ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰


ویزای اسپانیا

ویزای اسپانیا|ویزای شینگن اسپانیا|ویزای تضمینی اسپانیا | ویزای فوری اسپانیا|مهاجرت به اسپانیا|اقامت در اسپانیا
ویزای اسپانیا

کشور اسپانیا در جنوب غربی اروپا واقع شده است مادرید پایتخت این کشور بوده و دارای اماکن زیبا و تاریخی زیادی جهت بازدید می باشد. این کشور خوش آب و رنگ اروپایی یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری حوزه شینگن در فصول بهار، تابستان و پاییز به شمار می رود. فرهنگ و هنر در هر گوشه از این سرزمین پهناور موج می‌زند. علاوه بر این آب‌ و هوای اسپانیا به قدری مناسب است که این کشور را به بزرگ‌ ترین صادرکننده میوه و سبزیجات در جهان تبدیل کرده است. دوستداران فوتبال نیز از اسپانیا با نام های بارسلونا و رئال مادرید یاد می کنند. اسپانیا یکی از اعضای اتحادیه اروپا و همچنین یکی از اعضای اصلی پیمان شینگن است. بنابراین شما متقاضیان گرامی می توانید با دریافت ویزای شینگن اسپانیا علاوه بر لمس همه جذابیت های این کشور، از دیگر کشورهای حوزه شینگن نیز دیدن فرمایید. در ادامه این مطلب، انواع ویزای اسپانیا، به همراه نحوه تعیین وقت سفارت این کشور شرح داده می شود.

ویزای اسپانیا

انواع ویزاهای اسپانیا و مدت زمان اعتبار آنها

با هر دلیلی که قصد ورود و اقامت در کشور اسپانیا را خواهید داشت ابتدا باید برای اخذ ویزای این کشور درخواست نمایید. از آنجایی‌که اسپانیا عضو پیمان شینگن است، بنابراین برای بازدید از این کشور می توانید جهت دریافت ویزای شینگن اقدام کنید. اسپانیا نیز مانند دیگر کشورها برای اهداف مختلف متقاضیان از سفر، ویزاهای گوناگونی را صادر می کند و هر کدام از این ویزاها مدت اعتبار خاص خود را دارند. در ادامه به انواع ویزاهای اسپانیا و مدت زمان اعتبار آنها می پردازیم.

مدارک مورد نیاز ویزا شینگن

ویزای نوع A اسپانیا (ویزای ترانزیت)

در شرایطی که باید برای سفر به یک کشور ثالث از طریق اسپانیا اقدام نمایید این ویزا برای شما صادر می گردد. دارنده این ویزا حق خروج از فرودگاه را ندارد و تنها می تواند در یکی از فرودگاه های کشور اسپانیا، پرواز خود را تعویض و راهی کشوری در خارج از شنگن گردد.
مدارک مورد نیاز ویزا شینگن

ویزای نوع B اسپانیا

این ویزا نیز نوعی ویزای عبوری است که فرد دارنده آن موظف است از کشور اسپانیا تنها به عنوان یک منطقه عبوری استفاده نماید تا از طریق زمینی خود را به کشور دیگری غیر شنگن برساند.
مدارک مورد نیاز ویزا شینگن

ویزای نوع C اسپانیا (ویزای توریستی)

ویزای نوع C اسپانیا در واقع همان ویزای توریستی است که اکثر ایرانیان برای ورود به حوزه شینگن از آن استفاده می کنند. فرد با استفاده از این ویزا می تواند برای تفریح و بازدید از جاذبه های گردشگری اسپانیا، بازدید از اقوام، شرکت در کنفرانس ها و نمایشگاه های بین المللی اسپانیایی، فعالیت های تجاری و درمان بیماری اقدام نماید. به یاد داشته باشید هنگامی که برای بار اول ویزای کوتاه ‌مدت شینگن برای شما صادر می گردد عموماً اعتباری ۱۵ روزه خواهد داشت اما در درخواست های بعدی می توان مدت اعتبار ویزا را تا ۳ ماه افزایش داد.
مدارک مورد نیاز ویزا شینگن

ویزای نوع D اسپانیا

ویزای نوع D اسپانیا نوعی ویزای بلند مدت است که معمولا برای تجار و بازرگانان صادر می گردد تا بتوانند در طول اعتبار آن بدون محدودیت، بارها به حوزه شنگن وارد و از آن خارج شوند.

ویزای تحصیلی اسپانیا

ایرانیان زیادی از طریق درخواست تحصیلی اقدام به مهاجرت به کشور اسپانیا می کنند. چرا که این کشور شرایط تحصیلی خوبی در همه ی مقاطع ایجاد کرده است. همچنین وجود دانشگاه های بزرگ و معتبر در شهر های بارسلونا،‌ مادرید، والنسیا، سویا و دیگر شهرهای اسپانیا به همراه شهریه تحصیلی مناسب از دیگر عوامل اصلی درخواست برایویزای تحصیلی اسپانیا می باشد. به صورت کلی می توان گفت که تحصیل در این کشور چیزی حدود ۵ الی ۶ هزار یورو ( حدود ۱۹ الی ۲۴ میلیون تومان) در سال هزینه در بر خواهد داشت. زبان تدریس در برخی دانشگاه های این کشور انگلیسی و  در برخی دیگر اسپانیایی می باشد و همین موضوع باعث می شود که ایرانیان بتوانند با دانستن زبان انگلیسی نیز برای تحصیل در این کشور اقدام نمایند. اگر شما هم قصد مهاجرت تحصیلی به اسپانیا را دارید می توانید دانشگاه مد نظر خود را بیابید و از طریق وب سایت آن با شرایط تحصیل تبعه ی خارجی در آن دانشگاه آشنا شوید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا می توانید باآژانس شمیران گشت تماس حاصل نمایید.

ویزای شینگن اسپانیا

ویزای کاری اسپانیا

در صورتی که کارفرمایی ساکن در اسپانیا اعلام کند که به نیروی کاری فرد مهاجر نیاز دارد و می تواند در شرکت یا محل کارش او را استخدام نماید، می توان برای اخذ ویزای کاری اسپانیا اقدام کرد. بنابراین شرط مهم برای دریافتویزای مولتی اسپانیا دعوت نامه کاری به همراه سند نشان دهنده تضمین شغل و درآمد فرد مهاجر توسط یک کارفرما یا شرکت است و فرد جویای کار و مهاجرت به اسپانیا،‌ هنگام اقدام جهت اخذ ویزای کاری اسپانیا باید این سند را به مسئول مربوطه در سفارت تحویل دهد. البته این روش بیشتر برای افرادی مفید است که با کمپانی های خارجی در تماس هستند و آن ها حاضر می شوند با توجه به شناختی که از فرد دارند، او را استخدام نمایند. گفتنی است، کشور اسپانیا مانند هر کشور دیگری در فواصل زمانی مختلف به برخی از مهارت ها مانند کشاورز ماهر و یا پزشک متخصص نیاز پیدا می کند، شغل های مورد نیاز همه ساله طی فهرستی اعلام می شوند و مهاجرانی که واجد شرایط کار در آن موقعیت های شغلی باشند می توانند به استخدام این کشورها در آیند. یعنی اگر فردی بدون اینکه کارفرمایی را از قبل بشناسد ولی رزومه و سابقه ی کاری خوبی داشته باشد و بتواند کارفرمایی را مجاب کند که می تواند فردی مفید برای وی و کمپانی اش باشد، می تواند در اسپانیا اقامت کرده و پس از ۱۰ سال شهروند رسمی این کشور شود.

ویزای شینگن اسپانیا

ویزای پزشکی اسپانیا

اگر به منظور انجام امور پزشکی نظیر درمان بیماری، انجام آزمایش های پیشرفته ی پزشکی و یا پیگیری روند درمان بیماری های صعب العلاج، نیازمند اخذ اقامت کشور اسپانیا هستید باید برای ویزای پزشکی این کشور اقدام نمایید. در این صورت علاوه بر مدارک معمول جهت دریافت ویزای فوری اسپانیا، به دو نسخه از مدارک پزشکی ترجمه شده به همراه پذیرش از بیمارستان یا مرکز درمانی مورد نظر در اسپانیا هم نیاز خواهید داشت.

ویزای شینگن اسپانیا
ویزای شینگن اسپانیا

ویزای ازدواج اسپانیا

یکی از آسان ترین روش های مهاجرت به اسپانیا و دریافت اقامت دائم این کشور ازدواج است. برای این که فرد مهاجر بتواند اقامت اسپانیا را از این روش به دست آورد باید نامزد او از سفارت اسپانیا تقاضای خود را اعلام نماید و با مدارکی که از وی طلب می شود ثابت کند که قصد او به راستی ازدواج و زندگی با تبعه ی خارجی است و هیچ دروغی در کار نیست. در ضمن فرد اسپانیایی باید بتواند مدارکی دال بر استطاعت مالی و توانایی در تامین هزینه های زندگی همسرش را ارائه دهد. سفارت در صورتی که مطمئن باشد  فرد مورد نظر واقعا به قصد ازدواج خواهان ویزای اسپانیا است، ویزای ازدواج اسپانیا را برای وی صادر می نماید. در این صورت تبعه ی خارجی می تواند پس از یک سال درخواست شهروند رسمی شدن اسپانیا را به سفارت ارائه داده و رسما شهروند اسپانیا گردد. این در حالی است که در اغلب روش های دیگر فرد مهاجر باید ۱۰ سال بدون سابقه ی کیفری در اسپانیا سکونت داشته باشد تا به او حق شهروندی و اقامت دائم داده شود.

آژانس مسافرتی شمیران گشت

 021-26206357 – 021-26206479

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

 تعداد ورود و خروج افراد به کشورهای اروپایی نظیر اسپانیا نیز شامل نوعی دیگر از دسته بندی ویزا با نام های ویزای صفر بار ورود، ویزای یک بار ورود(سینگل) ، ویزای دو بار ورود ( دابل) و  ویزای چند بار ورود (مولتیپل) می شود.

ویزای سرمایه گذاری اسپانیا

اگر علاقه مند هستید پول خود را در اسپانیا سرمایه گذاری کنید، این کشور برای شما شرایطی را فراهم کرده تا علاوه برکسب مزایای مالی، موفق شوید اقامت اسپانیا را نیز از این روش به دست آورید.سرمایه گذاری در اسپانیا را می توان به دو بخش اصلی خرید ملک و کار تقسیم بندی کرد که در ادامه به بررسی این دو روش می پردازیم:

خرید ملک در اسپانیا :

با خرید خانه در اسپانیا و همچنین اثبات طریقه امرار معاش در این کشور، فرد متقاضی می تواند برای اقامت اسپانیا اقدام نماید. شما با خرید ملک می توانید در ابتدا ویزای شینگن ۶ ماهه بگیرید و با گذشت ۲ سال از خرید ملک در صورت واجد شرایط بودن اقامت دائم اسپانیا را دریافت کنید. لازم به ذکر است در این روش حضور متقاضی در اسپانیا نیز ضروری نیست بلکه تنها کافی است ملک به نام وی باشد. اگر قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید ترجیحا از موسسات فروشِ ملکِ خود کشور اسپانیا خرید کنید زیرا آن ها بسیار معتبرتر هستند و نظارت خوبی روی فعالیت های آن ها وجود دارد و احتمال کلاه برداری کمتر است. اما خوب است بدانید تنها خرید ملک با مبلغ ۰۰۰،۵۰۰ یورو (حدود ۲ میلیارد تومان) می تواند باعث اقامت دائم فرد مهاجر در کشور اسپانیا شود. البته افرادی که می توانند چنین مبلغی برای خانه تقبل کنند بسیار اندک می باشند. خوشبختانه خرید ملک با قیمت مناسب تر هم امکان پذیر خواهد بود برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

ویزای شینگن اسپانیا
ویزای شینگن اسپانیا

سرمایه گذاری در کار :

در این روش فرد متقاضی سرمایه ی خود را وارد بازار کار اسپانیا می کند. روش های سرمایه گذاری در کار و در کشور اسپانیا مراحل متعددی دارد که لازم است حتما توسط وکیلی کاردان و معتبر، پیگیری و انجام گردد. در این روش باید ۵ الی ۱۰ سال در این کشور ساکن باشید تا به شما اقامت دائم داده شود.

مهاجرت از طریق تمکن مالی در اسپانیا

اگر فرد مهاجر به دولت اسپانیا ثابت کند که می تواند از نظر مالی هزینه های زندگی خود و اعضای خانواده اش را پرداخت کند در این صورت می تواند برای مهاجرت به این کشور اقدام کرده و نهایتا مقیم این سرزمین گردد. البته باید کاملا مشخص باشد که مهاجر هزینه هایش را از چه جایی به دست آورده است.

این نوع مهاجرت مزایای زیادی دارد از قبیل:

  • سهولت در مراحل تمدید اقامت
  • عدم نیاز به مدرک زبان انگلیسی
  • سریع بودن روند مهاجرت
  • بهره مندی از امکانات شهروندی اروپا
  • امکان استفاده از بیمه های مختلف اسپانیا
ویزای شینگن اسپانیا

آژانس مسافرتی شمیران گشت

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

نکات مهم برای مهاجرت به اسپانیا

تا اینجا مهاجرت به اسپانیا را به صورت کلی بررسی نمودیم اما لازم می دانیم نکاتی را بیان کنیم که دانستن آن ها در روند مهاجرتی شما به اسپانیا خالی از فایده نیست:

  • اگر قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید ترجیحا از موسسات فروشِ ملکِ خود کشور اسپانیا خرید کنید زیرا آن ها بسیار معتبرتر هستند و نظارت خوبی روی فعالیت های آن ها وجود دارد و احتمال کلاه برداری کمتر است.
  • اگر قصد کار در اسپانیا را دارید اما هنوز هیچ کارفرمایی شما را استخدام نکرده، باز هم می توانید برای مهاجرت کاری اقدام نمایید و امیدوار باشید که با تکیه بر مهارت های شخصی خود به استخدام یکی از کارفرمایان این کشور در بیایید.
  • خرید ملک در اسپانیا با شرایطی خاص می تواند پس از ۲ سال باعث اقامت فرد مالک شود و حضور وی در اسپانیا نیز ضروری نیست تنها کافی است که ملک به نام او باشد.
  • با داشتن اقامت اسپانیا می توانید در همه ی کشورهای عضو شینگن به کار، زندگی و تحصیل بپردازید و رفت و آمد شما هیچ مشکلی نخواهد داشت.
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اسپانیا نیز ممکن است و از راه های متداول مهاجرتی این کشور نیز به حساب می آید.
  • اگر فرد مهاجر بتواند تمکن مالی خود را به دولت اسپانیا اثبات نماید می تواند به این کشور مهاجرت کند.
  • برای درخواست مهاجرت، حضور فرد مهاجر در سفارتخانه الزامی است و باید خودش مدارک مربوطه را تحویل دهد.
  • پس از قبول شدن مهاجرت شما باید حتما در زمانی که سفارتخانه به اطلاعتان می رساند (اغلب ۵۰ روز) وارد اسپانیا شوید.
  • تا ۳۰ روز پس از ورود خود به اسپانیا حتما درخواست مجوز اقامتتان را به سفارتخانه ی مربوطه تحویل دهید.
  • اغلب مهاجران اسپانیا تا ۱ سال حق خروج از کشور را ندارند بنابراین انتظار این موضوع را نیز داشته باشید.
  • برای افرادی که قصد سکونت در اسپانیا را دارند خوب است که شماره ی ان آی ای (NIE) داشته باشند. این شماره به منزله ی تمکن مالی فرد و یا اقامت وی در اسپانیا نیست، اما شخصی که این کد را دارد می تواند در این کشور به خرید ملک، پرداخت مالیات، ایجاد کسب و کار، حساب بانکی و اموری از این قبیل بپردازد. گرفتن این شماره یکی از ابتدایی ترین امور برای مهاجرت به اسپانیا است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این کد می توانید از لینک رو به رو کمک بگیرید

برای دریافت فرم ویزا اسپانیا به صفحه زیر مراجعه کنید.




  • ۹۸/۰۵/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی