ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰

شرکت بی ال اس (BLS)

در گذشته برای دادن مدارک ویزا و گرفتن وقت سفارت اسپانیا به منظور حضور در محل سفارت برای مصاحبه، هرج و مرج و آشوب زیادی وجود داشت و عده ای از افراد با رعایت نکردن نوبت دیگران، نظم موجود در کنسولگری اسپانیا را به هم می ریختند. به این ترتیب سرعت رسیدگی به پرونده های ویزا بسیار کاهش یافته بود و اخذ ویزای اسپانیا برای افراد متقاضی اقامت این کشور به یک کار خیلی دشوار و طاقت فرسا تبدیل شده بود. برای مثال خیلی ها مجبور بودند از ساعت ۵ صبح  روبه روی درب سفارت اسپانیا برای تحویل مدارک و  همچنین دریافت وقت مصاحبه حضور پیدا کنند اما گاهی اوقات دیده می شد که با باز شدن ورودی سفارت، خیلی از افراد بدون در نظر گرفتن نوبت دیگران به داخل سالن سفارت هجوم می بردند و حتی گاهی اوقات متصدی سالن را نیز زیر دست و پا له می کردند! با ادامه این روند و همچنین با توجه به افزایش درخواست ها برای دریافت ویزای اسپانیا، این سفارت به فکر راهی برای ارائه خدمات بهتر به متقاضیان افتاد و به این ترتیب امور مرتبط با دریافت مدارک را به یکشرکت کارگزار معتبر با نام BLS برون سپاری کرد. خوشبختانه با راه اندازی سیستم BLS تا حدود بسیار زیادی این بی نظمی ها برطرف شد و تمامی متقاضیان به رعایت برخی مسائل و احترام گذاشتن به حق و حقوق دیگران موظف شدند. بنابراین راه اندازی BLS توانست به یاری متقاضیان ویزای اسپانیا بیاید و در نتیجه سرعت خدمات رسانی مسئولان در پروسه‌ی درخواست ویزا نیز، افزایش یافت. با توجه به اهمیت شرکت بی ال اس در روند صدور ویزای اسپانیا، آژانس شمیران گشت در خصوص فعالیت های این شرکت مطالبی را در این بخش ارائه کرده است. بنابراین اگر شما هم خواهان دریافت ویزای کشور زیبای اسپانیا هستید به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.


آژانس مسافرتی شمیران گشت

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

شرکت بی ال اس bls

شرکت بین‌المللی BLS در واقع یک شرکت ارائه ‌دهنده خدمات برون سپاری برای ماموریت‌ های دیپلماتیک در سراسر جهان است. این شرکت از سال ۲۰۰۵ در هند آغاز به کار کرده است و تا به امروز سالیانه درخواست ۱۱ میلیون متقاضی ویزا را پردازش می کند. هم اکنون این شرکت خدمات مربوط به ویزا، گذرنامه، کنسول، پذیرش و غیره را برای دولت ‌ها و ماموریت‌ های دیپلماتیک در آسیا، آفریقا، اروپا، آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی و خاورمیانه مدیریت می‌کند. شایان ذکر است این شرکت در دسامبر ۲۰۱۶ یک قرارداد برون سپاری با ارزش ۱۷۵ میلیون پوند را با وزارت خارجه اسپانیا امضا کرد و تا به امروز همکاری گسترده ای با سفارت این کشور در سراسر دنیا داشته است.

خدمات شرکت بی ال اس (BLS)

مرکز درخواست ویزای اسپانیا (BLS)، طبق دستورالعمل های صادر شده توسط سفارت و کنسولگری اسپانیا درخواست های ویزای متقاضیان اقامت در اسپانیا را را پذیرش می‌کند. البته این مرکز به عنوان نماینده وزارت امور خارجه اسپانیا، هیچ خدمات دیگری به جز دریافت و پردازش درخواست ‌های ویزای اسپانیا را  ارائه نمی‌دهد. حضور شخص متقاضی در مرکز درخواست ویزا برای ثبت درخواست الزامی می باشد.اما برای دریافت گذرنامه، چنانچه قادر به حضور در این مرکز نیستید، می‌توانید از طریق نماینده خود این کار را انجام دهید. البته در حالت دوم نماینده شما می بایست تمامی مدارک لازم نظیر نامه رسمی معرفی از طرف شما، مدارک شناسایی (کارت شناسایی عکس دار) و رسید تأییدیه اصلی را به همراه داشته باشد. بعد از ثبت درخواست ویزای شما، ممکن است لازم باشد مدارک بیشتری را به این مرکز ارائه دهید. لطفا توجه داشته باشید که حداقل زمان پردازش مدارک در این مرکز ۲۱ روز کاری است و در موارد مختلف حتی امکان تاخیر بیشتر نیز وجود دارد بنابراین حتما با توجه به برنامه ریزی سفرتان در زمان مناسب برای ویزا اقدام نمایید. همچنین این امکان برای متقاضیان فراهم شده است تا برای هر روز کاری در این مرکز، در زمان های تعیین شده برای ثبت درخواست، وقت مصاحبه بگیرند. متقاضیان باید در هنگام ورود به BLS، ابتدا از قسمت پذیرش یک شماره نوبت دریافت نموده و در سالن شرکت منتظر بمانند. متصدیان پیشخوان ها، در زمان نوبت فرد متقاضی به بررسی فرم درخواست ویزای وی می پردازند و تمامی مدارک لازم را به همراه عکس و دیگر مشخصات تعیین شده تحویل می گیرند. سپس با توجه به نوع ویزای درخواستی، از متقاضیان هزینه ای دریافت خواهد شد و مدارک آنها به نحوی که در کنسولگری اسپانیا مورد نیاز است مورد بررسی قرار می گیرد. لازم به ذکر است شرکت بی ال اس علاوه بر هزینه ویزا، مبلغ ۱۵٫۴۵ یورو را به صورت نقدی به عنوان کارمزد خدمات خود از متقاضیان دریافت خواهد کرد. در پایان یک رسید برای هزینه های پرداخت شده و یک رسید تأییدیه برای تحویل پاسپورت صادر می گردد. با ثبت درخواست ویزا در سامانه ی این مرکز افراد می‌توانند همواره روند ویزای خود را در آدرس http://blsspain-iran.com پیگیری نمایند. در ادامه به برخی از خدمات این شرکت اشاره می کنیم. لطفا توجه داشته باشید استفاده از تمامی خدمات زیر، کاملا اختیاری خواهد بود و هیچ کدام به معنای بررسی سریع تر درخواست ویزای شما نمی باشد.

برخی از خدمات مرکز بی ال اس

  • پیک ارسال پاسپورت درب خانه و یا محل کار (۱۳ یورو برای ارسال به شهرستان و ۷ یورو برای ارسال در تهران)
  • وجود تجهیزات فتوکپی در مرکز برای سهولت در کپی مدارک لازم (۰٫۵ یورو به ازای هر صفحه)
  • سیستم ارسال پیامک وضعیت درخواست ویزا به تلفن همراه متقاضی بدون نیاز به پیگیری در وب سایت (۳ یورو به ازای هر پاسپورت)
  • عملیات بیومتریک (انگشت نگاری به صورت سیار در محل متقاضی البته با هزینه های بالاتر انجام خواهد شد)
  • گرفتن عکس مورد تایید سفارت (۳ یورو برای هر ۶ عکس)
  • ارائه بیمه مسافرتی
  • خدمات ویژه سالن VIP  (مقدار ۸۵ یورو به ازای هر پاسپورت)
  • سالن مجزا با خدمات شخصی توسط برترین کارمندان BLS
  • خدمات لازم به زبان انگلیسی و [زبان های موجود]
  • فضای آرامش بخش و پذیرایی با نوشیدنی های گرم و یا سرد به انتخاب متقاضیان
  • ثبت سریع تر درخواست ویزا
  • خدمات فتوکپی رایگان برای مدارک لازم
  • روزنامه / مجلات و سایر سرگرمی ها

 گفتنی است استفاده از خدمات سالنVIP، به این معنا نیست که سرعت روند صدور ویزای شما افزایش خواهد یافت چرا که تصمیم گیری نهایی درباره صدور ویزا / گذرنامه صرفا دراختیار کنسولگری اسپانیا در تهران است. همچنین متقاضیانی که شخصا قادر به دریافت مدارک خود نیستند و یا امکان ارسال نماینده برای انجام این کار را هم ندارند، باید در هنگام ثبت درخواست ویزا سرویس ارسال مدارک از طریق پیک را انتخاب نمایند

قوانین امنیتی شرکت بی ال اس

طبق دستورات و قوانین امنیتی مرکز BLS به همراه داشتن موارد زیر در هنگام حضور در این مرکز ممنوع است. لازم به ذکر است این موارد تنها بخشی از فهرست ممنوعه این شرکت می باشد و موارد دیگر ممکن است با توجه به قوانین امنیتی کارمندان ممنوع  شده باشند.

  • تلفن همراه، لپ تاپ، آی پاد و حتی کتاب الکترونیکی
  • دوربین های عکاسی یا ویدیویی و همچنین سایر دستگاه های الکترونیکی
  • هر نوع سلاح گرم، سلاح بادی و اسلحه های تروماتیک
  • شوکر برقی، اسپری ها و دیگر ابزارهای دفاع شخصی
  • هر گونه سلاح سرد، ابزار تیزو برنده، از جمله لوازم خانگی
  • مواد منفجره و قابل اشتعال، لوازم آتش بازی
  • مواد سمی و ترکیبات مسموم کننده
  • کلیه بسته های مهر و موم شده به استثنای مواردی که محتوای بسته دیده شود
  • چمدان های بزرگ و کیسه هایی که کنترل و بررسی محتوای آنها ممکن نباشد.
  • مشروبات الکلی و مواد غذایی

همچنین به خاطر داشته باشید:

  • به همراه داشتن پرونده هایی که حاوی اوراق مربوط به پاسپورت و درخواست ویزا هستند، بعد از بررسی دقیق امنیتی، بلامانع است.
  • تنها شخص متقاضی اجازه ورود به این مرکز را خواهد داشت، البته به استثناء افرادیکه نیازهای خاص دارند (مانند اختلالات شنوایی، ناتوانی جسمی، متقاضیان سالخورده، کودکان و یا متقاضیانی که نیاز به مترجم دارند)
  • این مرکز به سیستم دوربین مدار بسته پیشرفته مجهز شده است.
  • در مرکز درخواست ویزا هیچ تسهیلاتی برای نگهداری اقلام ممنوعه ذکر شده در بالا و یا وسایل شخصی شما وجود ندارد. بنابراین شما باید قبل از ورود به این مرکز وسایل خود را در جایی قرار دهید.

 شرکت BLS  در ایران

شرکت خدمات بین المللی BLS یکی از شرکت های خدماتی روادید است که به منظور تسهیل روند درخواست های مربوط به ویزای اقامت کوتاه مدت در اسپانیا و پیگیری امور مربوط به ویزای متقاضیان، به تازگی توسط سفارت اسپانیا در ایران، منصوب شده است و به عنوان نماینده این سفارت مدارک متقاضیان ویزای شینگن اسپانیا را جمع آوری و بررسی می نماید. لازم به ذکر این شرکت تنها مرکز معتبر و مجاز جهت امور مربوط به ویزای اسپانیا می باشد. بنابراین به متقاضیان ویزای اسپانیا در ایران توصیه می شود برای ثبت درخواست ویزا فقط از طریق آدرس وب سایت این شرکت یعنی www.blsspain-iran.com اقدام نمایند. همچنین درخواست ویزا باید توسط خود متقاضی و یا نماینده مجاز وی، در این شرکت ثبت شود. بنابراین توجه داشته باشید که به دلایل امنیتی، درخواست هایی که با پیک و قاصد به این شرکت ارائه می شوند، هرگز توسط بی ال اس پذیرفته نخواهند شد.

 آدرس شرکت بی ال اس در ایران: خیابان پاسداران شمالی، پایین تر از چهارراه فرمانیه، نبش نارنجستان چهارم، پلاک۱، مجتمع تجاری آرتمیس، طبقه دوازدهم (شرکت بی ال اس اینترنشنال)

 تلفن تماس: ۰۲۱۲۶۲۵۳۱۳۶ , ۰۲۱۲۶۲۵۳۱۳۷

 آدرس وب سایت: https://www.ckgsir.com

 پست الکترونیک: info.ifn@blshelpline.com

 زمان ارسال: ۰۸:۳۰ الی ۱۶:۰۰ (یکشنبه تا پنجشنبه) – دریافت پاسپورت: ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ (یکشنبه تا پنجشنبه)

  • ۹۸/۰۵/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی