ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰

Ckgsir (نماینده رسمی وزارت امور خارجه ایتالیا جهت انجام اموردرخواست ویزا)

روند اخذ ویزای ایتالیا و تعیین وقت سفارت این کشور در گذشته انرژی و وقت زیادی را از متقاضیان می گرفت. صف های طولانی متقاضیان ویزای ایتالیا و سیستم نوبت دهی کند سفارت این کشور منجر به حضور پر رنگ دلالان خرید و فروش کننده وقت مصاحبه به منظور تسلیم مدارک متقاضیان بود و همین موضوع مشکلات فراوانی را برای افراد خواهان ویزا ایجاد می کرد. اما هم اکنون سفارت ایتالیا مانند سفارت دیگر کشورهای حوزه شینگن نظیر آلمان، فرانسه، هلند و اتریش با همکاری یک موسسه معتبر کارگزار ویزا به نام CKGS توانسته است به روند اخذ ویزا سرعت بخشد و دریافت مجوز اقامت ایتالیا را برای متقاضیان راحت تر نماید. یکی از مزیت ‌های مهم سیستم های جدید در گرفتن وقت سفارت کشورها، حذف واسطه ‌های سودجو از مسیر صدور ویزا و روادید است که قبل از همکاری این شرکت ها مبالغ کلانی را به منظور تسریع روند دریافت وقت یا روادید از سفارت های اروپایی، از متقاضیان ویزا می گرفتند. به این ترتیب خوشبختانه فعالیت مرکز CKGS در کنار سفارت ایتالیا منجر به حل مشکل وقت دهی وحذف دلالان فروش وقت مصاحبه گردید. در واقع سفارت این کشور بدون افزایش تعداد پرسنل بخش کنسولی و یا حتی افزایش محل بخش کنسولی خود تنها با برون سپاری قسمتی از روند صدور ویزا به یک شرکت با تجربه و معتبر بین المللی، توانسته است به بررسی تعداد بیشتری از درخواست های صدور روادید بپردازد. با توجه به اهمیت نقش CKGS در تسریع و تسهیل روند اخذ ویزا برای متقاضیان خواهان اقامت ایتالیا لازم است در این بخش نگاهی به فعالیت این مرکز بیاندازیم.


شرکت (CKGS (Cox and Kings

شرکت کوکس اند کینگز (CKGS)، در واقع یکی از شرکای مهم و صاحب امتیاز تأمین منابع خارجی برای دولت ها و شرکت های تجاری در سراسر جهان است که اغلب بر روی خدمات رسانی به قسمت های کنسولی هیئت های دیپلماتیک سیاسی تمرکز دارد. این شرکت خدمات خود را با تمهیدات خاصی از جمله حمایت و پشتیبانی های اجرایی و مدیریت وظایف در رابطه با مراحل کامل پروسه درخواست ویزا، پاسپورت و کنسولی ارائه می کند. همچنین با توانمند سازی هیئت های سیاسی، بر روی کارها و وظایف اصلی احقاق حق متقاضیان تمرکز ویژه ای دارد. این مرکز فعالیت خود را در سال ۲۰۰۸ آغاز نمود و تا به امروز توانسته است از طریق نوآوری ها و ابتکارات خود راه حل های کاملا متمایز و متفاوتی را به مشتریان اخذ ویزا ارائه دهد و رسیدگی به نیاز آنها را در صدر جدول اهداف خود قرار دهد. کارکنان این مرکز خود را به فراهم کردن خدمات سالم، کارآمد و در عین حال مقرون به صرفه برای متقاضیان ویزا متعهد می دانند. CKGS یکی از شرکت های تبعی Cox & Kings Ltd یا همان (CKL) است و در مالکیت کامل این شرکت سهامی قرار دارد. CKL در واقع یکی از قدیمی ترین شرکت های مسافرتی در جهان محسوب می شود که در سال ۱۷۵۸ میلادی آغاز به کار کرده است. CKL یک شرکت سهامی عام است و از یک گروه پرتلاش با بیش از ۲۵۰۰ کارشناس حرفه ای تشکیل شده است. گردش حساب این مرکز بیش از ۵/۱ میلیاردUSD گزارش شده است. امروزه حضور پر نفوذ و تأثیر گذار این مرکز  در مسافرت جهانی کاملا مشهود است چرا که بخش تحصیلات و بخش خدمات رسانی آن به بیش از ۲۲ کشور در ۴ قاره سرویس دهی می کند. این دو شرکت موظف هستند که با هیئت های دیپلماتیک مختلف از سراسر جهان به عنوان شریک ارائه ی خدمات با تأمین منابع خارجی در ارتباط باشند.

شرکت (CKGS (Cox and Kings در ایران

همانطور که گفته شد سیستم جدید نوبت دهی به متقاضیان ویزای ایتالیا در ایران، به دنبال عقد قرارداد همکاری میان سفارت ایتالیا در تهران و یک شرکت معتبر هندی به نام کوکس اند کینگز و همچنین یک شرکت همکار ایرانی به نام پیشران ایجاد شده است و مطابق با دستورالعمل کاری آن، نحوه ارائه درخواست صدور روادید به سفارت ایتالیا در تهران برای متقاضیان تغییر یافته است. به این صورت که در سیستم جدید برای اخذ ویزای شینگن ایتالیا متقاضی باید مدارک مورد نظر را به شرکت مذکور تحویل دهد. بنابراین متقاضیان دریافت ویزای ایتالیا می توانند از این به بعد با مراجعه به سایت این مرکز به منظور تعیین وقت سفارت ایتالیا اقدام کرده و پس از آن در تاریخ تعیین شده، همراه با مدارک لازم، به دفتر شرکت Cox and Kings در تهران  به صورت حضوری مراجعه نمایند. کاکس اند کینگز گلوبال پس از بررسی و تایید مدارک، آنها را مستقیما به سفارت ایتالیا ارسال می کند تا بخش کنسولی سفارت به درخواست ویزای شما رسیدگی نماید. لازم به ذکر است این شرکت جهت ارائه خدمات به متقاضیان ویزای ایتالیا اضافه بر هزینه صدور روادید مبلغ مشخصی را جهت کارمزد دریافت می نماید. شما متقاضیان گرامی می توانید آخرین تعرفه ها را از وب سایت این شرکت مشاهده نمایید. علاوه بر این جهت گرفتن وقت سفارت ایتالیا از شرکت ckgsir باید از طریق لینک  https://www.ckgsir.com/apply-for-visa اقدام نمایید.

 آدرس شرکت کاکس اند کینگز گلوبال در ایران : تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی، مرکز خرید گالریا، ساختمان اداری، طبقه چهارم.

 تلفن تماس : ۴- ۲۲۱۸۰۷۰۱ (۰۲۱)  ساعت تماس تلفنی: ۸:۳۰ صبح تا ۱:۳۰ بعد از ظهر

 آدرس وب سایت: https://www.ckgsir.com  آدرس ایمیل :italyvisa.iran@ckgsir.com

 ساعت های کاری: ۸:۰۰ صبح تا ۴:۳۰ بعد از ظهر

 ارسال درخواست: ۸:۰۰ صبح تا ۲:۰۰ بعد از ظهر و آخرین اسلات از ساعت ۱:۰۰ بعد از ظهر تا ۲:۰۰ بعد از ظهر

 مجموعه پاسپورت : ۲:۰۰ بعد از ظهر تا ۳:۳۰ بعد از ظهر

آژانس مسافرتی شمیران گشت

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

حوزه خدمات و وظایف عمومی CKGS

با توجه به آنچه که تاکنون گفته شد، CKGS شریک صدور ویزای سفارت ایتالیا در ایران برای ارائه خدمات ویزا است. به همین منظور این مرکز مسئول برنامه ریزی برای قرار ملاقات، دریافت مدارک و اسناد لازم برای ویزا از متقاضیان، انجام عملیات بیومتریک، دریافت هزینه های کامل از افراد با توجه به تعرفه های مشخص شده برای هر ویزا، ارسال درخواست ها به سفارت ایتالیا در ایران، جمع آوری پاسپورت های مورد پردازش و بازگرداندن پاسپورت ها به متقاضیان است. لازم به ذکر است درخواست وقت ملاقات سفارت ایتالیا به صورت غیر مستقیم از طریق وب سایت معرفی شده در بخش قبلی امکان پذیر است. همچنین حضور متقاضی در مرکز برای ارائه مدارک و انگشت ‌نگاری الزامی است. متقاضیانی که از این طریق اقدام به تعیین وقت سفارت ایتالیا می نمایند، پس از طی کردن تمامی مراحل اخذ ویزا می بایست در تاریخ و ساعت اعلام شده برای مصاحبه به دفتر کنسولی سفارت مراجعه نمایند. به یاد داشته باشید این تنها وظیفه شماست که به عنوان یک متقاضی ویزای ایتالیا تمامی مدارک و اسناد مورد نیاز ویزا را به درستی به این مرکز ارائه دهید و شرکت CKGS ، کافی بودن و یا تایید مدارک شما از سوی سفارت و پذیرش درخواست شما را تضمین نخواهد کرد.

راهنمایی ها و دستورالعمل های امنیتی مرکز CKGS

رعایت دستورالعمل های امنیتی زیر در هنگام حضور در این شرکت الزامی است. فهرست زیر به بخشی از وسایل ممنوعه در مرکز CKGS اشاره دارد:

  • هر نوع وسیله یا ماده ی انفجاری، همانند اسلحه و موارد نظیر آن
  • هر نوع ماده قابل اشتعال اعم از فندک ها/ سوخت/ قوطی کبریت ها و غیره.
  • هر نوع اشیاء نوک تیز از قبیل قیچی ها، سوهان های ناخن یا چاقو های کوچک جیبی.
  • پاکت ها یا بسته های مهر و موم شده.
  • هر نوع کیف اعم از کیف دستی مردانه، کیف چرم، کنفی یا پارچه ای و….
  • دوربین ها، کاست های ویدیوئی/ سمعی، دیسک های فشرده، دستگاه های پخش کننده ی موسیقی قابل حمل، لپ تاپ ها، فلاپی ها (موبایل ها نیز باید به پیشخوان یا باجه ی امنیتی سپرده شوند.)

علاوه بر این به یاد داشته باشید تنها متقاضی ویزا اجازه ورود به این مرکز را خواهد داشت ( البته در مواردی که فرد متقاضی ناتوان باشد و یا مشکلات فیزیکی داشته باشد می تواند از شخص دیگری برای حضور در این مرکز کمک بگیرد.)

  • ۹۸/۰۵/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی