیاز به اخذ ویزا دارد. ویزای اتریش با توجه به دسته بندی گسترده اهداف متقاضیان، دامنه وسیعی از نیازهای اقامتی را پوشش می دهد. در حال حاضر سفارت این کشور ویزای اتریش را برای سفرهای مختلفی از جمله توریستی،تحصیلی،کاری،پزشکی، بازدید از خانواده و... صادر می نماید. در ادامه این مطلب می خواهیم با انواع ویزاهای اتریش آشنا شویم . بعد از مطالعه این مطلب می توانید مطابق با  نیاز و علاقه خود برای بهترین و مناسب ترین ویزای اتریش اقدام نمایید.

·         ویزای ترانزیت اتریش (ویزای نوع A)

ویزای ترانزیت اتریش در واقع نوعی ویزای واسطه بین کشور اتریش و دیگر کشورهای غیر از محدوده شینگن است. به عبارت دیگر شما با داشتن ویزای نوع A اتریش اجازه خواهید داشت تا در فرودگاه این کشور برای رسیدن به مقصد مورد نظر خود تعویض خط پرواز داشته باشید. البته لازم به ذکر است این ویزا تنها به شما این امکان را می دهد که در محوطه فرودگاهی کشور اتریش حضور داشته باشید و خروج از فرودگاه برای شما غیر ممکن است.بنابراین باید در فرودگاه بمانید و مسیر سفر خود را به کشور مقصد اصلی تغییر دهید.

·         ویزای اتریش نوع B

ویزای نوع B اتریش نیز نوعی ویزای ترانزیت محسوب می شود. این ویزا برای شما این امکان را فراهم می کند تا تنها به صورت زمینی از کشور اتریش به دیگر کشورها سفر کنید. لازم است بدانید با این نوع ویزا اجازه توقف و یا اقامت در کشور اتریش را نخواهید داشت بلکه باید سریعا این کشور را به سمت مقصد اصلی خود ترک نمایید.

·         ویزای توریستی اتریش (شینگن نوع C)

همانطور که گفته شد اتریش به عنوان یک مقصد توریستی جذاب در جهان شناخته می شود. اگر شما هم قصد دارید به منظور بازدید از جاذبه های گردشگری این کشور زیبا برای ویزا اقدام نمایید خوب است ویزای کوتاه مدت شینگن نوع C را تهیه نمایید. با توجه به این که اتریش عضو پیمان شینگن است بنابراین شما با داشتن این ویزا علاوه بر استفاده از امکانات توریستی کشور اتریش می توانید به دیگر کشورهای حوزه شینگن نیز سفر کنید. این نوع ویزا در واقع ویزای توریستی معمولی است که اعتبار 90 روزه دارد. از این ویزا برای بازدید از خانواده و دوستان در اتریش نیز استفاده می شود و در صورتی که از جانب آنها دعوت نامه داشته باشید می تواند در روند درخواست ویزای شما تاثیر مثبتی ایجاد نماید. اما اگر دعوت نامه هم ندارید باید مدارکی دال بر رزو هتل در کشور اتریش به سفارت ارائه نمایید. گفتنی است مدت زمان رزرو هتل باید با مدت زمان تعیین شده برای سفرتان یکسان باشد در غیر این صورت مسئول کنسولگری را دچار شک خواهد کرد. ویزای شینگن نوع C خود انواع گوناگی دارد که شامل سینگل( یک بار ورود)، دابل (دو بار ورود) و مولتیپل( چندبار ورود) می شود. اگر ویزای توریستی اتریش شما از نوع یک بار ورود باشد بر اساس قوانین مربوط به آن فقط یک ‌بار می‌توانید وارد این کشور شوید و تا کمتر از ۳ ماه در اتریش اقامت داشته باشید.اغلب ویزاهای یک ‌بار ورود اتریش که با هدف گردشگری صادر می‌شوند مدت اعتباری ۱۵ الی۳۰ روزه دارند و فرد را ملزم می سازند تا قبل از پایان مدت اعتبار ویزای اتریش این کشور را ترک کند. ویزای شینگن اتریش چند بار ورود یا مولتیپل به مسافران اجازه می دهد تا در طول 5 سال به دفعات متعدد وارد این کشور شوند. بنابراین والدین افرادی که دارای اقامت این کشور هستند خوب است از این ویزا استفاده نمایند.  

·         ویزای ملی اتریش ( ویزای نوع D)

ویزای ملی اتریش به منظور چندین بار ورود به کشور اتریش صادر می‌شود، برای مثال تجاری که قصد تجارت در کشور اتریش را دارند می توانند با استفاده از این ویزا به طور مکرر به این کشور سفر کنند.

·         ویزای تحصیلی اتریش

سطح علمی دانشگاه های اتریش بسیار بالاست و این دانشگاه ها از امکانات زیادی برخوردار هستند. علاوه بر این اقامت در کشور اتریش مزایای زیادی خواهد داشت که موجب می شود سالیانه دانشجویان خارجی زیادی برای ادامه تحصیل این کشور را انتخاب نمایند. بنابراین در صورتی که اتریش را به عنوان مقصد تحصیلی مورد نظرتان برگزیده اید در اولین گام باید برای دانشگاه مد نظرتان درخواست پذیرش ارسال نمایید. در صورتی که دانشگاه با درخواست شما موافقت کند دعوت نامه ای را برای شما ارسال خواهد کرد که برای سرعت بخشیدن به روند درخواست ویزای تحصیلی در سفارت اتریش بسیار لازم و موثر خواهد بود. البته لازم به ذکر افراد تنها یا داشتن مدارک خاص می توانند برای پذیرش در دانشگاه های اتریش اقدام نمایند. برخی از این مدارک عبارتند از:

ü      ارائه کلیه مدارک تحصیلی متقاضی

ü      ارئه سوابق تحصیلی و مهارتی شخص

ü      ارائه ریزنمرات آخرین مدرک تحصیلی

ü      توانایی در پرداخت شهریه دانشگاه ( شهریه ترم اول باید در ابتدا پرداخت شود)  

ویزای کاری اتریش

اگر به منظور کار و انجام فعالیت های تجاری قصد اقامت در کشور اتریش را دارید باید در ابتدا کاری را بیابید که شخص دیگری برای آن درخواست نداده باشد و در زمینه رشته تحصیلی و مرتبط با سابقه کاری شما باشد. سپس باید مهارت های خود را به اثبات برسانید تا کارفرمای مورد نظر در اتریش برای شما دعوت نامه کاری ارسال نماید. با دریافت این دعوت نامه می توانید به راحتی روند اخذ ویزای کاری اتریش را طی نمایید. در این صورت کارفرمای شما نیز موظف خواهد شد تا قسمتی از مسئولیت زندگی و کار شما را در کشور اتریش تضمین نماید تا مسئول سفارت اتریش نیز برای صدور ویزای کاری متقاعد شود. مدارک مورد نیاز برای ویزای کاری اتریش عبارتند از:

ü      مدارکی برای اثبات اعتبار شرکت اتریشی دعوت کننده

ü      مدارکی برای اثبات سوابق تحصیلی،کاری و اجرایی فرد متقاضی

ü      ارائه آخرین مدرک تحصیلی فرد متقاضی

ü      مشخص کردن محل اقامت فرد متقاضی

·         ویزای پزشکی اتریش

بیمارانی که می خواهند مراحل درمانی و جراحی خود را در کشور اتریش بگذرانند باید برای ویزای پزشکی این کشور اقدام نمایند. به همین منظور بیمار موظف خواهد بود تا با ارائه مدارکی اثبات نماید که برای درمان خود نیازمند به تجهیزات و علم لازم در اتریش است و در حال حاضر این امکانات در کشور خودش وجود ندارد و تنها با بهره گیری از تجربه و تخصص پزشکان اتریشی می تواند سلامتی خود را به دست آورد. مدارک دیگری که برای اخذ این نوع ویزای فوری اتریش لازم است عبارتند از:

ü      مدارکی برای اثبات مبتلا بودن متقاضی به بیماری ذکر شده

ü      پزشک و بیمارستان واقع در کشور اتریش که مسئولیت درمان بیمار را پذیرفته است باید تاییدیه ای برای متقاضی ارسال نماید تا متقاضی این تاییدیه را برای اخذ ویزای پزشکی به سفارت اتریش ارائه دهد.

ü       متقاضی باید دعوت نامه ارسال شده از طرف بیمارستان مربوطه در اتریش را به سفارت ارائه دهد.

ü      اثبات داشتن توانایی مالی لازم برای پرداخت هزینه های بیمارستان کشور اتریش

 

·         ویزای ازدواج اتریش

ویزای ازدواج اتریش یکی از انواع ویزای اتریش است که برای زوجین ارائه می شود. این ویزا در صورتی قابل دریافت خواهد بود که یکی از زوجین دارای اقامت دائم کشور اتریش باشد و همچنین از شرایط کافی برای حمایت مالی دیگر زوجه برخوردار باشد. به این ترتیب این شرایط برای فرد دیگر مهیا خواهد شد تا برای ویزای ازدواج اتریش و دریافت اقامت این کشور اقدام نماید و به همسر خود در این کشور بپیوندد. به منظور اخذ این ویزا باید مدارک زیر را به سفارت ارائه دهید.

ü      ارائه مدارکی بر اثبات تجرد متقاضی

ü      زوجین باید اثبات نمایند که چندین مرتبه قبل از ازدواج با یکدیگر ملاقات داشته و یا در ارتباط بوده اند چرا که سفارت اتریش باید از سوری نبودن ازدواج مطمئن گردد.

ü      زوجین موظف به انجام تمامی مراحل رسمی ازدواج هستند.

ü      مدارک رسمی که نشان دهنده ثبت ازدواج است

ü      به منظور اثبات توانایی مالی فرد مقیم اتریش باید مدارک مالی وی به سفارت نشان داده شود.

ü      سفارت باید از شرایط مناسب برای اقامت زوجین در کشور اتریش مطمئن شود به همین منظور به عنوان محل اقامت زوجین  باید سند ملک خریداری شده و یا اجاره نامه به مسئولان سفارت اتریش ارائه گردد. (در صورت ارائه  اجاره نامه باید تاریخ به طور کاملا دقیق در متون تحویلی به سفارت درج گردد).

 

·         ویزای اتریش برای افراد زیر سن قانونی

افرادی که هنوز به سن قانونی نرسیده اند اما می خواهند برای اخذ ویزای اتریش اقدام نمایند موظف خواهند بود تا مراحل مربوطه را با همراهی و رضایت والدین خود طی نمایند. یکی از مدارک ضروری در این شرایط داشتن رضایت نامه محضری والدین است که در واقع به عنوان مدرکی برای اجازه خروج فرزندشان از کشور به حساب می آید. همچنین اثبات توانایی مالی یکی از والدین نیز لازم خواهد بود تا بتواند حمایت مالی از فرزندش در اتریش را بر عهده بگیرد. با فراهم شدن این دو گزینه دیگر مراحل اخذ ویزای اتریش مانند بقیه ویزاها خواهد بود و مشکلی به وجود نخواهد آمد.

 ***سفارت***

·         طریقه گرفتن وقت سفارت اتریش

تعیین وقت مصاحبه برای ویزای اتریش به صورت آنلاین و یا مستقیما در مرکز VFS  امکان پذیر است. بنابراین متقاضیان برای درخواست ویزاهای کوتاه مدت نظیر ویزای شینگن 90 روزه باید از طریق مرکز وی اف اس سفارت اتریش در ایران اقدام نمایند.لازم به ذکر است درخواست برای ویزا فقط از طریق وقت ملاقات قبلی و دعوتنامه های تایید شده پذیرفته خواهد شد. توجه داشته باشید که  نباید بیشتر از 90 روز و کمتر از 4 هفته پیش از تاریخ مدنظرتان برای سفر به منظور تعیین وقت سفارت اتریش  اقدام نمایید. برای تعیین وقت ملاقات کافی است ایمیلی که شامل جزئیات و مشخصات فردی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره پاسپورت، تاریخ انقضای پاسپورت، ملیت، جنسیت ،تاریخ تولد،شماره تماس،شماره EVE /رزرو هتل/دعوتنامه، تاریخ سفر، تاریخ مورد نظر برای وقت ملاقات و دسته بندی ویزا (تجاری، گردشگری/سایر و دیدار با خانواده و دوستان) می باشد را به انضمام (کپی پاسپورت و دعوتنامه رسمی و یا مدارک رزرو هتل در اتریش) به آدرس  ایمیل مرکز وی اف اس اتریش appointmentaustria@vfshelpline.com  ارسال نمایید. به محض دریافت تمامی اطلاعات فوق در صورتی که اطلاعات ارسال شده مورد تایید مرکز قرار بگیرد، جزئیات قرار ملاقات به شما ایمیل زده می شود. از این جزئیات پرینت گرفته و در روز مصاحبه حتما همراه خود داشته باشید. برای ارائه درخواست های ویزای بلند مدت (بیش از 90 روز ) نیز باید به سفارت اتریش در تهران مراجعه نمایید و به همین منظور نیازمند تعیین وقت قبلی خواهید بود. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در شمیران گشت در تماس باشید.

·         طریقه پر کردن فرم شینگن اتریش

بعد از درخواست برای تعیین وقت ملاقات از طریق ایمیل شرکت کارگزار سفارت اتریش (VFS باید فرم جدید ویزای شینگن اتریش را دانلود نمایید و پرسش نامه مربوطه را کاملا دقیق و بدون غلط املایی به صورت تایپ شده تکمیل نمایید. و در نهایت پرینت آن را تهیه کرده و در روز مصاحبه همراه خود داشته باشید. لازم به ذکر است از آنجایی که پرسش‌نامه ویزای شینگن اتریش به زبان آلمانی است، لازم است برای سهولت کار حتما دستورالعمل فارسی‌اش را نیز ذخیره نمایید تا در زمان پر کردنش به مشکلی بر نخورید.

·         مدارک لازم برای اخذ ویزای اتریش

مدارک لازم جهت اخذ ویزای اتریش شامل موارد زیر است. اما همواره به متقاضیان گرامی توصیه می گردد در زمان اقدام برای ویزا به روزترین چک لیست مدارک را تهیه نمایند.

ü      فرم درخواست ویزای اتریش

ü      دو قطعه عکس رنگی جدید با پشت زمینه سفید  و در اندازه ۳٫۵ در ۴٫۵ سانتی متر

ü      گذرنامه معتبر با حداقل ۳ ماه اعتبار و ۲ صفحه خالی رو به روی هم

ü      فتوکپی گذرنامه متقاضی از صفحه مشخصات و کلیه ویزاهای شنگن گذشته در صورت موجود بودن

ü      گواهی اشتغال به همراه گواهی درآمد

ü      بیمه نامه مسافرتی با پوشش حداقل ۳۰ هزار یورو

ü      مدارک معتبر از محل اقامت که شامل دعوتنامه و یا رزرو هتل در اتریش می شود (توجه داشته باشید که تأییدیه آنلاین هتل قابل قبول نمی باشد.)

ü      رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما.

ü      اثبات منابع مالی کافی (برای مثال صورت وضعیت حساب های بانکی، تأییدیه بانکی و غیره)

ü      ارائه رضایت نامه محضری والدین یا ولی قانونی و یا حکم دادگاه به همراه ترجمه آن به زبان آلمانی برای مسافرینی که به سن قانونی نرسیده و به تنهایی قصد سفر دارند، الزامی می باشد.

(دقت نمایید سفارت اتریش از تاریخ 3 نوامبر 2013 تنها مدارکی را در چارچوب درخواست های ویزای این کشور می پذیرد که توسط مترجمین رسمی زبان آلمانی قوه قضائیه ایران به زبان آلمانی ترجمه شده باشند.)

·         هزینه ها و مدت زمان لازم برای دریافت ویزای اتریش

با توجه به تقاضای بالا برای ویزای شینگن در این بخش به هزینه های مربوط به آن می پردازیم. همانطور که می دانید یکی از فاکتورهای اصلی در تعیین هزینه ویزای شینگن کوتاه مدت (90 روزه ) محدوده سنی متقاضیان می باشد. برای مثال ویزای شینگن برای کودکان زیر 6 سال رایگان و برای کودکان بین 6 الی 12 سال 35 یورو می باشد. این در حالی است که هزینه ویزای شینگن برای افراد بالغ بالای 12 سال 60 یورو خواهد بود.اما هزینه اقامت بیش از 90 روز ( یعنی 91 الی 180 روز) 150 یورو خواهد. همچنین هزینه تأیید اسناد و مدارک 80 یورو و صدور گذرنامه اتریشی نیز 76 یورو می باشد. دقت داشته باشید سفارت تنها پرداخت وجه مذکور  را با اسکناس یورو می پذیرد. متقاضیان گرامی  باید مبلغ قابل پرداخت را تا حد امکان به طور دقیق همراه داشته باشند، چرا که در سفارت موجودی پول خرد محدود می باشد. همچنین مرکز VFS اتریش نیز علاوه بر هزینه ویزا برای هر ویزا مبلغ 24.80 یورو جهت رسیدگی به درخواست مطالبه می نماید. به خاطر داشته باشید وجه پرداخت شده در صورت رد درخواست، مسترد نمی شود. در رابطه با مدت زمان مورد نیاز برای اخذ ویزای اتریش باید گفت نظر به این که درخواست برای ویزای اتریش بسیار زیاد است و متقاضیان زیادی در انتظار دریافت این ویزا می باشند لذا  توصیه می گردد بسته به تاریخ  مورد نظر برای سفرتان، حداقل حدود 3 الی 4 ماه زودتر برای ارائه درخواست و وقت مصاحبه سفارت اتریش اقدام نمایید. در این صورت سفر پیش روی شما طبق برنامه هایتان محقق شده و از هرگونه مشکلی اجتناب خواهد شد.

·         آدرس سفارت و شرکت کارگزار اتریش

آدرس سفارت اتریش: تهران، خیابان باهنر (نیاوران)، خیابان مقدسی، خیابان احمدی زمانی، کوچه میرولی، پلاک 6 الی 8

کدپستی: ۱۹۷۹۶۳۳۷۵۵ تهران/ ایران

آدرس سایت سفارت اتریش: https://www.bmeia.gv.at/fa/oeb-teheran/

تلفن سفارت اتریش: 0040 2275 (21) 98+ فاکس: 5262 2270 (21) 98+

 ایمیل سفارت اتریش: (می توانید به سایت سفارت مراجعه کرده و در  انتهای صفحه در قسمت پرسشنامه و نظرات سوال یا نقطه نظر خود را مطرح نمایید.)

اطلاعات تماس بخش کنسولی سفارت اتریش

تلفن بخش کنسولی سفارت اتریش : 0046 2275 (021)

روزها و ساعات کاری: دوشنبه ها الی پنجشنبه ها از ساعت 14:00 الی 15:30

ساعت مراجعه به منظور ارائه درخواست هایی که نیازی به وقت قبلی ندارند: دوشنبه ها الی پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 11 (به استثناء تعطیلات رسمی ایرانی و اتریشی)

تکمیل نواقص پرونده و همچنین تحویل اظهارنامه های کتبی: دوشنبه ها الی پنجشنبه ها  از ساعت 11:30 الی 12:30

تحویل نامه (پس از هماهنگی ): دوشنبه ها الی پنجشنبه ها ساعت 14 الی 14:30

تحویل گذرنامه و تأیید مدارک: دوشنبه ها الی پنجشنبه ها ساعت 14 الی 14:30

لازم به ذکر است درخواست ویزای اتریش و یا اقامت تنها با تعیین وقت قبلی امکان پذیر خواهد بود. گرفتن وقت جهت ارائه درخواست نیز منحصرا از طریق ایمیل (رجوع شود به ارسال پرسشنامه و نقطه نظرات در انتهای صفحه) صورت می پذیرد. همچنین بخش ویزا از طریق شماره تلفن 0046 2275 (021) از ساعت 14:00الی 15:30 و یا از طریق ایمیل (رجوع شود به ارسال پرسشنامه و نقطه نظرات در انتهای صفحه) پاسخگوی سوالات احتمالی شما  متقاضیان گرامی خواهد بود.

اطلاعات تماس شرکت کارگزار سفارت اتریش در ایران ((Joint Visa Application Centre))

آدرس VFS اتریش در ایران: تهران میدان هروی، خیابان موسوی (گلستان 5)، مرکز هروی، طبقه چهارم

آدرس ایمیل مرکز VFS اتریش: info.austriairan@vfshelpline.com

 شماره  تلفن این مرکز:  27 59 80 82 (021)

زمان تحویل مدارک: 08:00 تا 17:00      زمان تحویل گرفتن پاسپورت: 08:00 تا 17:00

زمان پاسخگویی به سوالات: 08:00 الی 17:00

لازم به ذکر است مرکز  وی اف اس اتریش  همه روزه به جز روزهای جمعه، شنبه و تعطیلات مشخص شده توسط سفارت اتریش آماده ارائه خدمات به متقاضیان گرامی در ساعات ذکر شده می باشد.

·         نکاتی در خصوص روز رفتن به سفارت اتریش

·         طبق قوانین و مقررات سفارت اتریش حتی برای نوزادان و خردسالان نیز می بایست وقت مصاحبه در نظر گرفته شود.

·         لازم به ذکر است برای ویزاهای نوع C و نوع D درخواست وقت مصاحبه به جهت «VISA» و در صورتی که در نظر دارید در اتریش به ادامه تحصیل بپردازید و یا برای هر گونه درخواست دیگری که به اقامت بیش از 6 ماه نیاز دارد می بایست برای وقت مصاحبه جهت «AUFENTHALT» (اقامت) درخواست نمائید.

·         حضور در وقت مصاحبه تعیین شده توسط سفارت اتریش برای متقاضیان الزامی است و تعویض وقت های مصاحبه امکانپذیر نمی باشد.

·         هزینه های کنسولی و ویزا  باید در وقت مصاحبه در سفارت اتریش به صورت نقدی و منحصرا به یورو پرداخت شود.

·         هر شخص نیازمند وقت جداگانه ای برای مصاحبه در سفارت است و  بنابراین باید درخواست جداگانه ای را به ثبت برساند. برای مثال برای یک خانواده 4 نفره باید 4 وقت ملاقات تعیین گردد.

·         ارائه‌ی اسناد جعلی در وقت مصاحبه اتریش، می تواند پیامدهای سنگینی مثل محرومیت از صدور ویزا را برای شما به دنبال داشته باشد.

 

 


  • ۹۸/۰۴/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی