ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰


کشور یونان در قاره اروپا واقع شده است. این کشور جز اتحادیه اروپا و یکی از اعضای شینگن است. متقاضیان ویزای یونان باید درخواست خود را به دفتر نمایندگی vfs ارائه دهند و بعد از بررسی نسبت به اخذ ویزای شینگن یونان و یا ویزای نشنال یونان از طرف کنسول محترم یونان میتوانند نسبت به سفر اقدام نمایند.

ویزای یونان

ویزای یونان

یکی از مقصدهای محبوب گردشگری در سطح جهان، کشور یونان است. جاذبه های دیدنی این کشور اروپایی نظیر موزه ها و سایت های باستان شناسی از گذشته تا کنون الهام ‌بخش فرهنگ و تمدن دیرینه این سرزمین بوده اند. تورهای گردشگری یونان هر ساله با استقبال بسیار زیادی رو به رو می شوند. زیرا گردشگران خارجی زیادی در سراسر دنیا  هستند که می خواهند با گردش در شهرهای این کشور، سفری به گذشته را تجربه نمایند و یا برای استراحت و تفریحات آبی به سواحل آفتابی و زیبایی همچون ناواگیو و یا سانتورینی پناه ببرند. یونان بیشتر از همه یه خاطر تاریخ بسیار جذاب و مناظر طبیعی فوق العاده اش شناخته می شود. به عبارتی شما با سفر به این کشور شاهد یک سرزمین زیبا با مناطق کوهستانی، آب و هوای باورنکردنی، جزایر دیدنی و شهرهای تاریخی هستید. آب و هوای مدیترانه ای این سرزمین همراه با آفتابی خفیف و گاها با بارندگی های پراکنده برای اغلب گردشگران مناسب و دلچسب است. گفتنی است جایگاه یونان از نظر مقصد توریستی در جهان حتی از کشورهایی همچون آمریکا و یا اسپانیا و انگلیس نیز بهتر است. اما اطلاعات به دست آمده از سفارت یونان در این مدت نشان می دهد که افراد خواهان ویزای شینگن یونان با درصد بالایی از ریجکتی ویزا مواجه می شوند، به طوری که می توان گفت در حال حاضر ویزای یونان، جزو سخت ترین ویزاهای کشورهای ناحیه شینگن محسوب می شود. به عقیده خیلی ها کادر جدید کنسولی سفارت یونان در ایران نیز روند صدور ویزا را با جدیت و سخت‌گیری زیادی پیگیری می‌کند. اما  با این وجود چنانچه خواهان دریافت هر نوع اقامتی در این کشور زیبا هستید و می خواهید تجربه یک سفر به یادماندنی در کشور یونان را داشته باشید در این مقاله با ما همراه باشید. در این مطلب سعی داریم، اطلاعات مربوط به انواع ویزای یونان و شرایط و هزینه های فعلی آنها را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. شایان ذکر است wisa.ir به عنوان یک مرجع تخصصی و با تجربه در زمینه ویزاها می تواند به شما در اخذ ویزای یونان کمک کند.

·         انواع ویزاهای یونان و مدت زمان اعتبار آنها

با توجه به اینکه با چه هدفی قصد سفر به کشور یونان را دارید و یا در چه مدت زمانی می خواهید در این کشور اقامت داشته باشید، ویزاهای گوناگونی برای سفر شما در نظر گرفته شده است که در ادامه می خواهیم به رایج ترین انواع آنها بپردازیم.

·         ویزای توریستی یونان

به طور کلی ویزای توریستی یونان برای یک سفر گردشگری با مدت زمان حداکثر ۹۰ روزه صادر می شود که در این مدت به شخص غیر یونانی اجازه حضور و تردد در کشور یونان داده خواهد شد. با توجه به حضور کشور یونان در پیمان شینگن اروپا، این ویزا می تواند همان ویزای شینگن در نظر گرفته شود که ساده ترین و رایج ترین نوع ویزا در یونان است و همچنین در مدت زمان کوتاهی می توان برای دریافت آن اقدام کرد. توجه داشته باشید که این ویزا فقط مختص تور یونان و یا دیدار با اعضای خانواده در کشور یونان است. بنابرین چنانچه قصد تحصیل یا کار در این کشور را دارید، این ویزا نمی تواند گزینه مناسبی برای شما محسوب شود.ویزای توریستی یونان می تواند با توجه به تصمیم گیری نهایی کنسولگری یا سفارت یونان، تاریخ اعتبار و میزان دفعات سفر متغیری داشته باشد، در واقع این تصمیم گیری به شدت به سوابق سفر، مدارک و نحوه حضور و گفتار شما در روز  مصاحبه بستگی دارد.

·         ویزای تجاری یونان

حتی اگر علاوه بر گردشگری و یا دیدار با خانواده با اهداف دیگری نظیر بازدید از کارخانه‌ ها و صنایع، شرکت در کنفرانس ‌ها و کارگاه‌ های بین‌المللی قصد سفر به کشور یونان را دارید. باز هم باید برای ویزای گردشگری/دیداری اقدام نمایید. این ویزا به شما امکان خواهد داد تا در کنار یونان از دیگر کشورهای عضو منطقه شنگن نیز بازدید نمایید.

·         ویزای تحصیلی یونان

اگر دوره آموزشی شما در یونان از 90 روز کمتر باشد دیگر نیازی به درخواست برای ویزای تحصیلی یونان نخواهید داشت اما در غیر این صورت و مثلا برای ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی باید برای ویزای تحصیلی یونان اقدام نمایید. درخواست ویزای تحصیلی در کشور یونان برای هر کدام از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تا حدودی متفاوت است. اما مهم ترین نکته برای ادامه تحصیل در یونان ، دانستن زبان یونانی است چرا که تنها تعداد کمی از دانشگاه های خصوصی این کشور با زبان انگلیسی ارائه می شوند. با این وجود اگر دانشجوی متقاضی به زبان یونانی و بعضا انگلیسی تسلط نداشته باشد از طرف دانشگاه پذیرش کننده یک دوره یک ساله به جهت آموزش زبان یونانی برای وی در نظر گرفته می شود. از مزایاهای تحصیل در این کشور اجازه کار پاره وقت در کنار تحصیل و ارائه خدمات درمانی رایگان به دانشجویان است. برای اطلاع بیشتر از شرایط و قوانین اخذ ویزای تحصیلی یونان با ما در تماس باشید.

·         ویزای کاری یونان

یکی دیگر از راه های اقامت در کشور یونان، اخذ ویزای کاری آن است. البته باید گفت نظارت و بررسی دقیق وزارت امور خارجه یونان، بر روی درخواست های ویزای کاری متقاضیان غیر اروپایی خارج از حوزه شینگن بسیار زیاد است و ممکن است این بررسی حتی تا چندین ماه طول بکشد.علاوه بر این حتی در صورتی که متقاضیان این ویزا همه مراحل کار را اداری و کاملا مطابق با قوانین  وزارت امور خارجه یونان انجام دهند، باز هم، دولت یونان حق دارد هر کارگر خارجی را کنار بگذارد و با ویزای وی موافقت نکند.  درخواست برای ویزای کاری یونان به دو روش امکان پذیر است. در روش اول شما در ابتدا برای استخدام در شرکت خاصی در یونان اقدام کرده اید، اما طبق قوانین کاری اتحادیه اروپا، شرکت مورد نظر قبل از رسیدگی به درخواست شما موظف خواهد بود به مدت 3 ما شغل مربوطه را در یونان آگهی کند و چنانچه در این مدت فردی از خود یونان و یا دیگر کشورهای اروپایی برای این شغل پیدا نشد، آن وقت است که شما به عنوان یک فرد غیر اروپایی می توانید جهت استخدام در این شرکت خصوصی اقدام کرده و برای ویزای کاری یونان درخواست دهید.

اما در روش دوم که طبق تجربه کاری ما بهترین روش برای اخذ ویزای کاری یونان محسوب می شود، اقدام برای ویزای جستجوی کار در یونان با اعتبار 6 ماهه به جای ویزای کار یونان است. به این ترتیب شما با این روش می توانید به راحتی برای اخذ ویزای یونان اقدام نمایید. لازم به ذکر است اگر پس از گذشت 6 ماه جستجو در یونان نتوانید کار مورد نظر خود را پیدا کنید شما به اجبار باید این کشور را ترک نمایید.

ویزای کاری یونان ، ویزای نوع D محسوب می شود و  برای گرفتن این ویزا شما موظف هستید شخصا برای جستجوی کار اقدام نمایید. در صورت یافتن شغل مربوطه و استخدام شدن، شرکت یا محل کار مورد نظر ویزای شما را تایید خواهد کرد و اقامت شما قطعی می شود. در این حالت می توانید همسر و فرزندان خود را نیز به یونان برده و با پرداخت مالیات و کار کردن به مدت 5 سال در این کشور، جهت اخذ اقامت دائم اقدام کنید. شما می توانید در خصوص مدارک مورد نیاز برای اخذ این ویزا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

·         ویزای ازدواج یونان

به منظور دریافت ویزای ازدواج یونان و به دنبال آن اخذ اقامت دائم این کشور، شما باید بتوانید به صورت کاملا رسمی و قانونی با یک شهروند یونانی ازدواج کنید. گفتنی است مراسم ازداوج در یونان به صورت مدنی و مذهبی انجام می گیرد که البته برای اخذ ویزای یونان شما نیازی به ارائه مدرک ازدواج مذهبی ندارید و فقط به مجوز ازدواج قانونی و رسمی در یونان  نیاز خواهید داشت.

پس از ثبت ازدواج طرفین به صورت قانونی در یونان که نیازمند مدارکی همچون پاسپورت ، ترجمه گواهی تولد ، ارائه مدارکی برای اثبات مجرد بودن شما و یا ارائه گواهی فوت یا طلاق از همسر و  در نهایت تاییده افسر می باشد، ممکن است طی شدن مراحل اداری ازدواج چندین هفته زمان نیاز داشته باشد. بعد از آن شما موظف هستید اعلامیه ازدواج خود را در یکی از روزنامه های محلی به زبان یونانی منتشر کنید و کپی آن را به مدارک مربوطه اضافه نمایید.

اما نوع دیگری از ویزا که زیر مجموعه ای از ویزای ازدواج خواهد بود، ویزای نامزدی است. البته در صورتی که فرد خواهان ویزای نامزدی بعد از سپری شدن 6 ماه از صدور ویزا، در اقدام برای ازدواج قانونی با یک شهروند یونانی موفق نشود، مجددا نیازمند طی کردن تمام مراحل این ویزا خواهد بود.  همچنین یکی از شرایط مهم دیگر در خصوص دریافت ویزای ازدواج یونان توانایی اثبات تمکن مالی همسر یونانی است. فرد متقاضی بعد از ازدواج با شهروند یونانی می تواند بعد از حداقل سه سال، به جهت دریافت اقامت دائم در این کشور اقدام نماید.

·         ویزای پزشکی یونان

با توجه به این که یونان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین پیمان شنگن است، مطابق با قوانین اروپایی شرایط نسبتا مشابهی برای اخذ ویزای پزشکی دارد. از جمله این شرایط، مسری نبودن بیماری شخص متقاضی این ویزا است تا امکان لطمه زدن به سلامت جامعه وجود نداشته باشد. همچنین طول دوره درمان نباید خیلی زیاد شود و از قبل تمامی هماهنگی های مورد نیاز برای نوع درمان با پزشک مربوطه انجام شده باشد. علاوه بر این بیمار باید توانایی اثبات تمکن مالی جهت پرداخت هزینه های درمانی  بیمارستان کشور یونان را داشته باشد. در دیگر توضیحات مربوط به اخذ ویزای پزشکی یونان آمده است که فرد متقاضی باید نشان دهد تنها با هدف درمان بیماری به این کشور سفر می کند و در پایان دوره درمان  به کشور خود باز خواهد گشت. در ادامه به برخی از مهم ترین مدارک مربوط به اخذ ویزای پزشکی یونان اشاره خواهیم کرد.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای پزشکی یونان

ü      مدارک پزشکی به انضمام نامه تایید شده از سوی یک پزشک متخصص در داخل کشور برای انجام کلیه هماهنگی های لازم با بیمارستان و پزشک متخصص کشور یونان

ü      اثبات توان مالی بیمار برای پرداخت هزینه های درمان با ارائه مدارک و اوراق مورد نیاز، همچون صورتحساب های بانکی شش ماه گذشته وی

ü      در صورت کارمند بودن بیمار تهیه نامه ای از کارفرما که نشان دهنده اعطای مرخصی به وی برای گذراندن دوره درمانی است و تحویل آن به سفارت

ü      اگر بیمار خودفرما باشد باید برخی از اوراق مالی یا مدارک شرکت که نشان دهنده حوزه فعالیت هایش می باشد را به سفارت یونان ارائه دهد

ü      تحویل دادن کپی و اصل مدارک یا اسناد زمین، خانه، مستغلات شخص بیمار ، همسر و یا والدین بیمار به سفارت یونان

ü      ارائه مدارک مربوط به پذیرش بیمارستان، رزرو هتل یا انتخاب محل اقامت

·         انواع ویزای یونان با توجه به تعداد دفعات ورود به این کشور    

همانطور که می دانید ویزا از لحاظ تعداد دفعات ورود به کشور مورد نظر می تواند به سه دسته یک بار ورود (سینگل)، دوبار ورود (دابل) و چندین بار ورود (مولتیپل) تقسیم شود. ویزای یونان سینگل به این معناست که شما فقط یک بار اجازه ورود به کشور مقصد را خواهید داشت. با این تعریف مسلما منظور از دسته های دیگر ویزا یعنی دابل و مولتیپل هم مشخص می شود. پس بنابراین چنانچه قصد ورود و خروج های متعدد به کشور مقصد یعنی یونان را دارید، توصیه می شود حتما برای دریافت ویزای مولتیپل اقدام کنید.به همین منظور باید در زمان ارسال درخواست ویزا به سفارت حتما نوع ویزای درخواستی مورد نظر خود را (سینگل،دابل و یا مولتیپل) برای سفارت مشخص نمایید.

***سفارت***

·         طریقه گرفتن وفت سفارت یونان

از مهم ترین مراحل اخذ ویزای یونان، گرفتن وقت سفارت است و به همین منظور توصیه می شود متقاضیان حداقل تا سه ماه قبل از تاریخ سفر برای تعیین وقت سفارت اقدام نمایند. لازم است بدانید به منظور اخذ ویزای گردشگری یونان، احتیاج نیست مستقیما به سفارت یونان در تهران مراجعه کنید، چرا که مراحل اولیه کنسولی آن توسط کارگزار سفارت یعنی مرکز VFS انجام خواهد شد. فعالیت های مرکز VFSدر خصوص صدور ویزای کشور یونان عبارتند از: دریافت مدارک، بررسی آن، دریافت هزینه درخواست ویزا، عکس‌ برداری، انگشت‌نگاری و دریافت اطلاعات هویتی و بیومتریک. تمامی این مراحل مقدماتی برای اخذ ویزای یونان توسط مسئولان این مرکز، تنها در مدت زمان 30 دقیقه انجام خواهد شد. سپس رسیدی برای شما صادر می شود تا بعدا به جهت دریافت نتیجه ویزا به این شرکت مراجعه نمایید. لازم به ذکر است این کارگزاری در خصوص اخذ ویزا فقط به عنوان یک رابط ایفای نقش می کند و به متقاضیان مشاوره ای نخواهد داد و یا بابت صدور یا عدم صدور ویزا توسط سفارت مسئولیتی نخواهد داشت.

مرکز وی اف گلوبال برای ویزای گردشگری، تجاری و دیداری یونان به صورت آنلاین و اینترنتی برای متقاضیان وقت مصاحبه رزرو می کند. به این ترتیب برای گرفتن وقت سفارت یونان باید در ابتدا یک ایمیل به زبان انگلیسی برایvfs global به نشانی appointmentgreece@vfshelpline.com ارسال نمایید و منتظر پاسخ این مرکز بمانید، ایمیل شما باید حاوی اطلاعاتی در خصوص نوع ویزای درخواستی شما( گردشگری و یا بازدید و .....) به همراه مشخصات فردی باشد.این مشحصات عبارتند از: نام و نام‌ خانوادگی، تاریخ‌ تولد، شماره گذرنامه، تاریخ انقضای گذرنامه، جنسیت، ملیت، تاریخ سفر، مدت اقامت،شماره تماس و پست‌ الکترونیک.

 پس از تایید درخواست شما ظرف ۷۲ ساعت کاری از طرف این مرکز ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد که حاوی یک فایل PDF‌ است و این فایل در بردارنده وقت ملاقات appointment time‌) ، زمان و مکان تحویل مدارک و نوع مدارکی است که باید به سفارت ارائه دهید.  لازم به ذکر است در هنگام دریافت وقت سفارت، حتما باید مشخص نمایید که منظورتان از ویزای کوتاه‌مدت چیست؛ مثلا ویزای کاری (BUSINESS) ، گردشگری (TOURISM)، بازدید از آشنایان (private visit) و یا علمی (CONFERENCE/SCIENTIFIC). چرا که باید برای هر کدام از این ویزاها ، مدارک مستند و مستدلی ارائه کنید تا سفارت یونان در تهران قانع شود.

در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص خدمات و امکانات مربوط به سایت VFS سفارت یونان به شما ارائه خواهد شد.

عکس بالا از صفحه اصلی بخش GREECE وی اف اس گلوبال گرفته شده است. امکانات موجود در منوی بالایی این صفحه وب عبارتند از:

TYPES VISA‌:  این قسمت متقاضیان را با انواع ویزای گردشگری مانند ویزاهای توریستی، ورزشی، بازدید از دوستان و تجاری آشنا می‌کند و مدارک لازم برای هر کدام از آنها را به شما یادآوری خواهد کرد.

: SCHEDULE AN APPOINTMENT در این بخش در خصوص وقت‌های خالی و همچنین ملاحظاتی که باید در زمان مراجعه به وی اف اس گلوبال رعایت کنید، توضیحاتی ارائه خواهد داد.  

: BIO METRIC DATA COLLECTION این بخش در خصوص چگونگی ارائه اطلاعات بیومتریک توسط شما در مرکز وی اف اس گلوبال بر اساس قانون و روش های مربوطه توضیح می دهد.

: TRACK YOUR APPLICATION به شما امکان می‌دهد تا با توجه به شماره رسید گذرنامه و تحویل مدارک، به بررسی آخرین وضعیت درخواست خود را بپردازید.

 : GENERAL INFORMATION اطلاعات لازم در خصوص چگونگی درخواست ویزای شنگن و همچنین خدمات عادی و ویژه (VIP) وی اف اس گلوبال را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اما ONLINE VISA APPLICATION FORM، همان قسمتی است که باید به منظور دریافت وقت مصاحبه از مرکزVFS سفارت یونان در ایران آن را پر نمایید.  بدون انجام این کار و تعیین وقت مصاحبه، امکان ارائه مدارک و اخذ ویزا  وجود نخواهد داشت.

نکته : اگر بعد دریافت وقت مصاحبه  آن را کنسل نمایید، دیگر به مدت ۱ ماه حق دریافت وقت جدید را نخواهید داشت.  همچنین شما می توانید برای تعیین وقت سفارت یونان، وقت طلایی (GOLDEN TIME) بگیرید. به همین منظور، باید اطلاعات هویتی را که در این بخش به آنها اشاره شد، به نشانی greecegoldenvisas@vfshelpline.com  ارسال نمایید.

·         طریقه پر کردن فرم شینگن یونان

جدا  از اینکه برای چه نوع ویزای شینگنی درخواست داده اید، باید در ابتدای کار  فرم مربوط به آن را کامل نمایید. به بیان دیگر اولین گام برای دریافت ویزای شینگن تکمیل کردن فرم آن است. متاسفانه باید گفت اغلب دوستانی که قصد دریافت ویزای شینگن را دارند به دلیل نداشتن دانش کافی برای پر کردن درست فرم های مربوط به آن، حتی اگر تمامی شرایط لازم برای دریافت این ویزا را داشته باشد و مدارک خود را نیز به طور کامل به سفارت تحویل داده باشند، باز هم ممکن است درخواستشان ریجکت شود. بنابراین توصیه می شود قبل از هر اقدامی برای پر کردن این فرم ها حتما اطلاعات کافی در خصوص آن را کسب نمایید.همچنین پیشنهاد می کنیم به جای پر کردن دستی فرم شینگن ، آن را در کامپیوتر تایپ کرده و سپس پرینت آن را تهیه نمایید. برای راحت تر شدن این کار می توانید از نرم افزار Nitro Pro استفاده نمایید.

·         هزینه و زمان مورد نیاز برای اخذ ویزای یونان

هزینه ‌های درخواست ویزای یونان با توجه به سن متقاضی و همچنین نوع ویزا متفاوت خواهد بود، به عنوان مثال هزینه درخواست ویزای یونان برای کودکان زیر 6 سال رایگان ، برای کودکان بین 6 تا 12 سال، 35 یورو و برای افراد بالای 12 سال انواع ویزای توریستی، بیزینش و بازدید از خانواده و دوستان 60 یورو می باشد. خدماتی هم که توسط شرکت هندی وی اف اس گلوبال سفارت یونان به متقاضیان گرامی ارائه می شود دارای کارمزد 28 یورو می باشد و همچنین در صورتی که در هنگام تحویل مدارک نیازی به کپی برداری از آنها باشد نیم یورو هم به ازای هر کپی و 2 یورو به ازای هر عکس از شخص متقاضی دریافت می گردد. در رابطه با زمان مورد نیاز برای اخذ ویزای یونان نیز باید گفت بررسی مدارک در سفارت یونان به حداقل 3 هفته کاری زمان احتیاج دارد و ممکن است در برخی مواقع نیز سفارت از شما مدارک تکمیلی بیشتری درخواست کند. بنابراین توصیه می شود حداقل دو تا سه ماه زودتر از موعد سفرتان برای درخواست ویزا اقدام نمایید.

·         مدارک لازم برای اخذ ویزای یونان

در زیر به برخی از مهم ترین مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا اشاره خواهیم کرد اما دقت داشته باشید در زمان اقدام برای ویزا، حتما فهرست به روز شده این مدارک را تهیه فرمایید.

·            اصل شناسنامه به همراه کپی از تمامی صفحات آن

·           دو قطعه عکس رنگی 4*3  جدید با زمینه سفید و تمام رخ

·             پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار به انضمام کپی از کلیه صفحات

·             گذرنامه قدیمی(درصورت موجود بودن)

·             گواهی کارکرد حساب بانکی

·             گواهی اشتغال به کار

·             ارائه اصل سند ملکی (درصورت داشتن سند مالکیت فرد متقاضی)

( لازم به ذکر است کلیه مدارک باید با ترجمه انگلیسی و به همراه تائیدیه دادگستری و وزارت امور خارجه باشد )

·         آدرس سفارت و شرکت کارگزار یونان

آدرس سفارت یونان: تهران، خیابان ولیعصر، بلوار اسفندیار، پلاک ۴۳

کدپستی: ۱۹۶۷۹۱۵۶۸۱

 تلفن: ۲۲۰۵۰۵۳۳ و ۲۲۰۵۶۷۸۴ (۰۲۱)

 تماس‌های ضروری: ۰۹۱۹۸۲۹۸۶۲۷

 نمابر: ۲۲۰۵۷۴۳۱

وب‌سایت: www.mfa.gr/tehran

 پست الکترونیک: gremb.teh@mfa.gr  

با توجه به این که در برنامه جدید ویزای یونان متقاضی می بایست از طریق مرکز VFS نسبت به اخذ ویزای یونان  و همچنین تعیین وقت مصاحبه اقدام نماید . لذا متقاضی باید اول از طریق vfs درخواست وقت سفارت بدهد.در ادامه آدرس و ساعات کاری این مرکز به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

آدرس وی اف اس گلوبال تهران ( کارگزار رسمی و معتبر سفارت یونان)

آدرس مرکز VFS: میدان هروی، خیابان موسوی (گلستان پنجم)، مرکز تجاری هروی سنتر، طبقه ۴

تلفن: ۸۲۸۰۵۹۱۳ -۰۲۱             ایمیل: info.greeceiran@vfshelpline.com

روز و ساعت کاری :  (همه روزه به جز روزهای جمعه، شنبه و تعطیلات مشخص شده از سوی سفارت یونان در ایران)

زمان تحویل مدارک: ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰

 زمان تحویل دادن گذرنامه: ۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰

زمان پاسخگویی به سوالات: ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰

·         نکاتی در خصوص روز رفتن به سفارت یونان

·         فرد متقاضی ویزا در روز مصاحبه باید شخصا برای انجام دادن مراحل اخذ ویزا به کارگزار مراجعه نماید. همچنین کودکانی که هنوز به سن قانونی نرسیده‌اند لازم است تا به همراه والدین خود برای ویزا اقدام نمایند.

·         در روز مصاحبه حتما از کامل بودن مدارک  خود  مطمئن باشید و پرینت تمامی آنها به همراه داشته باشید.

·         هر نفر از اعضای خانواده باید به ‌صورت جداگانه اقدام به دریافت وقت سفارت کند.

·         هزینه درخواست وقت ملاقات صرفا به صورت نقدی و فقط یورو در روز مصاحبه دریافت خواهد شد.

·         بیان صادقانه ای از اهداف سفر که در واقع نشان دهنده حسن نیت شما برای اقامت کوتاه مدت در کشور یونان است، نقش موثری در تسهیل روند صدور ویزای شما خواهد داشت.


  • ۹۸/۰۴/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی