ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰

آژانس مسافرتی،هواپیمایی شمیران گشت مجری تخصصی اخذ ویزای کشورها

اگر به منظور انجام فعالیت هایی نظیر گردشگری و تفریح، بازدید از اقوام و آشنایان، امور کاری و تجاری، ادامه تحصیل و حتی اقامت دائم و زندگی، قصد سفر کردن به کشور دیگری را دارید باید حتما برای ورود به کشور مورد نظر، علاوه بر پاسپورت برای ویزا نیز اقدام نمایید. اما ویزا چیست و چه کاربردهایی دارد؟ آژانس شمیران گشت قصد دارد در این مطلب برای این سوال پاسخ جامعی به شما متقاضیان گرامی ارائه دهد. پس با ما همراه باشید.

ویزای فرانسه

مدت‌ها قبل، در زمان‌ های قدیم، پاسپورت و ویزا معمولاً یک نوع اسناد مسافرتی به حساب می آمدند. اما امروزه پاسپورت به عنوان مدرک اولیه مورد نیاز برای سفرهای خارجی و ویزا نیز به عنوان مدرک دوم محسوب می شود. ویزا مدرکی است که مجوز ورود به کشورهای دیگر را به متقاضیان خواهد داد. در واقع ویزا برگه ای است که ضمیمه پاسپورت شما خواهد شد و نمایانگر موافقت یکی از نمایندگان سفارت کشور مربوطه با درخواست شما به جهت ورود به کشور مورد نظرتان است. ویزا معمولاً می تواند به شکل یک برچسب تایید شده در پاسپورت و یا دیگر اسناد مسافرتی باشد. البته لازم به ذکر است در صورتی می توانید نظر نماینده سفارت کشور مورد نظر را برای صدور ویزا جلب نمایید که طبق قوانین مهاجرتی آن کشور و با در نظر گرفتن اطلاعات وارد شده در برگه درخواست ویزای شما حتما دارای تمامی مدارک و شرایط مورد نظر باشید و همچنین حسن نیت خود برای سفر به کشور مقصد را به اثبات برسانید. شایان ذکر است گرفتن ویزا به تنهایی نمی تواند تضمین ورود شما به کشور مورد نظر باشد و افسران مهاجرت در مرزها می‌توانند از ورود مسافران به دلایل مختلف جلوگیری ‌کنند. در طول تاریخ همواره مقامات مهاجرتی قادر به اجازه یا رد ورود بازدید کنندگان به مرزها بودند. در حال حاضر نیز این مقامات مرزی هستند که به شما اجازه ورود داده و یا به هر دلیلی از ورودتان به محدوده جدید جلوگیری به عمل آورده و شما را به کشوری که از آن آمده اید اخراج می کنند. زیرا امکان این که فرد با ارائه مدارک جعلی و یا هر گونه تقلب دیگر در سفارتخانه موفق به گرفتن ویزا شده باشد وجود دارد بنابراین پلیس مرزی می تواند همه مسافرین دارای ویزا را مجددا مورد کنترل قرار داده و چنانچه دارای شرایط مشکوک باشند و یا اطلاعات ورودشان ناقص باشد مجوز ورود آنها را لغو نماید. از این رو همواره توصیه می شود در هنگام ورود به مرزهای کشور مربوطه تمامی مدارک کافی را به همراه داشته باشید تا مورد اقدامات ناخوشایندی از قبیل مصاحبه در مرز و یا بازداشت موقت تا بررسی صحت و سقم ویزا و لغو حق ورود قرار نگیرید.

هنگام سفر به کشورهای دیگر در صورتی که در هر زمانی و به هر دلیلی مورد شک مقامات مرزهای ورودی کشور مقصد قرار گرفتید، لازم است آمادگی کافی برای توضیح موارد زیر را داشته باشید.

  • توضیح در مورد هدف از مسافرت و اثبات صحت آن از طریق ارائه مدارک مربوطه
  • ارائه آدرس دقیق محل اقامت (هتل یا نزد آشنایان)
  • اثبات برخورداری از امکانات مالی مناسب برای پرداخت هزینه های اقامت و یا معرفی شخصی در کشور مقصد که قرار است از شما حمایت مالی نماید به همراه نام، آدرس و شماره تلفن این شخص
  • دارا بودن بلیط ترک کشور و یا این که در صورت لزوم پول کافی جهت خرید بلیط برای ترک کشور مورد نظر را داشته باشید.

به طور کلی ویزا در مبادی ورودی هر کشوری، نشان‌ دهنده هدف سفر و مدت زمان اقامت شماست. این مدرک همچنین مشخص می کند آخرین مهلتی که برای ورود به کشور مورد نظر دارید، چه تاریخی است. بنابراین می توان نتیجه گرفت، ویزا یک مجوز مشروط است که توسط یک قلمرو به یک خارجی اعطا می‌شود و به آن‌ اجازه ورود، باقی ماندن یا ترک آن قلمرو را می‌دهد. ویزاها معمولاً شامل تاریخ شروع اعتبار، تاریخ پایان اعتبار، مدت زمان اقامت فرد خارجی و مناطقی است که فرد اجازه دارد به آنها سفر کند. لازم به ذکر است مسافران باید دقت کنند که تاریخ سفرشان حتما در بازه شروع و اتمام ویزا باشد و مدت زمان اقامتشان نیز از زمان تعیین شده در ویزا بیشتر نباشد. بنابراین به محض پایان اعتبار ویزا ملزم به ترک خاک کشور مربوطه هستند. ویزاها همچنین می توانند امکان کار، تحصیل و حتی اقامت دائم را در یک کشور دیگر برای فرد متقاضی فراهم سازند. علاوه بر این طبق قوانین مهاجرتی، برخی از دولت ها نیز به شهروندان کشورهای خاصی اجازه می دهند تا بدون ویزا وارد خاک کشورشان شوند. نیاز یا عدم نیاز به ویزا به طور کلی به تابعیت متقاضی، طول مدت اقامت و فعالیت‌هایی که متقاضی ممکن است مایل به انجام آن در کشور مقصد باشد بستگی دارد. به عنوان مثال برخی کشورها مانند آنهایی که در منطقه شینگن قرار دارند توافقنامه‌ هایی با دیگر کشورها دارند که به شهروندان یکدیگر اجازه مسافرت بدون ویزا می‌دهند.

انواع ویزاها از لحاظ تعداد ورود و خروج به کشور مورد نظر

ویزاها از لحاظ تعداد اجازه ورود و خروج به هر کشور به نوع دیگری از دسته بندی تقسیم می شوند. یعنی هر کدام از آنها می توانند به صورت سینگل ( یکبار ورود )، دابل (دوبار ورود ) ویا مولتیپل (چندبار ورود ) صادر شوند.

اخذ-ویزای-تحصیلی

ویزای سینگل(یک بار ورود)

ویزای یک بار ورود همانطور که از اسمش نیز مشخص است به شما اجازه خواهد داد تا تنها یک بار وارد کشور مورد نظر شوید و در صورت ترک این کشور باید برای بازگشت، مجددا برای اخد ویزا اقدام نمایید. پس در صورتی که نیاز به مسافرت بعدی به این کشور را دارید این نوع ویزا برای شما مناسب نخواهد بود.
اخذ-ویزای-تحصیلی

ویزای دابل (دو بار ورود)

ویزای دو بار ورود این اجازه را به شما خواهد داد تا برای دو بار به کشور مورد نظر سفر کنید، اما برای مسافرت های متعدد که نیازمند چندین ورود و خروج به کشور مورد نظر است برای راحتی بیشتر باید نوع دیگری از ویزا را تهیه نمایید که در ادامه به آن می پردازیم.
اخذ-ویزای-تحصیلی

ویزای مولتیپل (چند بار ورود)

ویزای مولتیپل (چند بار ورود ) به شما امکان ورود و خروج متعدد به کشور صادرکننده ویزا را در طی مدت اعتبار ویزا خواهد داد. بنابراین در شرایطی که نیاز دارید به کشور مقصد سفرهای متعددی داشته باشید به این خاطر که مجبور نباشید برای هر بار سفر خود دوباره جهت اخذ ویزا اقدام نمایید بهتر است از ویزای مولتیپل استفاده نمایید.

انواع ویزا از لحاظ شرایط و محل صدور

  • ویزای معمولی:  برای دریافت ویزای معمولی اصولا باید قبل از مسافرت توسط سفارتخانه کشور مربوطه اقدام کرد.
  • ویزای بدو ورود:  این ویزا در لحظه ورود به کشور مقصد برایتان صادر خواهد شد.

تاریخ اعتبار ویزا و تعداد روزهای مجاز

  • تاریخ اعتبار ویزا: تاریخ اعتبار ویزا درواقع تاریخی است که دارنده ویزا فقط در طی آن حق استفاده از ویزای خود را دارد و ویزا در خارج از چهارچوب آن اعتباری نخواهد داشت.
  • تعداد روزهای مجاز: تعداد روزهایی که فرد مجاز است در محدوده تاریخ اعتبار ویزا، به سر ببرد که به صورت رقم روزانه (مثلا از یک تا ۹۰ روز) جداگانه در ویزا درج شده است.

برای مثال زمانی که در ویزای شینگن شما مدت اعتبار ویزا ۹۰ روز و مدت روزهای مجاز نیز ۳۰ روز درج شده است شما قادر خواهید بود در طی ۹۰ روز مدت اعتبار ویزا به دلخواه  از ۳۰ روز مجاز خود جهت به سر بردن در محدوده شینگن استفاده نمایید. بنابراین مسافران باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که روزهای مجاز آنها در چهارچوب مدت اعتبار ویزا باشد و از آن بیرون نزند. لازم به ذکر است یک ویزا همیشه پس از به پایان رسیدن مدت اعتبار آن باطل خواهد شد، حتی اگر از طول مدت روزهای مجاز آن باقی مانده باشد. از طرفی دیگر ویزا پس از به پایان رسیدن تعداد روزهای مجاز آن نیز باطل خواهد شد، حتی اگر از مدت اعتبار آن باقی مانده باشد.

ویزای شینگن

همانطور که قبلا هم گفته شد ویزاهای مختلفی با توجه به اهداف متقاضیان برای اقامت در کشوری دیگر وجود دارد. اما ویزای شینگن یکی از رایج ترین ویزاها در میان کشورهای اروپایی عضو پیمان شینگن است که به علت اهمیت ویژه آن می خواهیم به طور مختصر در این بخش به معرفی آن بپردازیم. اگر برای مقاصد توریستی، بازدید از خانواده و دوستان، شرکت در مسابقه و یا کنفرانس و موارد مشابه دیگر قصد سفر به یکی از کشورهای اروپایی عضو پیمان شینگن را دارید باید برای اخذ ویزای معروف شینگن اقدام نمایید. لازم به ذکر است ویزای شینگن جهت تردد به همه کشورهای اروپایی عضو پیمان اعتبار دارد اما در بعضی موارد بسیار استثنائی نیز ویزای شنگن می تواند تنها جهت ورود به کشور صادر کننده آن اعتبار داشته باشد و دارنده ویزا در این صورت حق مسافرت به کشورهای دیگر شینگن را نخواهد داشت. در چنین صورتی در مورد این محدودیت مشخصا در ویزای صادر شده درج خواهد شد. در ضمن اطلاعاتی که شما در زمان درخواست ویزای شنگن به هر سفارتخانه شینگن ارائه داده اید قابل کنترل توسط مقامات مرزی همه کشورهای عضو است و چنانچه با دلایلی که در مرز ورودی ارائه می دهید همخوانی نداشته باشد می تواند اساس و پایه جلوگیری از ورود شما به محدوده شینگن باشد. آژانس شمیران گشت در بخش ویزای شینگن به طور مفصل در خصوص این ویزا، مدت اعتبار و انواع آن توضیح داده است.

درخواست ویزا

شما برای مسافرت به کشورهای خارجی در ابتدا باید به سفارت کشور مربوطه درخواست ویزا دهید. درخواست ویزا قبل از رسیدن به کشورها این فرصت را برای مقامات مهاجرتی کشور مقصد فراهم می کند تا به بررسی شرایط متقاضی همچون وضعیت مالی، اهداف سفر و همچنین جزئیات سفر بپردازند و در صورت واجد شرایط بودن، با درخواست وی موافقت کرده و ویزا را صادر نمایند.

روند اخذ ویزا از سفارت

ویزا می تواند مستقیما از طرف سفارت کشور مربوطه در کشور مبدا و یا کارگزاران رسمی و معتبر برگزیده شده از سوی آنها صادر گردد. همچنین در صورتی که هیچ سفارت و یا کنسولگری در کشور وجود نداشته باشد فرد متقاضی برای اخذ ویزا باید به سفارت موجود در کشور سوم رجوع نماید و یا از طریق ارتباط آنلاین با آن سفارت، اقدامات اولیه مربوط به ویزای خود را انجام دهد. همچنین اولین گام برای اخذ ویزا تعیین وقت سفارت کشور مربوطه به جهت حضور متقاضی در سفارت برای مصاحبه است. این مرحله می تواند با توجه به قوانین سفارت هر کشوری به صورت آنلاین و یا حضوری انجام پذیرد اما در نهایت برای ارائه مدارک لازم و به جهت آشنایی مسئولان سفارت با فرد متقاضی، باید شخصا در تاریخ مصاحبه در سفارت حضور یافت.

تمدید ویزا

برای تمدید اقامت خود در یک کشور، فراتر از دوره‌ هایی که در حال حاضر در ویزای شما درج شده است و یا حتی تغییر وضعیت ویزای خود از کوتاه مدت به بلند مدت و اقامت دائم باید برای تمدید ویزا اقدام نمایید. تمدید ویزا در صورتی امکان پذیر است که فرد متقاضی از نظر دولت و مقامات مربوطه شرایط لازم برای ادامه اقامت در کشور مقصد را داشته باشد.

آژانس مسافرتی شمیران گشت

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

 ویزا به معنی گارانتی ورود نیست.

بسیاری از افراد تصور میکنند که یک ویزا به معنی تضمین ورود به آن کشور است. اما یک ویزا فقط به معنی تضمین رسیدن به مرز کشور مربوطه است، نه بیشتر. پس از آن مقامات مرزی ( پلیس مرزی ) تصمیم میگیرند که به شما اجازه ورود داده و یا به دلایلی از ورودتان به محدوده جلوگیری بعمل آورده و شما را به کشوری در خارج از  آن آمده اید اخراج کنند. مقامات مرزی قانوناً میتوانند حتی در صورت دارا بودن ویزای معتبر، از ورود شما به به کشور خود جلوگیری بعمل آورده و شما را به کشوری که از آن آمده اید اخراج کنند. برای مثال ممکن است فرد با ارائه مدارک جعلی و یا تقلب دیگری در سفارتخانه موفق به گرفتن ویزا شده باشد. از جمله به همین دلیل مرزهای ورودی این حق را دارند که همه مسافرین ورودی دارای ویزا را مورد کنترل مجدد قرار دهند و در صورتی که دارای شرایط ورود نباشند از ورود آنان به محدوده کشور خودجلوگیری بعمل آورند.

 با آژانس شمیران گشت با خیالی آسوده به اخذ اقامت و مهاجرت به اروپا فکر کنید.

  • ۹۸/۰۴/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی