ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰

ویزا متریک (مرکز درخواست وقت سفارت و ویزای آلمان)

اخیراً بیشتر سفارتخانه های کشورهای حوزه شینگن به منظور سرعت بخشیدن به روند صدور ویزا، انجام برخی از امور مربوط به ویزای متقاضیان را به شرکت های واسطه ای مطمئن و معتبر سپرده اند. به عنوان مثال شرکت ویزا متریک به عنوان یک شرکت واسطه برای اخذ ویزای آلمان فعالیت می کند و یا شرکت وی اف اس گلوبال (VFS) خدمات اولیه مربوط به اخذ ویزای اتریش، هلند، جمهوری چک،فرانسه و …. را ارائه می دهد. شرکت های دیگری  نظیر بی ال اس (BLS) و همچنین سی کی جی اس (ckgsir) نیز در ایران مشغول به خدمات رسانی در این حوزه هستند که آژانس شمیران گشت در رابطه با هر کدام از آنها به طور مفصل توضیحاتی را ارائه داده است. در این مطلب نیز قصد داریم شما را با فعالیت های شرکت ویزا متریک آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

  آژانس شمیران گشت مجری تخصصی اخذ ویزای آلمان


ویزا متریک چیست؟

به طور کلی شرکت ویزامتریک بر روی انجام با کیفیت ماموریت های دیپلماتیک خارج از کشور همراه با ارائه برخی از خدمات مربوط به درخواست ویزا و روادید و همچنین حوزه های دیگر مثل خدمات کنسولی تمرکز دارد. گروه ویزامتریک در حال حاضر بیش از ۱۰۰ مرکز درخواست ویزا را در کشورهایآمریکا، آذربایجان، ایران، عراق، قزاقستان، روسیه، ترکیه، آلمان و …اداره می کند. خوب است بدانید این شرکت معتبر دارای چندین گواهینامه بین المللی کیفیت، نظیر ایزو ۹۰۰۱ (کیفیت خدمات)، ایزو ۲۷۰۰۱ (امنیت اطلاعات) و ایزو ۱۴۰۰۱ (محیط زیست) در جهان است. هم اکنون ویزامتریک مرکز درخواست ویزای آلمان در ایران می باشد که اخیرا از سوی سفارت آلمان معرفی و تایید شده است. در واقع شرکت ویزا متریک( visametric ) یک شرکت کارگزار برای ویزای آلمان محسوب می شود. طبق اطلاعات آژانس شمیران گشت سفارت آلمان با اعلام به همه متقاضیان، شرکت visametric را به عنوان شرکت کارگزار معتبر ویزای خود معرفی کرده است. به طوری که وقت سفارت آلمان هم از طریق ویزا متریک به متقاضیان ارائه می گردد. باید اضافه کرد هدف اصلی ویزا متریک توسعه روابط بلند مدت نهادی با دولت های منتخب و مأموریت های دیپلماتیک است و با ایجاد اعتبار و اعتماد بر اساس ارائه خدمات بر مبنای نیازهای خاص متقاضیان ویزای آلمان، توانسته است گام مهمی را در راه رسیدن به هدف اصلی خود بردارد. به همین خاطر هموطنان ایرانی می توانند به راحتی تمامی خدمات مربوط به وقت سفارت و ویزای خود را به این شرکت واگذار نمایند و با آسودگی خاطر وقت سفارت و ویزای کشور آلمان را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایند.

 جهت ورود به سایت ویزا متریک کلیک کنید.

ویزا متریک در ایران

مشکل اغلب ایرانیانی که می خواهند برای دریافت ویزای آلمان اقدام نمایند نداشتن اطلاعات کافی در خصوص انواع ویزای آلمان، هزینه ویزاها، شرایط دریافت مدارک ویزا و … می باشد. آنها همچنین از شرکت کارگزار معتبر ویزای آلمان و نحوه برقراری ارتباط  با این شرکت اطلاع چندانی ندارند بنابراین لازم است پیش از هر اقدامی برای ویزا اطلاعات کافی درخصوص تمامی موارد مربوط به ویزا را از منابع معتبری همچون آژانس شمیران گشت کسب نمایید. در این بخش در ادامه ی مباحث مرتبط با شرکت ویزا متریک می خواهیم در رابطه با فعالیت این شرکت در ایران سخن بگوییم.

همانطور که گفته شد ویزامتریک یک شرکت کارگزار سفارت آلمان برای دریافت انواع ویزای آلمان است. در حال حاضر نیز فعالیت این شرکت در ایران به منظور ارائه ویزای آلمان به متقاضیان ایرانی است.گفتنی است سفارت کشور آلمان از تاریخ ۱۱ شهریور ۱۳۹۷  با هدف مشتری مداری و تسهیل روند درخواست ویزای کوتاه مدت شینگن آلمان (تا حداکثر ۹۰ روز) همکاری خود را با شرکت ویزامتریک (شرکت رهیاب گذر آرتا) شروع کرده است از این رو طبق اطلاعات به دست آمده شرکت ویزامتریک کلیه درخواست های روادید شینگن آلمان را زیر نظر سفارت این کشور بررسی می نماید.

 آدرس شرکت ویزامتریک در ایران : تهران، خیابان خالد اسلامبولی، نبش خیابان بیست و یکم، پلاک ۱۳۷،ساختمان شیرازی، طبقه اول، کدپستی: ۱۵۱۳۹۳۳۱۳۴

روند صدور ویزا و خدمات شرکت ویزا متریک

برای درخواست ویزا در دفتر ویزامتریک تهران، با توجه به اطلاعات ارائه شده در وب سایت این شرکت باید چندین مرحله متوالی را طی نمایید. در اولین قدم قبل از ثبت نام برای ویزا توصیه می شود تمامی اطلاعات مربوط به جدیدترین مدارک لازم برای ویزای آلمان را  با توجه به نوع ویزای درخواستی در سایت این شرکت مطالعه نمایید و اقدام به جمع آوری آنها کنید. بعد از جمع آوری مدارک مربوطه باید با تنظیم درخواست ویزا و ارسال آنلاین آن درسایت ویزامتریک برای وقت ملاقات حضوری درخواست نمایید. در ادامه باید درتاریخ قرار ملاقاتی که توسط این شرکت پس از پرداخت هزینه ثبت نام برای شما در نظر گرفته می شود به شعبه ویزامتریک در تهران مراجعه نمایید. فراموش نکنید در روز تعیین شده برای حضور در ویزامتریک حتما تمامی مدارک لازم را همراه خود داشته باشید. لازم به ذکر است ارائه مدارک جعلی یا  اشتباه و همچنین دادن اطلاعات غلط به این شرکت،  می تواند منجر به رد درخواست شما شود و حتی ممکن است در نهایت ممنوعیت ورود شما به آلمان و در نتیجه به همه کشورهای دیگر عضو شینگن را به دنبال داشته باشد. بنابراین تنها درخواست های کامل می توانند بررسی شوند. همچنین در صورت ارائه مدارک ناقص توسط متقاضی هیچ هزینه ای بازپرداخت نخواهد شد. پس از تایید مدارک و انگشت نگاری درشعبه ویزامتریک، مدارک ویزای متقاضیان مستقیما از این شرکت برای تعیین وقت مصاحبه به سفارت فرستاده می شود. وقتی که تمامی مراحل به پایان رسید، می توانید پاسپورت خود را با ارائه کارت شناسائی در همین مرکز دریافت نمایید. همچنین در صورت تمایل با پرداخت ۹ یورو  پاسپورت به آدرس پستی شما ارسال خواهد شد.

برخی دیگر از خدمات شرکت ویزا متریک

ویزا متریک در روز قرار ملاقات خدمات زیر را نیز به متقاضیان ویزا ارائه خواهد داد:

  • وی آی پی سرویس :

ویزا متریک خدمات خود را به دو صورت معمولی و وی آی پی به متقاضیان گرامی ارائه می دهد چنانچه تمایل به محیطی راحت تر و سرویس انحصاری درزمان ارائه درخواست دارید، می توانید از مزیت وی آی پی در شعب ویزامتریک بهره مند شوید. اما توجه داشته باشید که این خدمات شامل هزینه های بالاتری خواهد شد. درواقع متقاضیانی که درخواست وی آی پی دارند باید مبلغ ۷۵ یورو را علاوه بر هزینه ویزا و هزینه نرمال کارگزاری ویزامتریک پرداخت نمایند.

  • گرفتن عکس بیومتریک برای ویزا

در صورتی که می خواهید از تایید عکستان توسط سفارت مطمئن باشید می توانید در این مرکز، عکس بیومتریکبگیرید. هزینه این بخش به ازای هر نفر ۸ یورو خواهد بود.

  • پرکردن فرم درخواست ویزا

کارمندان ویزا متریک می توانند در این مرکز شما را ازخدمات پرکردن فرم درخواست نیز بهره مند سازند. هزینه این بخش به ازای هر نفر ۱۰ یورو می باشد.

  • فتوکپی ، فاکس و پرینت

شما می توانید در این مرکز از خدمات اضافی دیگری نظیر فاکس، کپی و پرینت بهره مند شوید. هزینه این بخش برای هر صفحه ۳۰ سنت خواهد بود.

  • سرویس اطلاع رسانی

این مرکز از اس ام اس، ایمیل و یا تلفن برای اطلاع رسانی از عودت پاسپورت متقاضیان به این شرکت استفاده می کند. سرویس ایمیل برای متقاضیان به صورت رایگان خواهد بود اما در صورتی که تمایل دارید این خبر را به صورت پیامک یا تماس دریافت نمایید باید به ترتیب هزینه های ۱ یورو و ۳ یورو به ازای هر نفر بپردازید. لازم به ذکر است در صورتی که پیامک تبلیغاتی تلفن همراه شما مسدود شده باشد اس ام اس مربوطه را دریافت نخواهید کرد.

  • بیمه درمانی بین المللی

همانطور که می دانید جهت درخواست ویزای شینگن باید بیمه سلامت با حداقل پوشش ۳۰ هزار یورو را داشته باشید. حتی در بعضی مواقع این پوشش از این میزان نیز باید بالاتر باشد. در هر صورت شرکت ویزامتریک خدمات صدور این بیمه را به متقاضیان گرامی ارائه خواهد داد.

آژانس مسافرتی شمیران گشت

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

دستورالعمل های امنیتی ویزا متریک

متقاضیان گرامی هنگام مراجعه به دفاتر ویزامتریک باید دستورالعمل های امنیتی معین شده توسط این مرکز را رعایت کنند. محافظان و کارمندان اداری این شرکت مجاز هستند از ورود افراد با اشیای مشکوک که بخشی از آنها در فهرست زیر آمده است جلوگیری نمایند.

  • تلفن همراه و هر وسیله دیگری که برای عکس برداری و ضبط صدا و تصویر استفاده می شود.
  • تمامی مواد قابل اشتعال و اشیای نوک تیز
  • سلاح، یا اشیای مشابه سلاح یا مواد منفجره
  • حیوانات به خاطر برخی از واکنش های آلرژیک بالقوه
  • پاکت ها یا بسته های مهر و موم شده
  • خوردنی و آشامیدنی
  • کیف یا چمدان بزرگ تر از چمدان اندازه کابین

همچنین به خاطر داشته باشید:

  • تنها متقاضی یا شخص درخواست کننده از طرف متقاضی می تواند به دفتر ویزامتریک وارد شود.
  • متقاضیان مجاز به ورود به دیگر بخش های دفتر ویزامتریک مانند بخش کارکنان، توالت ها و غیره نیستند.
  • دفاتر ویزامتریک توسط دوربین های ۷/۲۴ تحت نظارت امنیتی کامل قرار گرفته اند.
  • ۹۸/۰۵/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی