ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰

گرفتن وقت سفارت

همانطور که می دانید برای وارد شدن به هر کشور خارجی در ابتدای امر، باید مجوز ورود به کشور مقصد را به دست آورید. به همین خاطر شما ملزم هستید تا برای تهیه ویزای کشور مورد نظر اقدام نمایید. برای تهیه ویزا نیز باید قبل از مراجعه به سفارت کشور مقصد از این مرکز وقت بگیرید. در حقیقت وقت سفارت برای ایجاد نظم بیشتر در امور سفارت ارائه می شود. گرفتن وقت سفارت یکی از مراحل مهم اخذ ویزا است که توسط سفارت کشوری که قصد سفر به آن را دارید مشخص می شود. در حال حاضر گرفتن وقت سفارت اغلب کشورهایی که مقصد ایرانیان هستند به صورت آنلاین امکان پذیر است. برای همین منظور دفاتری به عنوان کارگزارهای سفارت در تهران تشکیل شده اند که متقاضیان از طریق آنها برای دریافت آنلاین وقت سفارت اقدام می کنند و مدارک لازم برای ویزا را به این دفاتر ارائه می دهند. از جمله این دفاتر می توان به مراکز VFS ،BLS و CKGS و ویزا متریک اشاره کرد. شما موظف هستید در تاریخ و ساعتی که توسط سفارت مشخص شده است به این مرکز مراجعه نمایید. لازم به ذکر است به منظور اخذ وقت سفارت می توانید به صورت فوری، عادی، حضوری و یا آنلاین اقدام نمایید. با توجه به اهمیت این موضوع در صدور ویزا، آژانس شمیران گشت در اینجا قصد دارد راهنمای جامعی را در خصوص گرفتن وقت سفارت در اختیار شما متقاضیان گرامی قرار دهد. همچنین شما عزیزان می توانید برای گرفتن وقت سفارت از کشور مورد نظر با مشاورین آژانس شمیران گشت در تماسباشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. ما برای شما راهنمای کامل از نحوه گرفتن وقت سفارت تا مدارک مورد نظر را در سایت wisa.ir  قرارداده ایم، پس همچنان با آژانس شمیران گشت همراه باشید.


 حتما بخوانید:  پیمان شینگن چیست؟

آژانس مسافرتی شمیران گشت

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

مراحل گرفتن وقت سفارت

زمانی که قصد اخذ ویزای یک کشور را دارید، باید در یک روز مشخص با در دست داشتن مدارک مورد نیاز ویزا به سفارت مربوطه مراجعه نمایید. ولی نکته حائز اهمیت این است که روز و ساعت مراجعه به سفارت باید از قبل با این مرکز هماهنگ شده باشد. بدین صورت که شما در ابتدا درخواستی را برای تعیین وقت مصاحبه به سفارت کشور مربوطه و یا کارگزار رسمی آن به صورت آنلاین و یا حضوری ارائه می دهید. سپس آنها با توجه به زمانبندی سفر شما و همچنین با توجه به زمان خالی سفارت، وقتی را به شما اختصاص خواهند داد. یکی از مشکلاتی که در گذشته در بیشتر سفارتخانه های اروپایی در ایران وجود داشت ارائه وقت های طولانی مدت به  دلیل تعداد درخواست های بسیار زیاد متقاضیان ایرانی برای ویزا بود که خوشبختانه با برون سپاری برخی از کارها به شرکت های واسطه کارگزار تا حدود زیادی این مشکل برطرف شد و سرعت روند صدور ویزا افزایش یافت. هنگامی که می خواهید به صورت آنلاین و از طریق سایت شرکت کارگزار، اقدام به ثبت درخواست وقت سفارت نمایید باید ابتدا به سایت مربوطه وارد شده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از آن، در حساب کاربری خود، گزینه رزرو وقت را انتخاب کنید و فرم مربوط به درخواست خود را به همراه تصویر مدارک و پاسپورت از طریق سایت و یا با ایمیل مربوط به شرکت کارگزار ارسال نمایید. دقت کنید که در هنگام پر کردن فرم، باید زمان سفر خود را مشخص کنید. علاوه بر این تکمیل فرم درخواست باید کاملا دقیق و بدون اشتباه باشد در غیر این صورت به درخواست شما جهت گرفتن وقت سفارت ترتیب اثر داده نخواهد شد. برای طی کردن مراحل ویزا به صورت آنلاین، هزینه وقت سفارت قبل از تعیین وقت به شرکت کارگزار پرداخت خواهد شد. البته این هزینه را می بایست با استفاده از کارت اعتباری بین المللی و یا به صورت وجه نقد و برای اکثر ویزاها به یورو پرداخت نمایید. بعد از وقت گرفتن در سایت، کمتر از یک ماه زمان دارید تا مدارک لازم جهت ارائه به شرکت کارگزار را جمع آوری نمایید. در نهایت در صورت تایید درخواست ویزا، با ارائه مدارک لازم به کارگزار سفارت و انجام عملیات بیومتریک و همچنین پرداخت هزینه کارمزد شرکت کارگزار، وقت حضور در سفارت برای مصاحبه اعلام خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت

برای گرفتن وقت سفارت علاوه بر پرداخت هزینه وقت سفارت که در بخش قبلی در مورد آن توضیح داده شد، مدارک مشخصی را نیز باید ارائه کرد تا وقت سفارت برای متقاضی، تعیین گردد. این مدارک توسط قوانین مهاجرتی هر کشور مشخص می شود. برخی از این مدارک عبارتند از: اسکن پاسپورت متقاضی، فرم پر شده ویزا، واچر هتل و یا دعوتنامه متقاضی و … . لازم به ذکر است موارد ذکر شده علاوه بر مدارک شخصی و هویتی است که باید توسط متقاضی ویزا ارائه شود. در خصوص مدارک مربوط به ویزای هر کشور می توانید اطلاعات کافی را درسایت سفارت و یا سایت شرکت کارگزار مربوطه پیدا نمایید.

ما جهت سهولت شما عزیزان طریقه گرفتن وقت  همه سفارت خانه های اروپایی را  در سایت wisa.ir قرار داده ایم.

هزینه گرفتن وقت سفارت

همانطور که گفته شد یکی از مراحل لازم برای گرفتن ویزا، دریافت وقت سفارت برای مصاحبه است که برای دریافت این وقت باید هزینه وقت سفارت را پرداخت کرد. برای گرفتن ویزای کشورهای مختلف و سفر به کشورهای شینگن، باید وقت سفارت را از قبل تعیین کرده و هزینه آن را پرداخت نمایید. این هزینه با توجه به کشور مقصد و نوع ویزای فرد متقاضی می تواند متفاوت باشد، برای مثال هزینه وقت سفارتمتقاضیان ویزای توریستی از دیگر ویزاها در همان کشور، متفاوت است. همانطور که می دانید بیشتر متقاضیانی که خواهان ویزای توریستی هستند، با هدف گردش و یا دیدار با خانواده و اقوام، این نوع ویزا را دریافت می‌کنند. هزینه ‌ای که برای این نوع ویزا  باید پرداخت شود نیز در کشورهای مختلف، متفاوت می باشد. همچنین کسانی که برای ویزای تحصیلی اقدام می کنند، باید هزینه وقت سفارت متفاوتی نسبت بهویزای شینگن توریستی پرداخت ‌‌کنند. این تفاوت قیمت در میان ویزای تحصیلی کشورهای مختلف نیز دیده می شود. همچنین علاوه بر هزینه ویزا، برای خدمات شرکت کارگزار سفارت نیز هزینه دیگری به عنوان کارمزد دریافت می گردد. این خدمات شامل هزینه وقت سفارت، انگشت ‌نگاری، چهره‌ نگاری، ترجمه مدارک و فرم ویزا است. لازم به ذکر است نوع گرفتن وقت سفارت نیز با توجه به ویزا و کشور مقصد می تواند متفاوت باشد، چرا که تعدادی از کشورها متقاضی را موظف می‌کنند که برای تعیین وقت سفارت و پرداخت هزینه آن، به طور حضوری به سفارت و یا شرکت کارگزار مربوطه رجوع کنند اما برخی دیگر، تعیین وقت و پرداخت هزینه های مربوطه را به صورت آنلاین و با ثبت نام در سایت و پرداخت اینترنتی در نظر گرفته اند. توصیه می شود برای اطلاع از هزینه وقت سفارت و چگونگی تعیین وقت سفارت کشورهای مختلف به منابع معتبر و کارشناسان با تجربه مراجعه نمایید.

گرفتن وقت آنلاین و حضوری سفارت

با توجه به این که برخی از کشورها در ایران سفارتخانه ندارند و به همین خاطر متقاضیان ایرانی باید به منظور دریافت ویزای این کشورها به کشورهای واسط سفر نمایند. بنابراین دریافت آنلاین وقت سفارت برای این شرایط خاص می تواند یک مزیت محسوب شود. به عنوان مثال کشورهایی نظیر کانادا، آمریکا و انگلیس، سفارتی در کشور ایران ندارند و برای اخذ ویزای آنها باید به کشورهای ارمنستان، ترکیه، امارات و … مراجعه نمود. اما اگر سفارت کشور مربوطه خدمات خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری ارائه ندهد شما مجبور خواهید شد تا برای طی کردن تمامی مراحل اخذ ویزا به صورت حضوری به مراکز مربوطه در داخل و یا خارج از کشور مراجعه نمایید که در این صورت یک سفر اضافی به برنامه شما تحمیل خواهد شد و باید هزینه و زمان بیشتری را صرف اخذ ویزا کنید. به این ترتیب در روش آنلاین و غیر حضوری، دریافت وقت سفارت بدون این که به جایی سفر کنید امکان پذیر می شود که در این صورت روند اخذ ویزا سرعت بیشتری می یابد. البته لازم به ذکر است برای واریزی سفارت به صورت آنلاین نیاز به یک کارت بین المللی بانکی خواهد بود که در صورت نداشتن این کارت می توانید توسط یک شرکت معتبر نظیر آژانس شمیران گشت اقدام نمایید.

تفاوت وقت فوری و عادی سفارت

نکته مهمی که در خصوص وقت سفارت وجود دارد بازه زمانی لازم برای گرفتن این وقت و حضور در سفارت است. مثلا چنانچه شما برای شرکت در یک سمینار هنری در کشور ایتالیا دعوت شده اید قطعا باید در تاریخ مشخصی در این سمینار حضور داشته باشید. بنابراین باید خیلی سریع برای ویزا اقدام نمایید تا در زمان مناسب این مجوز اقامت را به دست آورید برای همین منظور باید وقت سفارت ایتالیا را به صورت فوری دریافت نمایید، با داشتنوقت فوری سفارت می توانید در کمتر از دو هفته به این مرکز وارد شوید و جهت اخذ ویزا اقدام نمایید. اما با وقت عادی بازه زمانی طولانی تری برای حضور در سفارت و اخذ ویزا نیاز خواهید داشت. وقت عادی برای زمانی مناسب است که هیچ عجله ای برای سفر خود ندارید و در حقیقت هنوز برنامه مشخصی برای سفر در نظر نگرفته اید. به این ترتیب در این حالت زمان بیشتری برای مراجعه به سفارت خواهید داشت. شایان ذکر است در اغلب موارد برای گرفتن وقت فوری سفارت باید هزینه بیشتری پرداخت شود.

نکاتی در خصوص روز رفتن به سفارت

  • به خاطر داشته باشید که هر اقدامی جهت گرفتن وقت سفارت انجام می دهید حتما باید زیر نظر کارشناسان با تجربه و معتبر باشد، چرا که این امکان وجود دارد که برخی از افراد سودجو قصد فریب شما را داشته باشند و بخواهند با دریافت پول‌ های هنگفت به شما قول گرفتن وقت فوری سفارت را بدهند. بنابراین به منظور اطمینان از واقعی بودن ادعای آنها حتماً برگه وقت را از شخص دریافت کرده و استانداردهای آن را مورد بررسی قرار دهید.
  • حتما طبق تاریخ و ساعت مشخص شده در این مرکز حضور داشته باشید. برای برخی کشورها نظیر آلمان حتی بهتر است از سی دقیقه قبل در محل سفارت حاضر شوید. لازم است بدانید درصورتی‌ که به موقع در سفارت حضور نداشته باشید، این مرکز درخواست شما را نمی پذیرد و در نتیجه باید دوباره برای گرفتن وقت سفارت اقدام نمایید.
  • برای پرداخت هزینه صدور ویزا به سفارت می بایست کل هزینه را با توجه به قوانین سفارت مربوطه به صورت یورو یا دلار، نقدا به همراه داشته باشید. همچنین دقت داشته باشید که سفارت برای برگرداندن باقی پول شما، در بیشتر مواقع پول خورد نخواهد داشت؛ بنابراین بهتر است هزینه ویزا را بدون کم و زیاد پرداخت نمایید.
  • در روز مصاحبه لباس رسمی بپوشید و کاملا مرتب وارد سفارت شوید. به یاد داشته باشید نوع برخورد شما با مسئولان سفارت بسیار اهمیت دارد. سعی کنید با افراد غریبه برخوردی نداشته باشید و باکسی به جز مسئولان مربوطه صحبت نکنید.
  • به همراه داشتن انواع سلاح سرد، گرم، وسایل آتش‌زا، سوزن، سنجاق و … هنگام ورود به سفارت ممنوع است. لازم به ذکر است حتی داشتن وسایل دیجیتالی نظیر تلفن همراه، ساعت دیجیتال و دوربین عکاسی نیز ممنوع است.
  • هنگام مصاحبه سعی کنید آرامش خود را حفظ نمایید و بدون استرس به تمامی سوال های مسئولان سفارت پاسخ صادقانه دهید. همچنین دقت داشته باشید که به هیچ وجه از مدارک تقلبی و جعلی استفاده نکنید. در غیر این صورت سفارت عدم صداقت شما را متوجه شده و حتما درخواست شما ریجکت می شود.
  • ۹۸/۰۵/۰۵

نظرات (۱)

با سپاس از شما

عالی بوش لطفا همینطوری ادامه بده امیدوارم که موفق باشی

لطف میکنی به وبسایت منم سر بزنی

با آرزوی بهترین ها برای شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی