ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ویزای کوتاه مدت شینگن

مردم بسیاری از کشورهای غیر از نواحی عضو پیمان شینگن به منظور سفر به کشورهای اروپایی، نخست باید برای ویزای شینگن درخواست دهند. ویزای شینگن با توجه به اهداف سفر و مدت زمان اقامت انواع مختلفی دارد. در این مقاله قصد داریم ویزای کوتاه مدت شینگن را به متقاضیان گرامی معرفی نماییم.

در این صفحه شما میتوانید درباره ویزای کوتاه مدت شینگن مطالعه نمایید. پیشنهاد می‌شود که قبل از مطالعه‌ی این مقاله مطلب قوانین اخذ ویزای شینگن را بخوانید.

ویزای کوتاه مدت شینگن

ویزای کوتاه مدت شینگن چیست؟

ویزای کوتاه مدت شینگن در واقع نوعی ویزاست که به منظور هدف خاصی مانند بازدید از اقوام، گردشگری، شرکت در کنفرانس ها و همایش های بین المللی، شرکت در نمایشگاه های تخصصی، درمان های کوتاه مدت و یا انجام برخی از امور تجاری، از سوی سفارت ها برای اقامت چند روزه تا سه ماهه صادر می گردد. به این ترتیب دارندگان این نوع از ویزا می توانند تا زمان اعتبار ویزای خود که حداکثر ۹۰ روز است با رعایت قوانین مربوطه در این منطقه تردد نمایند. به ویزای کوتاه مدت شینگن، ویزای نوع  C شینگن و یا ویزای توریستی شینگن هم گفته می شود. گفتنی است این ویزا بیشترین درخواست را در میان ایرانیان دارد که به فرد متقاضی اجازه اقامت کوتاه مدت در منطقه شینگن را با توجه به مدت اعتبار ویزا خواهد داد. اما ویزای شینگن نوع C خود به سه دسته جداگانه تقسیم بندی می شود که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • ۰
  • ۰

ویزای بلند مدت شینگن

اگر قصد دارید به منظور یک سفر کوتاه تفریحی به حوزه شینگن سفر کنید کافی است برای اخذ ویزای کوتاه مدت شینگن که مجوز اقامت حداکثر۹۰ روزه در کشورهای اروپایی را برای شما فراهم می کند، اقدام نمایید. اما در این میان افرادی نیز هستند که به طور مستمر به کشورهای اروپایی سفر می کنند در این صورت اگر از ویزای کوتاه مدت شینگن استفاده نمایند باید برای هر بار اخذ ویزا هزینه های زیادی را برای ترجمه مدارک بپردازند و همچنین زمان زیادی را برای اخذ وقت سفارت صرف کنند و در آخر هم امکان دارد سفارت مربوطه با توجه به شرایط روز کشور ویزای شخص را صادر نکند! دسته دیگری از متقاضیان هم که اقدام به اخذ اقامت اروپا نموده اند یا قصد دارند برای اقامت دائم کشور اروپایی مورد نظرخود اقدام نمایند، باید جهت پیگیری روند پرونده خود به صورت مستمر به حوزه اروپا رفت و آمد کنند تا به طور مستقیم بر پروسه اخذ اقامت خود نظارت داشته باشند. بنابراین متقاضیانی که اهداف بلند مدت دارند باید برای نوع دیگری از ویزای شینگن یعنی ویزای بلند مدت شینگن اقدام نمایند. ویزای بلند مدت شینگن که به نام های ویزای مولتیپل (مالتی پل) و یا ویزای شینگن نوع C (چند بار ورود) نیز شناخته می شود از اعتبار بالای شش ماه برخوردار است و حتی ویزاهای یک ساله، دوساله، سه ساله و چهار ساله را نیز شامل می شود، می توان گفت این نوع ویزا در واقع مناسب ترین ویزا برای این اشخاص محسوب می شود. علاوه بر این داشتن ویزای بلند مدت شینگن می تواند نقش موثری در بالا بردن اعتبار پاسپورت شما داشته باشد به این ترتیب امکان اینکه بتوانید از این طریق به سایر کشورهای دیگر نظیر آمریکا و کانادا هم به راحتی سفر نمایید فراهم خواهد شد. متقاضیانی که خواهان ویزای بلند مدت شینگن هستند می توانند با خواندن این مطلب اطلاعات بیشتری درخصوص این نوع ویزا و نحوه دریافت آن به دست آورند.

 با wisa.ir با خیالی آسوده نسبت به اخذ ویزای شینگن مولتی بصورت تضمینی و فوری فکر کنید.

  • ۰
  • ۰

Ckgsir (نماینده رسمی وزارت امور خارجه ایتالیا جهت انجام اموردرخواست ویزا)

روند اخذ ویزای ایتالیا و تعیین وقت سفارت این کشور در گذشته انرژی و وقت زیادی را از متقاضیان می گرفت. صف های طولانی متقاضیان ویزای ایتالیا و سیستم نوبت دهی کند سفارت این کشور منجر به حضور پر رنگ دلالان خرید و فروش کننده وقت مصاحبه به منظور تسلیم مدارک متقاضیان بود و همین موضوع مشکلات فراوانی را برای افراد خواهان ویزا ایجاد می کرد. اما هم اکنون سفارت ایتالیا مانند سفارت دیگر کشورهای حوزه شینگن نظیر آلمان، فرانسه، هلند و اتریش با همکاری یک موسسه معتبر کارگزار ویزا به نام CKGS توانسته است به روند اخذ ویزا سرعت بخشد و دریافت مجوز اقامت ایتالیا را برای متقاضیان راحت تر نماید. یکی از مزیت ‌های مهم سیستم های جدید در گرفتن وقت سفارت کشورها، حذف واسطه ‌های سودجو از مسیر صدور ویزا و روادید است که قبل از همکاری این شرکت ها مبالغ کلانی را به منظور تسریع روند دریافت وقت یا روادید از سفارت های اروپایی، از متقاضیان ویزا می گرفتند. به این ترتیب خوشبختانه فعالیت مرکز CKGS در کنار سفارت ایتالیا منجر به حل مشکل وقت دهی وحذف دلالان فروش وقت مصاحبه گردید. در واقع سفارت این کشور بدون افزایش تعداد پرسنل بخش کنسولی و یا حتی افزایش محل بخش کنسولی خود تنها با برون سپاری قسمتی از روند صدور ویزا به یک شرکت با تجربه و معتبر بین المللی، توانسته است به بررسی تعداد بیشتری از درخواست های صدور روادید بپردازد. با توجه به اهمیت نقش CKGS در تسریع و تسهیل روند اخذ ویزا برای متقاضیان خواهان اقامت ایتالیا لازم است در این بخش نگاهی به فعالیت این مرکز بیاندازیم.

  • ۰
  • ۰


ویزای اسپانیا

ویزای اسپانیا|ویزای شینگن اسپانیا|ویزای تضمینی اسپانیا | ویزای فوری اسپانیا|مهاجرت به اسپانیا|اقامت در اسپانیا
ویزای اسپانیا

کشور اسپانیا در جنوب غربی اروپا واقع شده است مادرید پایتخت این کشور بوده و دارای اماکن زیبا و تاریخی زیادی جهت بازدید می باشد. این کشور خوش آب و رنگ اروپایی یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری حوزه شینگن در فصول بهار، تابستان و پاییز به شمار می رود. فرهنگ و هنر در هر گوشه از این سرزمین پهناور موج می‌زند. علاوه بر این آب‌ و هوای اسپانیا به قدری مناسب است که این کشور را به بزرگ‌ ترین صادرکننده میوه و سبزیجات در جهان تبدیل کرده است. دوستداران فوتبال نیز از اسپانیا با نام های بارسلونا و رئال مادرید یاد می کنند. اسپانیا یکی از اعضای اتحادیه اروپا و همچنین یکی از اعضای اصلی پیمان شینگن است. بنابراین شما متقاضیان گرامی می توانید با دریافت ویزای شینگن اسپانیا علاوه بر لمس همه جذابیت های این کشور، از دیگر کشورهای حوزه شینگن نیز دیدن فرمایید. در ادامه این مطلب، انواع ویزای اسپانیا، به همراه نحوه تعیین وقت سفارت این کشور شرح داده می شود.

ویزای اسپانیا
  • ۰
  • ۰

ویزا متریک (مرکز درخواست وقت سفارت و ویزای آلمان)

اخیراً بیشتر سفارتخانه های کشورهای حوزه شینگن به منظور سرعت بخشیدن به روند صدور ویزا، انجام برخی از امور مربوط به ویزای متقاضیان را به شرکت های واسطه ای مطمئن و معتبر سپرده اند. به عنوان مثال شرکت ویزا متریک به عنوان یک شرکت واسطه برای اخذ ویزای آلمان فعالیت می کند و یا شرکت وی اف اس گلوبال (VFS) خدمات اولیه مربوط به اخذ ویزای اتریش، هلند، جمهوری چک،فرانسه و …. را ارائه می دهد. شرکت های دیگری  نظیر بی ال اس (BLS) و همچنین سی کی جی اس (ckgsir) نیز در ایران مشغول به خدمات رسانی در این حوزه هستند که آژانس شمیران گشت در رابطه با هر کدام از آنها به طور مفصل توضیحاتی را ارائه داده است. در این مطلب نیز قصد داریم شما را با فعالیت های شرکت ویزا متریک آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

  آژانس شمیران گشت مجری تخصصی اخذ ویزای آلمان

  • ۰
  • ۰

شرکت بی ال اس (BLS)

در گذشته برای دادن مدارک ویزا و گرفتن وقت سفارت اسپانیا به منظور حضور در محل سفارت برای مصاحبه، هرج و مرج و آشوب زیادی وجود داشت و عده ای از افراد با رعایت نکردن نوبت دیگران، نظم موجود در کنسولگری اسپانیا را به هم می ریختند. به این ترتیب سرعت رسیدگی به پرونده های ویزا بسیار کاهش یافته بود و اخذ ویزای اسپانیا برای افراد متقاضی اقامت این کشور به یک کار خیلی دشوار و طاقت فرسا تبدیل شده بود. برای مثال خیلی ها مجبور بودند از ساعت ۵ صبح  روبه روی درب سفارت اسپانیا برای تحویل مدارک و  همچنین دریافت وقت مصاحبه حضور پیدا کنند اما گاهی اوقات دیده می شد که با باز شدن ورودی سفارت، خیلی از افراد بدون در نظر گرفتن نوبت دیگران به داخل سالن سفارت هجوم می بردند و حتی گاهی اوقات متصدی سالن را نیز زیر دست و پا له می کردند! با ادامه این روند و همچنین با توجه به افزایش درخواست ها برای دریافت ویزای اسپانیا، این سفارت به فکر راهی برای ارائه خدمات بهتر به متقاضیان افتاد و به این ترتیب امور مرتبط با دریافت مدارک را به یکشرکت کارگزار معتبر با نام BLS برون سپاری کرد. خوشبختانه با راه اندازی سیستم BLS تا حدود بسیار زیادی این بی نظمی ها برطرف شد و تمامی متقاضیان به رعایت برخی مسائل و احترام گذاشتن به حق و حقوق دیگران موظف شدند. بنابراین راه اندازی BLS توانست به یاری متقاضیان ویزای اسپانیا بیاید و در نتیجه سرعت خدمات رسانی مسئولان در پروسه‌ی درخواست ویزا نیز، افزایش یافت. با توجه به اهمیت شرکت بی ال اس در روند صدور ویزای اسپانیا، آژانس شمیران گشت در خصوص فعالیت های این شرکت مطالبی را در این بخش ارائه کرده است. بنابراین اگر شما هم خواهان دریافت ویزای کشور زیبای اسپانیا هستید به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

  • ۰
  • ۰

شرکت وی اف اس گلوبال (VFS)

یکی از مشکلات بزرگ متقاضیان ویزا در گذشته، روند زمانبر و پر دردسر دریافت وقت سفارت کشور مورد نظر برای مصاحبه و اخذ مجوز اقامت بود و به خاطر حجم بالای درخواست ها افراد باید مدت زمان زیادی را برای بررسی مدارک و تعیین وقت سفارت از دست می دادند. علاوه بر این حجم کاری بالای سفارت ها موجب می شد تا رسیدگی به پرونده ها و پاسخ گویی به نیازهای متقاضیان به شدت کاهش یابد به طوری که کوچکترین نقص در پرونده اخذ ویزا می توانست شما را برای مدت ها از برنامه سفر مورد نظرتان عقب بیاندازد. اما خوشبختانه در چند سال اخیر سفارت ها راهی تازه برای تسریع و تسهیل خدمات رسانی به متقاضیان خود پیدا کرده اند و آن هم برون سپاری بخشی از وظایف خود به یک شرکت معتبر خصوصی به نام وی اف اس گلوبال ( VFS Global ) است. در واقع شرکت وی اف اس گلوبال نقش واسط را در این زمینه ایفا می کند و با تقبل قسمتی از وظایف و خدمات سفارتخانه ها  از حجم فعالیت آنها کاسته و منجر به افزایش سرعت صدور ویزا شده است. سفارت های زیادی در ایران اخیرا پذیرش پرونده های مرتبط با ویزا را بر عهده این شرکت گذاشته اند. به این ترتیب با توجه به اهمیت ویژه  VFS در روند اخذ ویزا، به شما متقاضیان گرامی توصیه می شود اطلاعات بیشتری را در خصوص قوانین، خدمات و ویژگی های این شرکت معتبر خصوصی در ایران کسب نمایید. بنابراین پیشنهاد می کنیم مقاله آژانس شمیران گشت در خصوص وی اف اس (vfs) را از دست ندهید.

VFS چیست؟

شرکت وی اف اس گلوبال که با نام تجاری Visa Application Center) VAC) نیز شناخته می‌شود، در واقع یک شرکت خصوصی است که با استفاده از کارشناسان متخصص و فضای امن خود، بستری مناسب به جهت پاسخ گویی سریع، ایمن و دقیق برای متقاضیان اخذ ویزا فراهم کرده است و تمامی فرآیند دریافت و بررسی مدارک، خدمات مربوط به بیومتریک یا همان تشخیص هویت که شامل ثبت اثر انگشت و تصویر چهره می شود و همچنین تنظیم درخواست وقت مصاحبه برای ویزا را به نیابت از سفارتخانه ها برای متقاضی ویزا انجام می دهد. مرکز VFS این امکان را فراهم آورده است تا متقاضی ویزا بتواند در یک فضای اداری امن و منضبط درخواست ویزای خود را با ارسال مدارک بدون نقص به سفارت مطرح نماید.

  • ۰
  • ۰

مدارک ویزای شینگن

ویزای شینگن یکی از ویزاهایی است که برای ایرانیان و مردم برخی از کشورهای دیگر جهان از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که با داشتن این ویزا می توان به بیش از ۲۵ کشور جهان در اروپا سفر کرد. علاوه بر این، ویزای شینگن یکی از مدارک خوب به منظور اپلای ویزای کانادا و آمریکا به صورت گردشگری و تجاری محسوب می شود. نا گفته نماند ویزای شینگن به تنهایی شرط لازم و یا کافی برای دریافت ویزای کانادا، آمریکا و اقیانوسیه نیست اما می تواند شانس شما را در دریافت این گونه ویزاهای سخت برای ایرانیان افزایش دهد. شما به راحتی می توانید در طول اعتبار ویزای شینگن درکشورهای اروپایی عضو این پیمان بدون بازرسی های مرزی تردد داشته باشید. اما همانطور که می دانید برای برخورداری از این امتیازها و اخذ ویزای شینگن حتما باید دارای شرایط و مدارک خاصی باشید تا سفارت کشورهای اروپایی با درخواست شما برای صدور ویزا  موافقت نمایند. می توان گفت تهیه مدارک مورد نیاز برای ویزا شاید مهمترین بخش از برنامه ریزی سفر به شمار می آید. چرا که قبل از حضور شما در سفارت برای مصاحبه، این مدارک شماست که معرف شما و اهدافتان از سفر خواهد بود، پس می تواند نقش مهمی را در پذیرش و یا ریجکت درخواستتان داشته باشد در واقع سفارت کشورهای اروپایی  با بررسی مدارک می خواهند از هدف شما برای سفر به کشورشان آگاه باشند و مطمئن باشند که حتما بعد از اتمام اعتبار ویزای شینگن به کشور خود باز خواهید گشت. بنابراین با توجه به اهمیت مدارک ویزای شینگن ، خوب است در این مقاله به طور مفصل در مورد آن توضیح دهیم.

  • ۰
  • ۰

گرفتن وقت سفارت

همانطور که می دانید برای وارد شدن به هر کشور خارجی در ابتدای امر، باید مجوز ورود به کشور مقصد را به دست آورید. به همین خاطر شما ملزم هستید تا برای تهیه ویزای کشور مورد نظر اقدام نمایید. برای تهیه ویزا نیز باید قبل از مراجعه به سفارت کشور مقصد از این مرکز وقت بگیرید. در حقیقت وقت سفارت برای ایجاد نظم بیشتر در امور سفارت ارائه می شود. گرفتن وقت سفارت یکی از مراحل مهم اخذ ویزا است که توسط سفارت کشوری که قصد سفر به آن را دارید مشخص می شود. در حال حاضر گرفتن وقت سفارت اغلب کشورهایی که مقصد ایرانیان هستند به صورت آنلاین امکان پذیر است. برای همین منظور دفاتری به عنوان کارگزارهای سفارت در تهران تشکیل شده اند که متقاضیان از طریق آنها برای دریافت آنلاین وقت سفارت اقدام می کنند و مدارک لازم برای ویزا را به این دفاتر ارائه می دهند. از جمله این دفاتر می توان به مراکز VFS ،BLS و CKGS و ویزا متریک اشاره کرد. شما موظف هستید در تاریخ و ساعتی که توسط سفارت مشخص شده است به این مرکز مراجعه نمایید. لازم به ذکر است به منظور اخذ وقت سفارت می توانید به صورت فوری، عادی، حضوری و یا آنلاین اقدام نمایید. با توجه به اهمیت این موضوع در صدور ویزا، آژانس شمیران گشت در اینجا قصد دارد راهنمای جامعی را در خصوص گرفتن وقت سفارت در اختیار شما متقاضیان گرامی قرار دهد. همچنین شما عزیزان می توانید برای گرفتن وقت سفارت از کشور مورد نظر با مشاورین آژانس شمیران گشت در تماسباشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. ما برای شما راهنمای کامل از نحوه گرفتن وقت سفارت تا مدارک مورد نظر را در سایت wisa.ir  قرارداده ایم، پس همچنان با آژانس شمیران گشت همراه باشید.