ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

۷۸ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ویزای انگلستان

انگلستان با حدود هزار کیلومتر مرز ساحلی، بزرگ ترین کشور بریتانیا بحساب می آید که سالانه افراد زیادی را از شهروندان کشورهای دیگر برای مهاجرت یا تحصیل در انگلستان به سوی خود جذب میکند. لندن، پایتخت انگلستان هم با حدود 8 میلیون نفر جمعیت، بزرگ ترین شهر اروپاست. جمعیت کل بریتانیا کمی بیش از 60 میلیون نفر است که بیش از 50 میلیون نفر از این جمعیت در انگلستان زندگی می کنند. علاوه بر گویش های مختلف که در نقاط مختلف بریتانیا صحبت می کنند، انگلیسی زبان اصلی کشور انگلستان است.برای مسافرت و زندگی در انگلستان عموماً باید یکی از انواع ویزای انگلستان را اخذ کرد. برای این منظور، دولت بریتانیا انواع ویزای کاری و تحصیلی، و همچنین مهاجرت و پناهندگی را برای افراد متقاضی واجد شرایط صادر می کند، درحالیکه ادارۀ هویت و گذرنامۀ بریتانیا (The Identity and Passport Service) مسئول صدور گذرنامه برای متقاضیان است، آژانس مرزبانی بریتانیا (UK Border Agency) کار بررسی تقاضای پناهندگی و مهاجرت به انگلستان را به عهده دارد. انواع تقاضا برای اخذ ویزا یا مهاجرت و پناهندگی عبارتند از:

·         سرمایه گذاری در انگلستان

·         اجازۀ تحصیل در انگلستان

·         اجازۀ کار در انگلستان

·         اجازۀ اقامت در انگلستان

·         اعطای شهروندی انگلستان

 

اتباع کشورهای اتحادیه اروپا باید ظرف سه ماه از ورود خود به بریتانیا تقاضای مجوز اقامت نمایند, اتباع غیر اتحادیه اروپا باید قبل از ورود به این کشور از سفارت یا کنسولگری بریتانیا در کشور خود برای گرفتن مجوز ورود اقدام نمایند. شرایط صدور ویزای انگلستان برای اتباع غیر اروپایی که میخواهند در بریتانیا زندگی و کار کنند نسبتا سخت است و قوانین مربوط به مهاجرت در معرض تغییر است، قوانین مربوط به مهاجرت، تحصیل در انگلستان و پناهندگی به تفصیل در وب سایت وزارت کشور بریتانیا آمده، اما از آنجایی که این قوانین در بعضی موارد کمی پیچیده هستند و همچنین پیدا کردن آن دسته از قوانین و اطلاعات که به شرایط شما بخورد، کمی سخت است و تماماً هم به زبان انگلیسی است، خلاصۀ مفیدی از این قوانین را به زبان فارسی گردآوری شده کرده ایم تا با مطالعۀ آن بتوانید شرایط خود را ارزیابی کنید.

 

بطور کلی در سیستم جدید ویزاهای کشور انگلستان موسوم به point-based system ، ویزاهای انگلستان به دسته های زیر تقسیم می شوند :

1)      1 TIER که به سه دسته تقسیم می شود:

·         سرمایه گذاری (Investor)

·         تاسیس شرکت (Entre prenear)

·         سابقه تحصیل در انگلیس (Post study work)

  

 

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در انگلستان به این که شکل است که شما می بایست یک میلیون پوند که 750 هزار پوند آن در یکی از موسسات یا شرکت های سهامی انگلستان سرمایه گذاری شده است و 50 هزار پوند آن در هر زمینه ای که خود شما خواستار آن هستید نقدینگی داشته باشد. همچنین می بایست 50% زمان خود را در کشور انگلستان سپری کنید. این نوع ویزاهیچ نیازی به داشتن مدارک دانشگاهی نداشته و همه متعلقات شما ( فرزند،همسر و ...) می توانند بواسطه ویزای شما به انگلستان سفر کنند. این ویزا به مدت 3 سال در ابتدا ( و 2 سال تمدید آن ) توسط دولت انگلستان داده می شود و بعد از آن می توانید برای اقامت دایم درانگلستان اقدام نمایید. برای دریافت ویزا سرمایه گذاری می بایست در آزمون آیلتس نمره 6.5 را در همه مواد کسب کنید. با داشتن این ویزا تمامی حقوق و مزایای شما همانند یک شهروند انگلیسی خواهد بود ( از قبیل : خدمات پزشکی و آموزشی و ... ) و شما قادر هستید برای اقامت دایم در انگستان تمامی شرایط را احراز کنید.

 

تاسیس شرکت

نحوه ارزیابی صلاحیت متقاضیان گرفتن این ویزا در کشور انگلستان بوسیله پر کردن فرم تقاضای شما و اطلاعات شخصی شما صورت می گیرد. برای گرفتن این ویزا می بایست 200 هزار پوند را برای شروع یک فعالیت اقتصادی در انگلستان در یکی از شرکت های تحت نظارت (financial service authority)FSA در گردش داشته باشید. دانستن زبان انگلیسی می تواند تا 10 امتیاز شانس شما را در مهاجرت به انگلستان افزایش دهد. ( کسب نمره 6.5 آزمون IELTSدر این قسمت مورد نیاز است)

سابقه تحصیلی

برای گرفتن این ویزا جهت ورود و اقامت به انگلستان سابقه گرفتن مدرک تحصیلی از انگلستان ضروری است.


 


2)TIERE 2 ویزای مهارت شغلی

برای دریافت این ویزای انگلستان داشتن پیشنهاد کاری از یک موسسه یا شرکت انگلیسی برای کارهای کوتاه یا بلند مدت در این دوره الزامیست.همچنین شرکت های چند ملیتی واقع در انگلستان می توانند برای کارمندان خود تحت این پوشش ویزای کاری دریافت کنند. این دسته همچنین شامل رهبران مذهبی و ورزشکاران حرفه ای نیز می باشد که می توانند برای اقامت در انگلستان اقدام کنند، که در این ویزا شما به یک اسپانسر یا تامین کننده منابع مالی در ضمن اقامت شما در انگلستان نیاز دارید که این مقدار برابر 800000 پوند برای درخواست کننده ویزا و 5300 پوند دیگر برای هر یک از همراهان وی می باشد که باید 90 روز قبل از درخواست در حساب قرار بگیرد. بیشتر امتیازات ویزای کاری در انگلستان مربوط به پیشنهاد شغلی شما در انگلستان است که تا 50 امتیاز شما را پوشش می دهد و حداقل ساعت کاری 30 ساعت در هفته است. درآمد آینده شما و مدارک تحصیلی و مدارک زبان انگلیسی نیز در گرفتن  این نوع ویزا موثر می باشد.

 

3) TIER 3  مربوط به علاقمندان به کارهای موقت در انگلستان می باشد.

 

4) TIER 4 ویزای دانشجویی انگلستان

این ویزا به دو دسته از دانش آموزان تعلق میگیرد:  (بالای 17 سال) و ( از 4 تا 17 سال).

شرط اولیه گرفتن این ویزا داشتن پذیرش از یک دانشگاه یا موسسه آموزشی در انگلستان می باشد. در ویزا دانشجویی 10 امتیاز مربوط به داشتن یک اسپانسر جهت پرداخت پرداخت هزینه های هتل در انگلستان اختصاص داده شده است که شخص یا یک بورسیه از دانشگاههای انگلستان نماید. همچنین 30 امتیاز این ویزا به نوع پذیرش دانشجویی یا دانش آموزی شما از یک موسسه آموزشی در انگلستان بستگی دارد.گرفتن نمره مناسب در آزمون IELTS نیز در این ویزا کاملاٌ موثر است. مدت این ویزاها از 6 تا 18 ماه می باشد و فقط به مقاطع دکترا و یا دندان پزشکان ویزای 3 ساله داده می شود.

5) TIER 5  ویزای موقت کار در انگلیس

مربوط به متقاضیان کار در انگلستان به صورت موقت و طی یک دوره کوتاه می باشد.

 

 

نکات مهم جهت اخذ ویزای تحصیلی انگلستان:

    در گرفتن ویزا جهت مهاجرت تحصیلی داشتن نامه CAS قابل از اقدام جهت اخذ ویزای تحصیلی الزامی است، این نامه ها صرفا ۶ ماه اعتبار دارند و شما فقط در این ۶ ماه قادر به اقدام جهت مهاجرت تحصیلی به انگلستان هستید. به علاوه داشتن

هزینه های کافی جهت زندگی در انگلستان بصورت ماهانه نیز در مهاجرت تحصیلی به انگلستان ضروری می باشد.

      نامه CAS می بایست از کالج ها و دانشگاه های معتبر در انگلستان صادر شوند تا اقدام برای گرفتن ویزا تحصیلی با مشکل روبرو نشود.

  •      افراد از ۴ تا ۱۷ سال شامل این ویزای تحصیلی می باشند
  •       در مورد استطاعت مالی جهت گرفتن ویزای تحصیلی، فرد متقاضی می بایست ماهانه قادر به پرداخت 800 پوند و 600 پوند به ازای هر یک از متعلقات (همسر، فرزند، ...) باشد.
  •      مدت اقامت در انگلستان به وسیله ی ویزای تحصیلی از ۶ ماه تا ۱۶ ماه می باشد و فقط برای پزشکان و دندانپزشکان مدت اقامت در انگلستان تا ۳ سال قابل تمدید است.
  •      لازم به ذکر است در صورت داشتن پذیرش تحصیلی از این کشور می توانید به صورت پاره وقت کار کنید. اجازه کار در انگلستان در این شرایط هفته ای ۲۰ ساعت می باشد.
  •      در صورتی که ویزای تحصیلی شما مدتی بیشتر از ۶ ماه داشته باشد شما می توانید همسر و فرزندان خود را به همراه داشته باشید در غیر این صورت همراهی خانواده ی فرد جهت اقامت در انگلستان مقدور نمی باشد.
  •      اگر سن شما بالای 18 سال باشد و 5 سال گذشته را هم در بریتانیا زندگی کرده باشید (اگر همسر شما شهروند بریتانیا است، این مدت می تواند 3 سال باشد) می توانید برای اخذ شهروندی بریتانیا اقدام کنید.

  • ۰
  • ۰

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای شینگن

·                اصل پاسپورت جدید و قدیم.

·         کپی از تمام صفحات ویزادار پاسپورت های قدیم و جدید.

·          2 قطعه عکس پاسپورتی (  6×4زمینه روشن (

·         کپی شناسنامه به همراه اصل ترجمه ممهور وزارت امور خارجه  ومهر قوه قضاییه.

·         کپی روزنامه رسمی یا جواز کسب یا هر نوع مدرک کاری دیگر به همراه اصل ترجمه ممهور به مهر وزارت امور خارجه ومهر قوه قضاییه.

·         گردش 3 ماه حساب بانکی  و مانده حساب بانکی قوی به زبان انگلیسی. به طور مثال: 100 میلیون تومان.

·         کپی اسناد ملکی به همراه اصل ترجمه ممهور به مهر وزارت امور خارجه + مهر قوه قضاییه.

·         بیمه نامه مسافرتی 3 ماهه با پوشش 30000 یورو در محدوده شنگن.

·         فرم در خواست ویزای امضاء شده .

·         رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل.






www.wisa.ir

info@wisa.ir

  • ۰
  • ۰

ارائه خدمات موسسه به صورت تضمینی:

·                     اخذ ویزای کوتاه مدت شینگن

·                     اخذ ویزای بلند مدت 1 تا 4 ساله مالتیپل شنگن

·                    اخذ اقامت دایم اروپا


عمده خدمات موسسه بدون ثبت شرکت، بدون خرید ملک، بدون سرمایه گذاری تنها با اثبات تمکن مالی به صورت تضمینی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام میپزیرد.

 

 

 


با سابقه ترین و معتبرترین موسسه صدور ویزا در ایران

www.wisa.ir

  • ۰
  • ۰

کشورهای شینگن

 

 

کشورهای محدوده شینگن را نباید با کشورهای عضو اتحادیه اروپا اشتباه نمود

 

کشورهای اتحادیه اروپا را نباید با کشورهای محدوده شنگن اشتباه نمود. برای مثال نروژ و ایسلند بخشی از شنگن هستند اما جزو اتحادیه اروپا نیستند. یا مثلا انگلستان و ایرلند عضو اتحادیه اروپا هستند اما جزو محدوده شنگن نیستند

به همین دلیل ویزا (روادید) انگلستان و ایرلند جهت ورود به شنگن بی اعتبار است و ساکنین و اتباع انگلستان و ایرلند باید به هنگام ورود و خروج از کشورهای عضو شنگن مورد کنترل مرزی قرار بگیرند

اما کشورهایی نیز وجود دارند که از اعضای اتحادیه اروپا نبوده اما از طریق بستن قرادادهای مخصوص بخشی از محدوده شنگن بشمار میروند. برای مثال نروژ و ایسلند عضوی از اعضای اتحادیه اروپا نیستند اما عضو قرارداد شنگن هستند. به همین دلیل ویزاهای صادر شده از سوی نروژ و ایسلند جهت ورود به همه کشورهای عضو شنگن معتبر است و اتباع و ساکنین این دو کشور نیز بدون عبور از هر گونه کنترل مرزی به همه کشورهای عضو محدوده شنگن داخل و خارج میشوند.

در حال حاضر شهروندان ۲۶ کشور اروپایی می‌توانند بدون دریافت ویزا بین این کشورها رفت‌وآمد کنند. بعضی کشورهای اروپا اما هنوز عضو کامل قرارداد شنگن نیستند و تنها بعضی از مفاد آن را پذیرفته‌اند

کشورهایی که کلیت پیمان شنگن را پذیرفته‌اند و "اعضای شنگن" در معنای اخص آن به حساب می‌آیند عبارتند از بلژیک، دانمارک، آلمان، استونی، فنلاند، فرانسه، یونان، اسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، اتریش، لهستان، پرتغال، سوئد، سوئیس، اسلوواکی، اسلوونی، اسپانیا، جمهوری چک و مجارستان..

کشورهایی که به طور کامل در پیمان شنگن عضویت ندارند عبارتند از: انگلستان، ایرلند، بلغارستان، ، قبرس، رومانی، لیختن‌اشتاین.

کشورهای کوچک آندورا، واتیکان، سان مارینو و موناکو به دلیل موقعیت جغرافیایی‌شان، وضعیت ویژه‌ای دارند. آنها در درون حوزه‌ی شنگن قراردارند و میان آنها با کشورهای همجوارشان کنترل مرزی وجود ندارد.

  • ۰
  • ۰
مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای شینگن 

·         اصل پاسپورت جدید و قدیم ( اعتبار پاسپورت باید 3 ماه از طول مدت درخواستی بیشتر باشد، در غیر این 
صورت باید پاسپورت تعویض گردد . پاسپورت نیز باید امضاء شده باشد(
·          2 قطعه عکس پاسپورتی (  6×4زمینه روشن (
·     
  کپی تمام صفحات ویزادار پاسپورت های قدیم و جدید   

·       کپی بیمه نامه مسافرتی 3 ماهه با پوشش 30000 یورو در محدوده شینگن.

·         کپی شناسنامه به همراه اصل ترجمه ممهور وزارت امور خارجه + مهر قوه قضاییه.
·         روزنامه رسمی یا جواز کسب یا هر نوع مدرک کاری دیگر م با مهر وزارت امور خارجه ومهر قوه قضاییه.
·         گردش 3 ماه حساب بانکی  و مانده حساب بانکی قوی به طور مثال: 100 میلیون تومان( به زبان انگلیسی)
·         کپی اسناد ملکی به همراه اصل ترجمه ممهور به مهر وزارت امور خارجه و مهر قوه قضاییه.
·         فرم در خواست ویزای امضاء شده .

·         مدارک مربوط به رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل.

  

                با چندین سال سابقه در زمینه اخذ ویزاهای کوتاه مدت و بلند مدت شینگن و اقامت اروپا در کمترین زمان ممکن، به صورت کاملا قانونی و صد در صد تضمینی آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد.





از سایت ما دیدن فرمائید و نمونه ویزای اخذ شده را ببینید


www.wisa.ir


  • ۰
  • ۰

آیا میخواهید درباره اخذ اقامت دانمارک اطلاعات داشته باشید

با کارشناسان ما تماس بگیرید

موسسه  متخصص در اخذ ویزاهای کوتاه مدت و بلند مدت شنگن و ویزای آمریکا به شما عزیزان می باشد

 

کلیه امور این موسسه به صورت صد در صد تضمینی کاملا قانونی و در کوتاهترین زمان ممکن است

 

 

 

متخصصان ما در امور بین الملل آماده ارائه مشاوره رایگان می باشند

 

www.wisa.ir

 info@wisa.ir

 

  • ۰
  • ۰

آیا میخواهید درباره اخذ اقامت کانادا اطلاعات داشته باشید

با کارشناسان ما تماس بگیرید

موسسه  متخصص در اخذ ویزاهای کوتاه مدت و بلند مدت شنگن و ویزای آمریکا به شما عزیزان می باشد

 

کلیه امور این موسسه به صورت صد در صد تضمینی کاملا قانونی و در کوتاهترین زمان ممکن است

 

 

متخصصان ما در امور بین الملل آماده ارائه مشاوره رایگان می باشند


www.wisa.ir

info@wisa.ir 

  • ۰
  • ۰

آیا میخواهید درباره مهاجرت به انگلیس از طریق سرمایه گذاری اطلاعات داشته باشید

با کارشناسان ما تماس بگیرید

موسسه  متخصص در اخذ ویزاهای کوتاه مدت و بلند مدت شینگن و ویزای آمریکا به شما عزیزان می باشد

 

کلیه امور این موسسه به صورت صد در صد تضمینی کاملا قانونی و در کوتاهترین زمان ممکن است

 

 

متخصصان ما در امور بین الملل آماده ارائه مشاوره رایگان می باشند

 

www.wisa.ir

 info@wisa.ir

  • ۰
  • ۰

آیا میخواهید درباره  مهاجرت به انگلیس از طریق ازدواج اطلاعات داشته باشید

با کارشناسان ما تماس بگیرید

موسسه متخصص در اخذ ویزاهای کوتاه مدت و بلند مدت شنگن و ویزای آمریکا به شما عزیزان می باشد

 

کلیه امور این موسسه به صورت صد در صد تضمینی کاملا قانونی و در کوتاهترین زمان ممکن است

 

 

 

متخصصان ما در امور بین الملل آماده ارائه مشاوره رایگان می باشند

 

www.wisa.ir

 

  • ۰
  • ۰

آیا میخواهید درباره مهاجرت به انگلیس از طریق تخصص اطلاعات داشته باشید

با کارشناسان ما تماس بگیرید

موسسه  متخصص در اخذ ویزاهای کوتاه مدت و بلند مدت شنگن و ویزای آمریکا به شما عزیزان می باشد

 

کلیه امور این موسسه به صورت صد در صد تضمینی کاملا قانونی و در کوتاهترین زمان ممکن است

 

 

 

متخصصان ما در امور بین الملل آماده ارائه مشاوره رایگان می باشند

 

با ما تماس بگیرید

کلیک کنید