ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰

ویزای لهستان

لهستان، نهمین کشور بزرگ اروپایی است که یکی از جذاب ترین کشورهای اروپای شرقی به حساب می آید و در مرکز اروپا قرار دارد. همچنین این کشور به عنوان شصت و نهمین کشور بزرگ جهان، با نام رسمی جمهوری لهستان شناخته می شود. پایتخت کشور لهستان، شهر زیبای ورشو است. از دیگر شهرهای معروف این کشور نیز می توان به کراکوف، ووچ، وروتسلاو و گدانسک اشاره کرد. جالب است بدانید شهر پرطرفدار کراکوف که در گذشته پایتخت لهستان نیز بوده است به ‌عنوان عتیقه عصر طلایی رنسانس لهستان شناخته می شود. به طور کلی لهستان دارای ۱۴ اثر تاریخی ارزشمند ثبت شده در یونسکو می باشد و به یکی از مقاصد مهم گردشگری در جهان تبدیل شده است. سرزمین پهناور لهستان بسیار دیدنی است. از کوه های جنونی آن تا سواحل شمالی آفتابی اش همگی بی نظیر و شگفت انگیز هستند. با وجود این که لهستان در طول سال آب و هوای معتدلی دارد، باز هم بهترین زمان سفر به این کشور فصل بهار پیشنهاد شده است زیرا طبیعت منحصر به فرد این کشور در این فصل زیباتر خواهد شد. اما هزینه اقامت در فصل پاییز کم تر است و همچنین در پاییز رویدادهای فرهنگی زیادی در لهستان برگزار می شود. بنابراین با توجه به علایق خود می توانید برای سفر به این کشور یک برنامه ریزی زمانی مناسب داشته باشید. خوشبختانه این کشور عضو اتحادیه اروپا و در حوزه شینگن واقع گردیده است. از این رو شما با داشتن ویزای شینگن می توانید در طول اقامتتان در کشورهای اروپایی، از این کشور رویایی نیز دیدن فرمایید. همچنین این کشور در زمینه صنایع ماشین آلات و تجهیزات حمل و نقل و محصولات کشاورزی و حیوانی فعالیت گسترده ای دارد و محصولاتش را به سایر نقاط جهان صادر می کند. به همین خاطر سرمایه داران زیادی با هدف سرمایه گذاری در این حوزه، به این کشور آمده اند. در خصوص ادامه تحصیل در این کشور نیز باید گفت لهستان با داشتن برخی از دانشگاه های برتر اروپایی، بسیاری از رشته های تحصیلی پر طرفدار را با بهترین امکانات آموزشی موجود در اختیار دانشجویان داخلی و خارجی خود قرار می دهد. اگر شما هم به فکر دریافت ویزا و اقامت این کشور هستید پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را در سایت wisa.ir دنبال نمایید.

ویزای لهستان

·         انواع ویزاهای لهستان، شرایط و مدت زمان اعتبار آنها

ویزای هر کشور درواقع مدرک و مجوزی معتبر برای ورود اتباع بیگانه به آن کشور است. لهستان نیز مانند دیگر کشورهای مهم اروپایی، برای ورود اتباع سایر کشورها از قوانین مهاجرتی خاصی پیروی می کند. به همین  منظور شرط اساسی و مهم برای ورود به کشور لهستان برخوردار بودن از ویزای معتبر صادر شده از طرف سفارت این کشور است. اخذ ویزا کار چندان آسانی نیست و برای به دست آوردن آن باید مدارک و دلایل کافی برای اثبات هدف خود از سفر را به مسئولان کنسولگری سفارت ثابت نمایید. همچنین با توجه به اهداف سفر به کشور لهستان ویزاهای مختلفی صادر می شود که در این قسمت می خواهیم  مهمترین آنها را به شما معرفی کنیم.

ویزای توریستی لهستان

اگر در حال برنامه ریزی یک سفر تفریحی برای دیدن جاذبه های بی شمار کشور زیبای لهستان هستید، باید در گام اول برای اخذ ویزای توریستی اقدام نمایید. باید گفت گرفتن این نوع ویزا نسبت به ویزاهای دیگر به مراتب راحت تر خواهد بود. همانطور که قبلا هم اشاره شد لهستان یکی از کشورهای اروپایی عضو ناحیه شینگن است بنابراین این کشور ویزای توریستی خود را با نام ویزای شینگن به متقاضیان ارائه می کند که این ویزا همان ویژگی ویزاهای شینگن دیگر کشورهای عضو این پیمان را خواهد داشت. ویزای شینگن لهستان برای شما امتیازات زیادی فراهم می کند. چرا که این ویزا می تواند مجوز ورود شما به بیش از چهل کشور مختلف دنیا باشد. با این تفاسیر، اخذ ویزای شینگن لهستان برای شروع یک سفر پر هیجان و به یادماندنی لازم خواهد بود. در ادامه به انواع ویزای شینگن لهستان می پردازیم.

-        ویزای شینگن (نوع C) لهستان

به طور کلی ویزای شینگن به عنوان یک سند رسمی و اجباری برای ورود به خاک کشور لهستان محسوب می شود. بنابراین چنانچه دریافت این نوع از ویزا برای فرد به هر دلیل قانونی میسر نباشد، اجازه ورود به کشور لهستان به وی داده نمی شود. به طور کلی ویزای شینگن لهستان به سه بخش مختلف تقسیم بندی می شود که در بخش اول می خواهیم به ویزای شینگن نوع C لهستان بپردازیم. چنانچه برای گردش، بازدید از خانواده، شرکت در کنفرانس، شرکت در یک رویداد فرهنگی ورزشی و موارد مشابه دیگر قصد اقامت 90 روزه در لهستان را دارید باید برای ویزای شینگن نوع C  اقدام نمایید. همچنین شنگن نوع C امکان ورود و اقامت شما را در خاک دیگر کشورهای عضو پیمان شینگن ، فراهم خواهد کرد. ویزای یاد شده ویزای کوتاه مدت شینگن است. در صورتی که شما به اقامت بیشتر از 90 روز نیاز دارید باید برای ویزای ملی نوع D لهستان که در بخش بعدی توضیح خواهیم داد، اقدام نمایید.

-        ویزای ملی (نوع D) لهستان

در صورتی که قصد دارید در کشور لهستان برای بیش از ۹۰ روز  در یک دوره نیم ساله که از تاریخ نخستین ورودتان شروع می شود، اقامت داشته باشید باید برای ویزای ملی لهستان درخواست دهید. همچنین با این ویزا سفر به دیگر کشورهای عضو شنگن تا مدت سه ماه در طول اقامت بلند مدت شما امکان پذیر خواهد بود.

-        ویزای ترانزیت لهستان

مسافری که قصد سفر هوایی به کشوری به جز لهستان را دارد ولی در طول سفر مجبور است یک توقف کوتاه در فرودگاهی در خاک کشور لهستان داشته باشد باید برای اخد این نوع ویزا اقدام نماید.لازم است بدانید این ویزا به شهروندان کشورهای افغانستان، بنگلادش، جمهوری دموکراتیک کنگو، اریتره، اتیوپی، غنا، ایران، عراق، نیجریه، پاکستان، سودان یا سریلانکا  اجازه ترک محوطه فرودگاهی و ورود به ناحیه شینگن را نخواهند داد.

·         ویزای تحصیلی لهستان

همواره یکی از راه های پیشنهادی مشاوران مهاجرتی برای ورود به یک جامعه مدرن و پیشرفته دریافت ویزای تحصیلی و اقامت در کشور مقصد به عنوان یک دانشجوی بین المللی است. کیفیت بالا و خدمات عالی نظام آموزشی لهستان این کشور را به یکی از گزینه های عالی برای محل اقامت تحصیلی تبدیل می کند. علاوه براین هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور  بسیار کمتر از دیگر کشورهای اروپایی خواهد بود. لازم به ذکر است واحد پول کشور لهستان زلوتی است، اما با این وجود هزینه های تحصیلی دانشگاه های بین المللی لهستان بر اساس یورو می باشد. رشته های بیشتر دانشگاه‌ های معتبر لهستان نیز به زبان انگلیسی تدریس می شود و به همین خاطر برای دریافت پذیرش از این دانشگاه ها مدرک معتبر بین‌المللی زبان در بیشتر موارد الزامی خواهد بود. اما مهاجرت تحصیلی به کشور لهستان بدون داشتن مدرک زبان هم امکان پذیر است؛ در این صورت فرد می‌ تواند بعد از اقامت مدرک زبان خود را در این کشور بگیرد.  دانشجویان باید  قبل از درخواست برای ویزای تحصیلی  در ابتدا درخواست پذیریش خود را به دانشگاه مورد نظر ارائه دهند. درخواست پذیرش برای هر موسسه ای متفاوت خواهد بود، اما در اغلب موارد می توان از فصل بهار (برای ورود در فصل پاییز) درخواست خود را ارائه کرد. البته برای دانشجویان گرایش پزشکی، پذیرش در دوره‌ های پیشرفته به یک سال زمان نیاز خواهد داشت. برای آگاهی بیشتر از مدارک و شرایط مورد نیاز برای  دریافت ویزای تحصیلی لهستان با مشاوران ما در تماس باشید.

·         ویزای کاری لهستان

حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای درخواست ویزای کاری لهستان لیسانس می باشد. به طور کلی روال استخدام در شرکت های اروپایی به این صورت است که ابتدا آگهی مربوط به کار شرکت به مدت سه ماه تنها در دامنه استخدامی همان کشور که در اینجا لهستان مد نظر است درج می شود. سپس در صورت نبود متقاضی شغل، بار دیگر این آگهی به مدت سه ماه در دامنه وسیع تری که ایندفعه کل اتحادیه اروپا را در بر می گیرد تبلیغ خواهد شد. چنانچه باز هم شخصی برای این کار  پیدا نشد، این بار نوبت به شما می رسد که برای درخواست اخذ دعوت نامه کاری از آن شرکت اقدام نمایید. به این ترتیب برای انعقاد قرارداد کاری با کارفرما اقدام کرده و گواهی دعوت به کار معتبر را جهت اخذ ویزای لهستان دریافت می‌ کنید. شایان ذکر است فرآیند اعطای ویزای کار به متقاضی در حدود دو ماه طول می‌ کشد. اعتبار اولیه این ویزا یک ساله است و بعد از آن  قابل تمدید خواهد بود. اما همانطور که ملاحظه کردید روش مطرح شده روش چندان آسانی برای اخذ اقامت لهستان نیست. بنابراین اگر امکان سرمایه گذاری در کشور لهستان برای شما مقدور است ما به شما راه دیگری را پیشنهاد می کنیم. در واقع یکی از بهترین و ساده ترین روش های دریاقت مجوز اقامت لهستان، ثبت شرکت در این کشور  و به طور کلی اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت در لهستان است.

ویزا از طریق ثبت شرکت در لهستان

این اقامت برای اشخاصی که توانایی ثبت یک شرکت جدید در لهستان را دارند و یا حتی یکی از شرکت های موجود در لهستان را خریداری می کنند مناسب است و در این صورت مهاجرت به لهستان  برای آنها و خانواده شان آسان تر خواهد شد. در صورتی که که بتوانید اقامت لهستان را از این طریق دریافت نمایید دیگر نیازی به دریافت ویزای شنگن برای سفر به کشورهای  دیگر حوزه شنگن نیز نخواهید داشت و همچنین بعد از 5 سال اقامت قانونی در لهستان اخذ اقامت دائم این کشور نیز برای شما امکان پذیر می شود. بعد از اخذ اقامت دائم لهستان نیز، اخذ پاسپورت لهستانی میسر خواهد شد. البته لازم به ذکر است به منظور ثبت شرکت و کسب اقامت لهستان حداقل به ورود سرمایه بالای ۱۰۰ هزار یوور به این کشور نیاز دارید.گفتنی است تمامی عملیات مربوط به ثبت شرکت در لهستان ، اخذ اقامت لهستان ، اخذ اقامت دائم لهستان ، اخذ ویزا کار در لهستان ، ویزا شنگن از طریق لهستان باید تحت نظر یک وکیل رسمی در کشور لهستان انجام گیرد.مشاورین ما در این امر به شما کمک خواهند کرد.

·         ویزای پزشکی لهستان

چنانچه با هدف درمان بیماری قصد ورود به کشور لهستان را دارید،می توانید برای ویزای فوری لهستان از نوع پزشکی اقدام نمایید. اما قبل از آن باید بدانید طبق قوانین مهاجرت اروپایی مربوط به صدور ویزای پزشکی لازم است دارای مدارک و شرایط خاصی باشید تا این ویزا به شما تعلق بگیرد که در ادامه مطلب به آنها پرداخته شده است

شرایط و مدارک مورد نیاز ویزای پزشکی لهستان

§         داشتن شرایط کلی مهاجرت

§         نداشتن  بیماری واگیردار که سلامت جامعه لهستان را به خطر بیاندازد.

§         هماهنگی برای درمان با یک متخصص در لهستان  و گرفتن پذیرش از بیمارستان مورد نظر

§         تمکن مالی برای پرداخت هزینه‌ های درمان

§         اثبات بازگشت به کشور بعد از پایان دوره درمان

§         دریافت تأییدیه از پزشکتان در داخل ایران برای هماهنگی درمان

§         اگر  کارمند هستید نامه مرخصی از سوی کارفرما برای انجام امور درمان لازم است

§         در صورتی که فرد خود کارفرما است، اوراق مالی شرکت که نشان دهنده فعالیت اوست باید به سفارت ارائه شود.

§         مدارک مربوط به زمین، خانه و مستغلات بیمار، همسر یا والدین او و صورتحساب‌ های بانکی شش ماه گذشته

§         مدارک مربوط به هماهنگی‌ های محل اقامت و هتل

همچنین در صورتی که پزشک شما تشخیص دهد به مدت زمان بیشتری برای درمان نیاز دارید، می‌ توانید ویزای خود را تمدید نمایید.

·         ویزای ازدواج لهستان

یکی دیگر از راه های به دست آوردن ویزای لهستان و اقامت در این کشور ازدواج با یک شهروند لهستانی است. ثبت ازدواج در کشور لهستان باید از طریق USC محلی انجام شود. برای ازدواج های ثبت شده در خارج از کشور لهستان نیز ، باید از USC درخواست کنید تا گواهی ازدواج شما را با لهستان تطبیق نمایند. به همین منظور می بایست سوابق مدنی خود را به همراه مدارک زیر ارسال نمایید.

ü      کپی از وضعیت مدنی در خارج از کشور به همراه ترجمه مهر شده در اسناد رسمی به زبان لهستانی توسط یک مترجم قانونی

ü      شناسنامه یا پاسپورت همسران

ü      گواهی پرداخت تمبر مربوطه

اگر یک تبعه خارجی به مدت حداقل سه سال با یک لهستانی زندگی کند، می تواند اقامت دائم خود را به دست آورد و در این کشور همانند دیگر شهروندان لهستانی زندگی کند و از مزایای شهروندی لهستان بهره مند گردد.

 

***سفارت***

·         طریقه گرفتن وقت سفارت لهستان

اولین گام جهت تقاضای ویزای لهستان، دریافت وقت مصاحبه از سفارت این کشور است. به همین منظور باید جهت تکمیل فرم های اخذ ویزای لهستان، به سایت سفارت لهستان مراجعه نمایید. دقت کنید در پروسه دریافت ویزای شینگن لهستان، انجام اموری همچون درخواست وقت سفارت و حتی پر کردن کلیه فرم های ویزای لهستان باید حتما به صورت آنلاین انجام پذیرد. با ثبت نام در سایت سفارت و دریافت نام کاربری شخصی می توانید برای پر کردن فرم ها اقدام نمایید و همچنین برای تعیین وقت مصاحبه ایمیلی را به سفارت ارسال نمایید. چنانچه ایمیل شما مورد تایید سفارت قرار گرفت، این موضوع با یک ایمیل به شما اطلاع داده می شود و در واقع لیستی از وقت های آزاد سفارت به شما ارائه می شود تا بتوانید طبق برنامه زمانی خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید. اما به طور کلی بهتر است هنگامی که به فکر اخذ ویزای توریستی لهستان هستید زمان کافی برای انجام مراحل اخذ ویزا را داشته باشید تا مشکلی با زمان های اعلام شده از سوی سفارت نداشته باشید. پس از تایید آن باید مدارک خود را پوشه بندی کرده و پرینت آن را تهیه نمایید. همچنین توصیه می شود به علت تاخیر احتمالی در تعیین وقت سفارت و یا صدور ویزا  دو تا سه ماه قبل از موعد سفر برای درخواست ویزای لهستان اقدام نمایید.در وقت تعیین شده باید به بخش امور کنسولی سفارت مراجعه کنید و تمامی مدارک و فرم ‌های لازم و مرتبط با نوع ویزای درخواستی را به صورت تکمیل شده ، پر شده و در صورت نیاز پرینت شده به همراه داشته باشید.

·         طریقه پر کردن فرم ویزای شینگن لهستان

با توجه به آمار بالای مهاجرت و درخواست پناهندگی در کشورهای اروپایی اخیرا شرایط اخذ ویزای شینگن بسیار سخت تر شده است و گاهی اوقات حتی با کامل بودن مدارک و داشتن تمکن مالی مناسب نیز درخواست ویزای افراد زیادی رد می شود. اما برای جلوگیری از رد شدن درخواست ویزای شینگن لهستان بهتر است فرم های مربوطه نظیر فرم ویزای شینگن را بسیار دقیق و بدون غلط تایپی و یا املایی پر نمایید. دقت داشته باشید تمامی اطلاعات باید به زبان انگلیسی وارد فرم شینگن شوند. فرم ویزای شینگن لهستان حاوی تعدادی سوال در مورد شما و سفرتان است که باید به طور کاملا واضح به آنها پاسخ دهید. در نهایت از فرم پرینت گرفته و به همراه کدی که در مرحله آخر به شما داده می‌ شود با سایر مدارک درخواستی دیگر، در روز تعیین شده برای مصاحبه، به مسئولان سفارت تحویل دهید. تکمیل این فرم باید با دقت و صداقت همراه باشد چرا که ثبت اطلاعات غلط و یا دروغین قطعا منجر به رد شدن درخواست شما خواهد شد و در صورت رد شدن درخواست نیز، دیگر تا سه ماه امکان گرفتن وقت سفارت لهستان میسر نمی شود. توصیه می شود حتما فرم جدید شینگن درج شده در سایت سفارت لهستان را تکمیل نمایید زیرا وجود فرم ‌های متعدد گاها این تصور اشتباه را برای متقاضیان ایجاد می‌نماید که کامل کردن فرم ‌های گذشته نیز مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

·         هزینه ها و زمان مورد نیاز برای اخذ ویزای لهستان

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که بر اساس آن هزینه نهایی ویزا مشخص می شود شرایط سنی متقاضیان است. هزینه اخذ ویزای لهستان برای کودکان زیر ۶ سال ، رایگان،  برای کودکان بین رده سنی ۶ تا ۱۲ سال، ۳۵ یورو و برای افراد بالغ ۶۰ یورو خواهد بود. مبلغ ذکر شده باید صرفا به صورت وجه نقد و با ارز یورو در محل سفارت لهستان در تهران پرداخت شود. لازم به ذکر است مدت زمان لازم برای صدور ویزا بستگی به نوع ویزا دارد و معمولا بین 3 تا 6 هفته زمان خواهد برد.

·         مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای لهستان

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای لهستان شامل موارد زیر است. البته توصیه می شود در هنگام اقدام برای اخذ ویزا حتما جدیدترین چک لیست مدارک را از سایت سفارت مشاهده نمایید.

ü      تمامی فرم ‌های درخواست ویزای لهستان که باید به طور کامل تکمیل و امضا شده باشند.

ü      یک قطعه عکس جدید رنگی، تمام رخ، زمینه سفید، اندازه 3/5 در 4/5 (عکس باید از روبرو و مشخص بوده، از زمان آن بیشتر از 6 ماه نگذشته باشد و روی کاغذ با کیفیت بالا چاپ شده باشد)

ü      پاسپورت معتبر (کپی صفحه 1 تا 5 پاسپورت جدید و 1 تا 10 پاسپورت قدیمی لازم است)

ü      کپی ویزاهای قبلی سایر کشورها در طول سه سال گذشته

ü      کپی کارت شناسایی و شناسنامه (همه صفحات)

ü      بلیط رفت و برگشت (کپی رزرو بلیط به همراه شماره رزرو لازم خواهد بود. همچنین در هنگام قطعی شدن صدور ویزای لهستان، حتما باید اصل بلیط را ارائه کنید. بلیط شما نباید از 90 روز اقامت در محدوده شینگن تجاوز کند.)

ü      دعوتنامه خانوادگی و یا کاری  ( در صورت موجود بودن)

ü      تأییدیه رزرو هتل

ü      دارا بودن یکی از انواع گواهی اشتغال همچون گواهی شغلی، کارت بازنشستگی، جواز کسب و کار  و یا گواهی تحصیلی

ü      مدارک مالی برای اثبات تمکن مالی و گردش حساب سه ماه آخر حساب بانکی

ü      بیمه مسافرتی از حداقل مبلغ 30000 یورو یا 50000 دلار آمریکایی

ü      مشخص کردن اهداف سفر

همه مدارک ذکر شده، باید به زبان انگلیسی توسط دارالترجمه های معتبر ترجمه شوند. همچنین شناسنامه و کارت ملی باید دارای مهر دادگستری و تأییدیه وزارت امور خارجه ایران نیز باشد. نکته مهم دیگری که باید به خاطر داشته باشید تهیه کپی از همه مدارک و به همراه داشتن آن در طول سفر است. چون این احتمال وجود دارد که در مرزهای ورودی این کشورها، مأموران از شما مدارکی را درخواست کنند؛ بنابراین داشتن کپی از مدارک ارائه شده برای دریافت ویزای شینگن، لازم خواهد بود.

·         آدرس سفارت و شرکت کارگزار لهستان

آدرس سفارت لهستان : سفارت جمهوری لهستان در تهران، بلوار آفریقا، خیابان پیروز، پلاک ۲ قرار دارد.

تلفن: ۴-۸۸۷۸۷۲۶۲     فکس: ۸۸۷۸۸۷۷۴

آدرس سایت سفارت جمهوری لهستان: https://teheran.msz.gov.pl/en/

ساعات کاری سفارت لهستان : سفارت جمهوری لهستان روزهای یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ آماده ارائه خدمات به مراجعین است.

بخش کنسولی سفارت جمهوری لهستان

 بخش کنسولی از یکشنبه‌ها تا پنج‌شنبه‌ها، از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ساعت ۱۳:۰۰ بعدازظهر باز است. برای تحویل مدارک روادید از ساعت ۱۰:۰۰ صبح مراجعه کنید و برای مصاحبه از پیش تعیین شده نیز  از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر، مراجعه نمایید.

·         نکاتی در خصوص روز رفتن به سفارت لهستان

 

ü      متقاضیان ویزا می بایست در تاریخ تعیین شده جهت انگشت نگاری در سفارت حضور یابند و به هیچ وجه تغییر تاریخ وقت سفارت امکان پذیر نمی باشد.

ü      توجه نمایید ظاهر نامناسب می تواند شانس اخذ ویزا را  به شدت کاهش دهد پس در آراستگی و انتخاب لباس مناسب برای روز مصاحبه دقت نمایید. همچنین همراه نداشتن مدارک لازم برای نشان دادن صداقت اطلاعات ارائه شده در فرم درخواست ویزا نیز دلیل دیگر برای ریجکت شدن ویزا است.

ü      داشتن ظاهری عصبی و بحث کردن  در مدت جلسه مصاحبه، دلیل دیگری است که می تواند حتی در صورت کامل بودن مدارک نیز، نظر مسئولان را برای تایید ویزا تغییر دهد.

ü      به خاطر داشته باشید هدف از مصاحبه اخذ ویزای شنگن، ملاقات مسئولان دیپلماتیک سفارت با متقاضیان ، به جهت

درک بیشتر و تشخیص درستی اطلاعات ارائه شده در فرم درخواست اخذ ویزای شنگن است.

.


  • ۹۸/۰۴/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی