ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰

شرکت وی اف اس گلوبال (VFS)

یکی از مشکلات بزرگ متقاضیان ویزا در گذشته، روند زمانبر و پر دردسر دریافت وقت سفارت کشور مورد نظر برای مصاحبه و اخذ مجوز اقامت بود و به خاطر حجم بالای درخواست ها افراد باید مدت زمان زیادی را برای بررسی مدارک و تعیین وقت سفارت از دست می دادند. علاوه بر این حجم کاری بالای سفارت ها موجب می شد تا رسیدگی به پرونده ها و پاسخ گویی به نیازهای متقاضیان به شدت کاهش یابد به طوری که کوچکترین نقص در پرونده اخذ ویزا می توانست شما را برای مدت ها از برنامه سفر مورد نظرتان عقب بیاندازد. اما خوشبختانه در چند سال اخیر سفارت ها راهی تازه برای تسریع و تسهیل خدمات رسانی به متقاضیان خود پیدا کرده اند و آن هم برون سپاری بخشی از وظایف خود به یک شرکت معتبر خصوصی به نام وی اف اس گلوبال ( VFS Global ) است. در واقع شرکت وی اف اس گلوبال نقش واسط را در این زمینه ایفا می کند و با تقبل قسمتی از وظایف و خدمات سفارتخانه ها  از حجم فعالیت آنها کاسته و منجر به افزایش سرعت صدور ویزا شده است. سفارت های زیادی در ایران اخیرا پذیرش پرونده های مرتبط با ویزا را بر عهده این شرکت گذاشته اند. به این ترتیب با توجه به اهمیت ویژه  VFS در روند اخذ ویزا، به شما متقاضیان گرامی توصیه می شود اطلاعات بیشتری را در خصوص قوانین، خدمات و ویژگی های این شرکت معتبر خصوصی در ایران کسب نمایید. بنابراین پیشنهاد می کنیم مقاله آژانس شمیران گشت در خصوص وی اف اس (vfs) را از دست ندهید.

VFS چیست؟

شرکت وی اف اس گلوبال که با نام تجاری Visa Application Center) VAC) نیز شناخته می‌شود، در واقع یک شرکت خصوصی است که با استفاده از کارشناسان متخصص و فضای امن خود، بستری مناسب به جهت پاسخ گویی سریع، ایمن و دقیق برای متقاضیان اخذ ویزا فراهم کرده است و تمامی فرآیند دریافت و بررسی مدارک، خدمات مربوط به بیومتریک یا همان تشخیص هویت که شامل ثبت اثر انگشت و تصویر چهره می شود و همچنین تنظیم درخواست وقت مصاحبه برای ویزا را به نیابت از سفارتخانه ها برای متقاضی ویزا انجام می دهد. مرکز VFS این امکان را فراهم آورده است تا متقاضی ویزا بتواند در یک فضای اداری امن و منضبط درخواست ویزای خود را با ارسال مدارک بدون نقص به سفارت مطرح نماید.

شرکت وی اف اس گلوبال ( VFS Global ) از گذشته تا کنون

این شرکت، برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ و در کشور هند فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر توانسته است با ۲۵۰۰ مرکز خدمات دهنده در ۱۲۹ کشور جهان به منظور تسهیل امور کنسولی سفارتخانه ها شعب فعال داشته باشد. این شرکت به بیش از ۱۶۰ میلیون مراجعه‌کننده متقاضی ویزا، خدمات مناسب  ارائه داده است و  به دلیل تجربه بالا دارای گواهینامه ‌های گوناگون و معتبری نظیر ISO 9001، ISO 27001 و ISO 14001 است.

فعالیت وی اف اس گلوبال در ایران

فعالیت این مرکز در ایران از سال ۱۳۹۴ در ابتدا به جهت همکاری با سفارت انگلیس آغاز شد. اما هم اکنون دامنه فعالیت های آن گسترش یافته به طوری که خدمات ویزا و روادید بسیاری از سفارت های کشورهای اروپایی دیگر مثلاتریش، فرانسه، هلند، نروژ، سوئد و …. را  با همکاری دفترهای صاحب مجوز این شرکت در ایران به متقاضیان ارائه می دهد. البته توجه داشته باشید که مرکز vfs خدمات دریافت مدارک برای کلیه کشورهای مقصد در جهان را انجام نمی‌دهد و در ایران تنها چند کشور، امور اداری اولیه خود را به این شرکت سپرده اند. شایان ذکر است این شرکت از تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۳۹۷، از مرکز خرید پالادیوم نقل مکان کرده و هم اکنون فعالیت خود را در مرکز خرید هروی از سرگرفته است.

به خاطر داشته باشید هر گروه تجاری با نام وی اف اس، لزوما تحت مدیریت این شرکت نخواهد بود و این مرکز هیچ گونه وابستگی به شرکت های مسافرتی، آژانس های رزرو پرواز و بیمه های مسافرتی ندارد. بنابراین حتما اطلاعات دقیق محل ارسال مدارک را فقط از سفارت مقصد و یا منابع معتبر بخواهید.نکته حائز اهمیت دیگر در خصوص کشورهایی است که حضور دیپلماتیک در ایران ندارند، به منظور درخواست ویزا برای کشورهای مذکور نمی توان از خدمات مرکز VFS داخل کشور استفاده کرد. به عبارت دیگر فقط کشورهایی که در ایران کنسولگری داشته باشند، این امکان را دارند که پروسه درخواست ویزا را به وی اف اس گلوبال برون سپاری کنند. مثلا برای دریافت ویزای کانادا باید به دفتر این شرکت در کشوری دیگر مانند ترکیه مراجعه نمایید.

آژانس مسافرتی شمیران گشت

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

خدمات شرکت وی اف اس گلوبال ( VFS Global )

در حال حاضر می توان گفت شرکت VFS بزرگترین شرکت خدمات برون سپاری در امور دولتی و دیپلماتیک در جهان محسوب می شود. در کشور ما نیز یکی از شعبات این مرکز به منظور ارائه خدمات پشتیبانی اداری برخی از سفارتخانه ها در تهران دایر می باشد. برخی از مهم ترین خدمات این مرکز عبارتند از:

  • جمع آوری و بررسی مدارک درخواست ویزای شینگن برخی از کشورهای عضو پیمان شینگن
  • تنظیم درخواست ویزا و تعیین وقت مصاحبه سفارت به صورت آنلاین یا حضوری
  • انجام عملیات بیومتریک نظیر انگشت نگاری و چهره نگاری

لازم به ذکر است این شرکت هیچ تاثیر و یا نقشی در پذیرش یا ریجکت درخواست ویزای متقاضیان نخواهد داشت و همچنین هیچ گونه مشاوره و ارزیابی مربوط به ویزا را به متقاضیان ارائه نمی دهد. بلکه فقط برای پرکردن فرم درخواست ویزا و ارسال مدارک و همچنین گرفتن وقت مصاحبه و انجام پروسه اخذ ویزا به جای سفارت کشور مورد نظر، باید به این شرکت مراجعه نمایید. پس از تایید اولیه درخواست ویزای متقاضی که به صورت آنلاین یا حضوری در این شرکت ثبت شده است، قرار ملاقات با دفتر شرکت VFS مرتبط با سفارت همان کشور تنظیم می شود. سپس با توجه به نیاز برای ثبت اطلاعات بیومتریک متقاضی نظیر اثر انگشت و تصویر چهره، هر متقاضی باید در محل دفتر حاضر شود. این شرکت در ادامه این روند با تکمیل مدارک و بررسی های لازم، مدارک کامل شده و بدون نقص شما را به طور مستقیم در یک بسته به سفارت مربوطه خواهد فرستاد تا در مراحل پایانی، درخواست ویزای شما توسط افسران سفارت مورد ارزیابی قرار بگیرد. شایان ذکر است این شرکت بابت خدماتی که به متقاضیان ارائه می دهد مبلغی را به عنوان کارمزد از آنها دریافت می نماید. VFS خدمات خود را در دو نوع معمولی و یا VIP به متقاضیان ارائه می دهد. توجه داشته باشید که خدمات VIP این مرکز، هزینه‌ های بیشتری را برای شما در بر خواهد داشت. در نهایت پذیرش یا عدم پذیرش تقاضای شما همراه با پاسپورت به صورت کاملا محرمانه و مهر و موم شده برایتان ارسال خواهد شد.

نکاتی در خصوص مرکز وی اف اس گلوبال

  • حضور در مرکز وی اف اس تنها برای متقاضیان ویزا امکان پذیر است مگر برای کودکان زیر ۱۸ سال، سالمندان و بیماران و یا متقاضیان معلولی که نیازمند کمک جهت ارائه درخواستشان هستند. در این صورت متقاضیانی که شامل این گروه می شوند باید در زمان رسیدن به مرکز، کارکنان امنیتی را از وضعیت خود با خبر سازند.
  • قبل از ورود به مرکز وی اف اس موبایل و یا تبلت خود را در حالت سکوت و یا لرزش قرار دهید.
  • از عکاسی، فیلمبرداری و یا ضبط صدا در مراکز وی اف اس جدا خودداری نمایید.

 تلفن دفتر وی اف اس :  ۰۲۱۸۲۸۰۵۹۱۴

 ساعت کاری: متقاضیان گرامی می توانند جهت ارائه مدارک خود به این شرکت همه روزه به جز روزهای جمعه ، شنبه و دیگر تعطیلات رسمی، از ساعت ۸ تا ۱۵ اقدام نمایند. جهت دریافت پاسپورت نیز می توانید از یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به VFS مراجعه نمایید. پشتیبانی تلفنی شرکت VFS  نیز از ۸ تا ۱۷ می باشد.

 آدرس VFS : تهران، خیابان پاسداران. گلستان ۵، خیابان موسوی، میدان هروی، مرکز خرید هروی، طبقه ۴

 سایت :  شرکت vfs

  • ۹۸/۰۵/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی