ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰

ویزای شینگن

ویزای شینگن برای سفر سریع‌تر و آسان‌تر بین تمام کشورهای اتحادیه اروپا که عضو این پیمان هستند، استفاده می شود. در واقع زمانی که برچسب ویزای شینگن در پاسپورت شما باشد می توانید به راحتی به یکی از کشورهای حوزه شینگن سفر کنید. این کشورها عبارتند از: آلمان، فرانسه، سوئد، دانمارک، یونان، استونی، فنلاند، ایتالیا، اسپانیا، ایسلند، لوکزامبورگ، لتونی، لیتوانی، هلند، مالت، لهستان، نروژ، پرتغال، اسلوونی، چک، مجارستان ، اتریش و بلژیک. البته لازم به ذکر است شما برای ورود به حوزه شینگن می بایست در ابتدا به کشوری سفر کنید که از آن ویزای شینگن دریافت کرده اید. برای مثال در صورتی که شما ویزای خود را از کشور آلمان دریافت کرده اید باید ورودتان نیز به همین کشور باشد. در واقع این کشور مقصد اصلی شما خواهد بود و مکانی است که بیشترین زمان سفر خود را در آن سپری خواهید کرد. پس از آن  شما می توانید کاملا آزادانه در مدت زمان اعتبار ویزای خود به دیگر کشورهای حوزه شینگن نیز سفر کنید.اما همانطور که می دانید برخی از کشورها مانند ایرلند و انگلیس در قرارداد کشورهای شینگن قرار ندارند و بنابراین برای سفر به این کشورها باید ویزای خود آنها را دریافت کرد.علاوه براین چنانچه می خواهید ویزای شینگن را با استفاده از دعوت نامه دریافت نمایید باید این دعوت نامه از شخصی با موقعیت اجتماعی خوب و یا شرکتی معتبر دریافت گردد تا در موفقیت شما  تاثیرگذار باشد. ویزای شینگن به عنوان یکی از معتبرترین ویزا های دنیا شناخته می شود، بنابراین به علت ارزش بالایی که دارد گرفتن آن نیز ملزم به داشتن یک سری شرایط خاص خواهد بود. در ادامه این مقاله به مهم ترین مسائل مربوط به ویزای شینگن می پردازیم.

·         شرایط و مدارک مورد نیاز برای ویزای شینگن

به منظور دریافت ویزای شینگن در اولین اقدام باید کشور مورد نظر خود را به عنوان مقصد اصلی در نظر بگیرید. البته شرایط تمامی کشورهای حوزه شینگن برای صدور این ویزا یکسان نیست و برخی از آنها دارای شرایط دشوارتری هستند. اما به طور کلی برای اخذ ویزای شینگن بیشتر شرایط یکسان هستند و به مدارک شما مربوط می شوند. این مدارک باید اثباتی بر بازگشت شما به ایران باشند بنابراین اگر نتوانید بازگشت خود را اثبات کنید، درخواست شما برای ویزای شینگن توسط سفارت رد خواهد شد. پس از صدور ویزا نیز به ازای هر نفر یک ضمانت نامه ۵۰ میلیون تومانی دریافت خواهد شد. درواقع کشورهای توریستی با این اقدامات می خواهند  از تسخیر خاکشان توسط گردشگران خارجی جلوگیری نمایند.

علاوه بر این دریافت ویزای شینگن با ارائه مدارک مورد نیاز امکان پذیر است که در وقت سفارت می بایست آنها را به صورت ترجمه شده به سفارت تحویل دهید. این مدارک با توجه به کشوری که قصد سفر به آن را دارید، می تواند کمی متفاوت باشد. مثلا برای دریافت ویزای شینگن آلمان می توانید مدارک را به زبان فارسی هم ارائه دهید. همچنین به منظور درخواست ویزای شینگن از سفارت اتریش مدارک شما باید به زبان آلمانی ترجمه شوند. این مدارک شامل گذرنامه ، مدارک شناسایی، گواهی اشتغال به کار، سند مالکیت و  غیره است. در ادامه نکات قابل توجه برای هر مورد را بیان خواهیم کرد.

شناسنامه و کارت ملی : این مدارک باید ترجمه شوند. همچنین باید از تمام صفحات شناسنامه کپی تهیه نمایید.

   

 

گذرنامه : برای ویزای شینگن اصل گذرنامه امضا شده با حداقل اعتبار ۶ ماهه لازم است و چنانچه در پاسپورت های قبلی خود لیبل شینگن داشته اید اصل پاسپورت ها به همراه کپی شینگن ها لازم خواهد بود.

تصویر ویزاهای انگستان، آمریکا و کانادا: اگر قبلا از کشورهای انگستان، آمریکا و کانادا ویزا داشته اید کپی آن را به انضمام پاسپورت قبلی به سفارت ارائه دهید.

مدارک شغلی : از آنجایی که سفارتخانه ها اهمیت ویژه ای به مدارک شغلی می دهند بنابراین در تهیه مدرک معتبر در حوزه فعالیت خود دقت کنید. توجه داشته باشید شغل آزاد برای سفارت ها مفهومی ندارد و به افراد دارای شغل آزاد ویزا تعلق نمی گیرد.

بنابراین در صورتی که کارمند هستید باید مدارکی همچون سابقه بیمه، نامه اشتغال به کار، فیش حقوقی و نامه مرخصی را تهیه نمایید. اگر هم صاحب کسب و کاری هستید، داشتن جواز کسب، کارت مباشرت و یا کارت بازرگانی، نیاز است. محصلان نیز باید نامه اشتغال به تحصیل ارائه دهند.

عکس پرسنلی :  توجه داشته باشید عکس پرسنلی شما باید جدید، دارای زمینه سفید و تمام رخ باشد. سایز عکس مورد نیاز برای اکثر سفارتخانه ها نیز ۳٫۵ * ۴٫۵ است.  

مدارک مالی : به منظور اخذ ویزای شینگن گردش مالی ۳ یا ۶ ماهه از حساب شما نیاز است که باید متناسب با شغل و درآمد شما باشد. همچنین یک نامه تمکن مالی که مانده حساب شما را به نرخ روز یورو نشان دهد تهیه نمایید. البته برای سفرهای توریستی با توجه به شرایط فعلی  این مانده حساب نباید از ۷۰ میلیون تومان کمتر باشد. در صورت داشتن دعوتنامه نیز بهتر است نکات مربوط به مانده حساب خود را رعایت کنید.

سند ملکی : ارائه سند ملکی برای بیشتر سفارت های حوزه شینگن لازم است. البته اصل سند را سفارت نگه نمی دارد بلکه تنها ترجمه آن باید به سفارتخانه تحویل داده شود. نکته دیگر در خصوص سند ملکی ارجحیت  سند ملک بر سند زمین است همچنین هرگونه قولنامه، بنچاق و سند خودرو برای سفارت خانه ها قابل قبول نخواهد بود.

رضایت نامه :  هنگامی که یکی از والدین قصد خروج از کشور به همراه فرزندان خود را دارد، باید برای اخذ ویزا، نامه رضایت نامه محضری نیز به همراه داشته باشد.

رزرو هتل و یا دعوتنامه : برای محل اقامت مورد نظرتان بهتر است دعوت نامه ای معتبر از یک  فامیل درجه یک داشته باشید، داشتن یک دعوت نامه معتبر به سفارت مربوطه این اطمینان را خواهد داد که شما برای سفر کردن خود دلیل موجهی دارید و همچنین بعد از پایان مهلت ویزا مسلما باز خواهید گشت زیرا چنانچه بخواهید بیشتر از زمان مقرر در خاک شینگن بمانید دعوت کننده با مشکلات زیادی رو به رو خواهد شد. گفتنی است. همانطور که قبلا هم گفته شد موقعیت دعوت کننده شما نیز بسیار مهم است مثلا هر چقدر نسبت فامیلی نزدیکتری با شما داشته باشد، و یا از شرایط مالی و اجتماعی بهتر و بالاتری برخوردار باشد، شما می توانید راحت تر ویزای خود را دریافت نمایید. اما در صورت نداشتن دعوتنامه هم ما به شما رزرو یک هتل معتبر را توصیه می کنیم. یه یاد داشته باشید در اغلب موارد هتلی که از سایت بوکینگ رزرو شود مورد قبول سفارت قرار نخواهد گرفت.  

بیمه مسافری معتبر : برای مدت زمان درخواست ویزا  بیمه مسافرتی با حداقل ۳۰۰۰۰ یورو نیاز خواهد بود.

رزرو پرواز : برای رزرو پرواز باید به تاریخ سفر که ویزای شما از آن تاریخ شروع خواهد شد توجه کنید بیشتر سفارتخانه ها نیاز به خرید بلیط هواپیما ندارند اما این مساله به سیاست سفارت نیز بستگی دارد.

تکمیل اپلیکیشن فرم: برای هر سفارت باید به صورت جداگانه فرم درخواست آن تکمیل و روز مصاحبه به سفارت مربوطه تحویل داده شود. به عبارتی دیگر هر سفارت فرم مربوط به خود را دارد که شما باید مشخصات فردی، اطلاعات و برنامه سفرتان را مطابق با همان فرم ارائه دهید.از طرفی تکمیل فرم در برخی از سفارت ها به صورت آنلاین و در برخی دیگر با خودکار امکان پذیر است.

·        مراحل تقاضای ویزای شینگن

در این قسمت به مراحل تقاضای ویزای شینگن می پردازیم، لازم به ذکر است یکی از مهم ترین  مراحل این درخواست، وقت سفارت است که در این خصوص اغلب کارشناسان به متقاضیان توصیه می کنند که قبل از پر کردن هرگونه فرم‌ مربوطه و تکمیل مدارک لازم است در ابتدا برای تعیین وقت سفارت اقدام نمایند. مراحل تقاضای ویزای شینگن به شرح زیر است:

- تهیه مدارک مورد نیاز توسط متقاضی و چک کردن این مدارک توسط کارشناس ویزای شینگن برای حصول اطمینان از تایید آن توسط سفارت

- اقدام به  پر کردن فرم ‌های مربوط به تقاضای ویزای شینگن

- بستن قرارداد با شرکت مورد نظر برای انجام امور مربوط به تقاضای ویزای شما

- درخواست برای وقت سفارت توسط کارشناسان اجرایی مربوطه

- بررسی دوباره مدارک متقاضی بعد از ترجمه  توسط کارشناسان و  بر طرف کردن تمامی نواقص و اشکالات ممکن

- ارسال این مدارک به سفارت توسط کارشناسان اجرایی مربوطه

 - اقدام به انگشت نگاری توسط متقاضی

·         برخی از مهم ترین دلایل قبول نشدن درخواست ویزای شینگن

هنگامی که قصد سفر به کشورهای حوزه شینگن را دارید، رد شدن درخواست ویزای شما می تواند تبعاتی به دنبال داشته باشد که شما را از سفر کردن به این منطقه محروم سازد. از طرفی متأسفانه در این اواخر میزان ریجکت ویزای شینگن از سفارت‌ های اروپایی مستقر در ایران افزایش یافته است. بنابراین توصیه می شود حتما زیر نظر مشاوران متخصص در این زمینه اقدام نمایید و همچنین در ارائه مدارک مورد نیاز برای ویزا بسیار دقت کنید. به یاد داشته باشید که مشاوران مربوطه تنها وظیفه دریافت مدارک،بررسی نواقص احتمالی و تکمیل و تحویل آن به سفارت و همچنین دریافت پاسپورت و تحویل آن به مسافر را دارند و در روند تصمیم گیری سفارت برای صدور ویزا هیچ نقشی نخواهند داشت. در صورت رد شدن درخواست ویزا نیز، مبلغی بابت هزینه ‌های جاری کاسته شده و مابقی آن به متقاضی پس داده خواهد شد. در ادامه به برخی از دلایل اصلی مردود شدن درخواست ویزای شینگن اشاره خواهیم کرد.

- فرد متقاضی در درخواست های قبلی خود ریجکت شده باشد.

 - فرد متقاضی ویزای شینگن، سوابق کیفری داشته باشد.

- فرد متقاضی مدارک تقلبی و یا جعلی به سفارت ارائه دهد.

- فرد متقاضی در وقت مصاحبه سفارت نتواند به درستی هدف خود را  از سفر توجیه نماید.

- فرد متقاضی پاسپورت دست خورده و یا صدمه دیده داشته باشد

- اعتبار پاسپورت فرد متقاضی تمام شده و یا کم باشد.

- فرد متقاضی در اثبات مدارک شغلی معتبر و وابستگی شغلی خود ناتوان باشد و همچنین توانایی مالی کمی داشته باشد.

- مدارک شناسایی و یا ازدواج فرد متقاضی غیرقابل قبول و مخدوش باشد.

-  بیمه مسافرتی فرد متقاضی نامعتبر باشد و یا از بیمه مسافرتی با پوشش کمتر از ۳۰٫۰۰۰ یورو استفاده نماید.

- فرد متقاضی نتواند محل اقامت خود را در مدت زمان مسافرت مشخص نماید.

·         انواع مختلف ویزای شینگن

ویزای اتحادیه شینگن (USV)

ویزای اتحادیه شینگن (USV) در حقیقت همان ویزای توریستی برای گردشگرانی است که می خواهند به کشورهای اروپایی حوزه شینگن سفر کنند. با گرفتن این نوع از ویزا شما می توانید برای حداکثر ۹۰ روز در هر شش ماه به کشورهای ناحیه شینگن مجوز ورود پیدا کنید.زمان شروع این تاریخ نیز از زمان ورود به یکی از این کشورها حساب می شود. ویزای اتحادیه شینگن (USV) به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود:

ویزای نوع A :

این نوع ویزا به شما اجازه ترانزیت فرودگاهی را خواهد داد. در حقیقت شما با در دست داشتن آن اجازه پیدا می کنید تا مثلا از یکی از فرودگاه های کشورهای حوزه شینگن برای تعویض پرواز خود استفاده کرده و بلافاصله به کشوری خارج از محدوده شینگن سفر کنید. اعتبار این ویزا تنها برای استفاده از فرودگاه ‌های کشورهای محدوده شینگن است. باید گفت این نوع ویزا به هیچ عنوان به مسافر اجازه ترک کردن فرودگاه کشور عضو پیمان شینگن را نمی دهد بلکه تنها به جهت تعویض پرواز برای مقصدی دیگر از آن استفاده خواهد شد.

ویزای نوع B :

ویزای شینگن نوع B نیز نوعی ویزای عبور و ترانزیت فرودگاهی است، با این تفاوت که در این ویزا به مسافر یک مهلت 5 روزه داده می شود تا از خاک کشوری در منطقه شینگن عبور کند و به کشوری در خارج از محدوده شینگن سفر کند.

ویزای نوع C :

ویزای شینگن نوع C ویزایی با روادیدکوتاه‌ مدت است و به شما امکان اقامت در کشورهای ناحیه شینگن را مطابق با مهلت داده شده می دهد. به عبارتی دیگر شما با داشتن ویزای نوع  C برای مدت زمانی مشخص امکان اقامت و سفر به کشورهای عضو پیمان شینگن را خواهید داشت.  افراد دارای ویزای نوع C با توجه به شرایط و همچنین هدف سفر خود، توانایی دریافت ویزاهای یک بار ورود، دو بار ورود و یا چند بار ورود را خواهند داشت. در زیر توضیح مختصری در مورد هر یک از این سه ویزای نوع C بیان شده است.

-         ویزای یک‌بار ورود (سینگل):

از این نوع ویزا  همانطور که از اسمش مشخص است تنها می توان برای یک بار ورود به کشورهای ناحیه شینگن استفاده کرد. توجه کنید با داشتن این ویزا با ترک کشور مقصد حتی اگر مدت زمان اقامتتان هم به پایان نرسیده باشد ویزای شما منقضی خواهد شد. این بدان معناست که شما تنها برای یک بار می توانید تحت هر شرایطی از این نوع ویزا برای ورود به کشورهای عضو پیمان شینگن در بازه زمانی مشخص استفاده نمایید.لازم به ذکر است تنها با در اختیار داشتن ویزای شینگن مجوز ورود به همه کشورهای منطقه شینگن را نخواهید داشت؛ به عنوان مثال: ویزاهای کوتاه مدت ایتالیا با نام روادید متحدالشکل کوتاه مدت (ویزای شینگن) به منظور  اقامت حداکثر ۹۰ روزه در مدت زمان ۱۸۰ روزه برای سفر به ناحیه شینگن صادر می‌شوند، اما مشروط بر اینکه شما مقصد اصلی سفر خود را ایتالیا انتخاب کرده باشید و یا فقط در ایتالیا اقامت کنید.از طرفی کشورهای عضو این پیمان می توانند در فرودگاه و مبادی ورودی کشورشان از ورود مسافرانی که دستورالعمل فوق را در نظر نگرفته اند جلوگیری نمایند.

-         ویزای دو بار ورود:

شرایط ویزای دوبار ورود با ویزای سینگل تقریبا مشابه است یعنی می توانید در بازه زمانی مشخص شده به کشورهای این ناحیه سفر نمایید، البته با این تفاوت که مسافر مجوز ورود به کشور مقصد را  تا دو مرتبه خواهد داشت. نکته قابل توجه در خصوص این ویزا نیز ، دقت به محدوده زمانی مشخص شده برای استفاده از این دوبار فرصت است.

-         ویزای چند بار ورود (مالتیپل):

این ویزا در تعداد ورود به کشورهای ناحیه شینگن محدودیتی ندارد. در واقع تنها محدودیت این ویزا  بازه زمانی استفاده از آن است. اعتبار ویزای چندبار ورود به ازای هر ۶ ماه از سال 90 روز  است و این زمان درست به محض ورود مسافر به یکی از کشورهای محدوده شینگن آغاز می شود. شما با ویزای مولتیپل می توانید به کشورهای مختلف عضو اتحادیه شینگن سفر کنید.

ویزای نوع D یا همان ویزای ملی:

ویزای نوع D که به ویزای ملی نیز مشهور است برای افرادی است که با یک هدف معین و در یک بازه زمانی مشخص و محدود قصد اقامت در یکی ازکشورهای حوزه شینگن را خواهند داشت و بعد از اتمام مدت زمان تعیین شده به کشور مبدا باز خواهند گشت. همچنین ویژگی دیگر این است که افراد با ویزای نوع D قصد سفر و یا اقامت در دیگر کشورهای ناحیه شینگن را ندارند. ویزای نوع D نیز  به دو دسته مجزا به نام های ویزای یک بار ورود (سینگل ) و ویزای چند بار ورود(مولتی )تقسیم بندی می شود. ویزای نوع D به افراد زیر تعلق خواهد گرفت:

- افرادی که به منظور ادامه تحصیل، کار و یا دریافت اقامت دائم ملزم هستند در یکی از کشورهای این منطقه حضور داشته ‌باشند. برای مثال هنگامی که دانشجویان بین المللی قصد دارند برای ادامه تحصیل در یکی از دوره های آموزشی کشورهای عضو پیمان شینگن اقدام نمایند می توانند ویزای شینگن یک ساله دریافت نمایند و چنانچه به اقامت بیشتری نیاز پیدا کردند امکان تمدید ویزا برای آنها وجود دارد.

-  افرادی که به علت وضعیت پزشکی خود نیاز دارند برای مدتی مشخص در منطقه شینگن اقامت داشته باشند نیز می توانند ویزای نوع D  را دریافت نمایند.

-  دانشمندان ، ورزشکاران و هنرمندانی که برای به اشتراک گذاشتن مهارت و تخصص خود قصد سفر به کشورهای عضو پیمان شینگن را دارند.

-  دانشجویانی که برای مدت مشخص مثلا کمتر از یک سال، با هدف کار یا انجام پژوهش های علمی در موسسات معتبر و یا در مراکز تحقیقاتی، قصد اقامت در کشورهای عضو پیمان شینگن را دارند که در این صورت با بررسی سوابق شخص متقاضی و اعضای خانواده اش امکان صدور این ویزا فراهم خواهد شد.

ویزای اعتبار محدود منطقه ای محدوده (LTV)

ویزای اعتبار محدود ویزایی است که اغلب در شرایط خاصی صادر می شود. در واقع شما با داشتن این نوع ویزا تنها می توانید  به مکان ها و یا مناطق تعیین شده و محدودی سفر کنید که از قبل در زمان اخذ ویزا به شما اعلام شده است. گفتنی است این نوع ویزا در مناطقی به غیر از مناطق مشخص شده اعتباری ندارد و به این ترتیب دارندگان آن اجازه سفر و ورود به هیچ کدام از مناطق دیگر را نخواهند داشت.

·         هزینه های دریافت ویزای شینگن

هنگامی که قصد دارید برای ویزای شینگن اقدام کنید باید به سفارت مربوطه هزینه مشخصی را به دلار یا یورو پرداخت نمایید. در واقع در زمان حضور برای مصاحبه در هر کدام از سفارت های شینگن به جهت رسیدگی به پرونده شما هزینه ای دریافت می شود. همانطور که می دانید  این هزینه می تواند با توجه به کشور مقصد مورد نظر شما متفاوت باشد، اما در عین حال یک سری قوانین کلی و مشترک بین تمامی این کشورها وجود دارد. مثلا جهت صدور ویزا برای کودکان زیر شش سال هزینه ای دریافت نخواهد شد. همچنین برای کودکان بین شش تا دوازده سال نیز هزینه کمتری نسبت به بزرگسالان دریافت می شود. افراد بالای 80 سال  نیز از پرداخت هزینه به سفارت معاف هستند. مبنای هزینه سفارت برای افراد بالغ در بیشتر کشورهای ناحیه شینگن ۶۰ یورو خواهد بود. به یاد داشته باشید  همراه داشتن ۶۰ یورو در روز مصاحبه لازم است. این میزان می تواند با توجه به کشور مقصد افزایش یابد. به عنوان مثال برای کشورهایی همچون فرانسه(20 یورو )، هلند(28 یورو)، جمهوری چک( 12یورو) و اتریش( 32 یورو) به آن هزینه اولیه یعنی 60  یورو اضافه خواهد شد. شما می توانید برای اطلاع بیشتر از این شرایط با مشاوران ما در تماس باشید.

·         مدت زمان  مورد نیاز برای بررسی و تایید ویزای شینگن

مدت زمان مورد نیاز برای بررسی و صدور ویزای شینگن را می توان در دو بخش مجزا در نظر گرفت بخش اول مربوط به مدت زمان بررسی مدارک قبل از ارسال به سفارت می شود و بخش دوم به مدت زمان بررسی مدارک در سفارت بستگی دارد. اما به طور میانگین مدت زمان بررسی مدارک در بخش اول  با توجه به دقت شما در تهیه آن و کم بودن نواقص و کاستی‌ های ممکن نیازمند زمانی در حدود 1 تا 2 هفته خواهد بود. بخش دوم یعنی بررسی و تایید ویزای شینگن در سفارت نیز زمانی در حدود ۳ هفته  نیاز خواهد داشت. همچنین بهتر است بدانید در برخی موارد به علت خلوتی سفارت ها این مدت زمان تقریبی می تواند از میزان گفته شده کمتر باشد، برای اطلاع بیشتر از این تاریخ ها با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.

·         مدت اعتبار ویزای شینگن

در مرتبه اول به این خاطر که شما هیچ سابقه سفر و اقامتی در منطقه شینگن ندارید کد درج ‌شده بر روی ویزایتان ۱ خواهد بود و به این ترتیب طبق قوانین معمول مدت زمان ویزای شینگن شما اولین بار نهایتا 15 روز خواهد بود نه 90 روز و شما نباید به هیچ عنوان بیشتر از مهلت مقرر شده برای ویزا در این کشورها باقی بمانید، زیرا در غیر صورت درخواست بعدی شما دچار مشکل جدی خواهد شد. همچنین کد اختصاصی درج شده در ویزا برای مسافر بیانگر تعداد دفعات مجاز تردد نیز می باشد. مثلا ویزایی با کد مالتیپل شینگن، دارنده آن را ملزم می سازد تا تمامی ۹۰ روز اقامت مجاز خود از شش ماه را در یک نوبت ۳ ماهه به پایان برساند یا این فرصت ۹۰ روزه را تقسیم کرده و در چند بار ورود از آن استفاده نماید. درج کد سینگل در ویزای شینگن نیز بدان معناست که مسافر حتی اگر ۱ روز در منطقه شینگن حضور داشته باشد و به هر دلیلی مجبور به ترک اروپا شود، با وجود این که از اعتبار ۱۸۰ روزه ویزای وی مدت زمان زیادی نیز باقی مانده باشد بازهم برای ورود مجدد به منطقه شینگن باید مجددا برای ویزا اقدام نماید و تا زمانی که ویزای جدید  او صادر نگردد حق ورود به هیچ کدام از کشورهای ناحیه شینگن را نخواهد داشت.

 

 

  • ۹۸/۰۴/۲۴

نظرات (۱)

پستهاتون خیلی مفید و کاربردی هستن

اطفا به ما هم سر بزنید اگه مایلید تبادل لینک کنیم خبرم کنید خوشحال میشم


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی