ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰

ویزای بلند مدت شینگن

اگر قصد دارید به منظور یک سفر کوتاه تفریحی به حوزه شینگن سفر کنید کافی است برای اخذ ویزای کوتاه مدت شینگن که مجوز اقامت حداکثر۹۰ روزه در کشورهای اروپایی را برای شما فراهم می کند، اقدام نمایید. اما در این میان افرادی نیز هستند که به طور مستمر به کشورهای اروپایی سفر می کنند در این صورت اگر از ویزای کوتاه مدت شینگن استفاده نمایند باید برای هر بار اخذ ویزا هزینه های زیادی را برای ترجمه مدارک بپردازند و همچنین زمان زیادی را برای اخذ وقت سفارت صرف کنند و در آخر هم امکان دارد سفارت مربوطه با توجه به شرایط روز کشور ویزای شخص را صادر نکند! دسته دیگری از متقاضیان هم که اقدام به اخذ اقامت اروپا نموده اند یا قصد دارند برای اقامت دائم کشور اروپایی مورد نظرخود اقدام نمایند، باید جهت پیگیری روند پرونده خود به صورت مستمر به حوزه اروپا رفت و آمد کنند تا به طور مستقیم بر پروسه اخذ اقامت خود نظارت داشته باشند. بنابراین متقاضیانی که اهداف بلند مدت دارند باید برای نوع دیگری از ویزای شینگن یعنی ویزای بلند مدت شینگن اقدام نمایند. ویزای بلند مدت شینگن که به نام های ویزای مولتیپل (مالتی پل) و یا ویزای شینگن نوع C (چند بار ورود) نیز شناخته می شود از اعتبار بالای شش ماه برخوردار است و حتی ویزاهای یک ساله، دوساله، سه ساله و چهار ساله را نیز شامل می شود، می توان گفت این نوع ویزا در واقع مناسب ترین ویزا برای این اشخاص محسوب می شود. علاوه بر این داشتن ویزای بلند مدت شینگن می تواند نقش موثری در بالا بردن اعتبار پاسپورت شما داشته باشد به این ترتیب امکان اینکه بتوانید از این طریق به سایر کشورهای دیگر نظیر آمریکا و کانادا هم به راحتی سفر نمایید فراهم خواهد شد. متقاضیانی که خواهان ویزای بلند مدت شینگن هستند می توانند با خواندن این مطلب اطلاعات بیشتری درخصوص این نوع ویزا و نحوه دریافت آن به دست آورند.

 با wisa.ir با خیالی آسوده نسبت به اخذ ویزای شینگن مولتی بصورت تضمینی و فوری فکر کنید.

آژانس مسافرتی شمیران گشت

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

ویزای مولتی شینگن و تفاوت آن با ویزای سینگل

 با توجه به آنچه که در ابتدای این مقاله گفته شد ویزای مولتیپل شینگن به شما اجازه خواهد داد تا در طی مدت اعتبار ویزا به طور متعدد به کشور صادر کننده ویزا ورود و خروج داشته باشید. اما بهتر است در این بخش ابتدا به برخی از اصلی ترین تفاوت های ویزای مولتی شینگن (بلند مدت) و ویزای سینگل شینگن (کوتاه مدت) بپردازیم. دارندگان ویزای سینگل فقط می توانند یک مرتبه به محدوده شینگن وارد شوند و در صورت خروج از محدوده شینگن، دیگر امکان بازگشت مجدد به محدوده شینگن با همان ویزای پیشین را نخواهند داشت. بنابراین برای سفر دوباره باید از ابتدا مراحل درخواست ویزا را طی نمایند. اما دارندگان ویزای مولتیپل شینگن تا زمان اعتبار ویزا چندین بار اجازه وارد شدن به خاک شینگن را دارند. همچنین لازم به ذکر است با توجه به قوانین موجود، ویزای کوتاه مدت شینگن مگر در شرایط خاص پزشکی، امکان تمدید نخواهد داشت و  در هر بار مراجعه به سفارت، این ویزا با مدت اعتبار یکسانی برای شما صادر می گردد، این در حالی است که اعتبار ویزای بلند مدت شینگن را می توان در هر بار اقدام برای اخذ آن  افزایش داد. به یاد داشته باشید که در کشورهای خارجی، گذرنامه به منزله کارت شناسایی و برگه هویت شما محسوب می شود و از طرفی داشتن ویزا به معنای ورود قانونی شما به خاک آن کشور است. بنابراین باید در حفظ و نگهداری این مدرک با ارزش کوشا باشید‌.

آشنایی با انواع ویزای مولتیپل شینگن

ویزای مولتیپل شینگن می تواند به عنوان ۳ نوع ویزای مجزا با نام های ویزای توریستی، ویزای بیزینسی و ویزای تحصیلی صادر گردد. به عنوان مثال، دانشجویان بین‌المللی به منظور ادامه تحصیل در اروپا باید ویزای تایپ D شینگن را از نوع مولتی دریافت نمایند. می توان گفت ویزای نوع D درواقع همان ویزای تحصیلی شینگن است که به شکل مولتی و یا چند بار ورود صادر گردیده و به دانشجو اجازه می دهد تا برای یک دوره زمانی معین که عموماً تا پایان دوران تحصیل است، بدون نیاز به اخذ مجدد ویزای شینگن و یا تمدید آن در کلیه کشورهای این منطقه رفت و آمد داشته باشد. بنابراین ویزای تحصیلی یک ویزای مولتیپل بلند مدت شینگن محسوب می شود. اما همانطور که می دانید ویزای مولتیپل برای مقاصد گردشگری نیز صادر می شود و به دارندگان این ویزا اجازه می‌دهد تا در طول زمان اعتبار ویزا ( یعنی حداکثر تا ۹۰ روز در یک بازه ۶ ماهه) در این منطقه اقامت داشته باشند. که این مهلت۹۰ روزه می‌تواند در یک نوبت سفر سپری شده و یا در چند نوبت سفر پایان یابد. به طور کلی اعتبار ویزای مولتی شینگن می‌تواند از ۳ ماه تا ۵ سال باشد.

شرایط لازم برای دریافت ویزای بلندمدت اروپا

در خصوص شرایط لازم برای اخذ ویزای بلند مدت اروپا یا مولتی شینگن باید گفت شرایط کلی اخذ این ویزا نیز همانند شرایط اخذ ویزای شینگن می باشد ولی در بخش هایی از آن تفاوت هایی دیده می شود. مثلا یکی از تفاوت های اصلی آن این است که ویزای بلند مدت اروپا اغلب برای افرادی صادر می شود که در گذشته یک یا چندین ویزای سینگل اروپا در پاسپورت خود داشته اند. البته در برخی موارد ارائه دعوت ‌نامه‌ از سوی یک شرکت معتبر اروپایی با تشریح درست دلایل سفر متقاضی به کشور مورد نظر هم می‌تواند شرایط لازم برای اخذ ویزای مولتی را به وجود آورد. پذیرش تحصیلی از سوی یک دانشگاه اروپایی نیز بخشی از مواردی است که به اخذ ویزای بلند مدت شینگن منجر خواهد شد. به طور کلی می توان گفت فرد متقاضی ویزای بلند مدت شینگن بهتر است دارای شرایط زیر باشد:

  • برخورداری از یک سابقه سفر مناسب (منظور داشتن ویزاهای شینگن قبلی است که مدت زمان زیادی هم از دریافت آنها سپری نشده باشد)
  • اثبات تمکن مالی به افسر ویزا
  • گردش مالی مناسب و قابل قبول
  • سابقه مناسب بیمه تأمین اجتماعی
  • دعوت‌نامه معتبر در صورت وجود
  • بیان دلایل موجه برای سفر و برنامه سفری مشخص و شفاف
  • نگاهی به مزایای ویزای مولتی اروپا (ویزای بلند مدت شینگن)

به طور کلی ویزای شینگن یکی از ویزاهای ارزشمند و معتبر دنیا به شمار می آید که می‌تواند امتیاز سابقه سفر دارنده آن را به میزان زیادی افزایش دهد و این امتیاز فاکتور مهمی در اخذ دیگر ویزاهای معتبر دنیا نظیر ویزای آمریکا و کانادا محسوب می شود. اما اولین مزیتی که می توان برای ویزای مولتی شینگن نام برد این است که دارنده آن بعد از ورود اول خود به اروپا که حتما باید از کشور صادرکننده ویزا باشد. می‌تواند در نوبت های بعدی طبق میل خود از هر کشور دیگری وارد حوزه شینگن شود. مثلا فردی که ویزای۲ ساله مولتی شینگن از کشور اتریش را دارد در اولین سفر خود باید از طریق مرزهای همین کشور وارد اروپا شود؛ اما از سفر بعد بدون نیاز به ویزا می‌تواند از هر کشور دیگری وارد اروپا شود و محدودیتی در این زمینه برای وی وجود نخواهد داشت. از سوی دیگر هر بار که برای ویزای مولتی اروپا اقدام می کنید می توانید برای مدت اعتبار بیشتری درخواست نمایید. مثلا در صورتی که بار اول ویزای ۳ ماهه شینگن را دریافت کرده اید برای دفعات بعدی می‌توانید ویزای ۶ ماهه یا یک ‌ساله شینگن را درخواست نمایید. در پایان این بخش از مقاله خوب است این نکته را نیز یادآور شویم که ویزای مولتی اروپا به فرد اجازه خواهد داد تا به دفعات و بدون محدودیت در زمان اعتبار پاسپورت به حوزه شینگن سفر کند و به تفریح، دیدار با اقوام، پیگیری پروژهای کاری و یا مقاصد درمانی بپردازد. درواقع ویزای مولتی یا بلند مدت شینگن یک اعتبار ویژه برای هر فردی محسوب می‌شود.

هزینه ویزای بلند مدت شینگن

هزینه اخذ ویزای بلند مدت اروپا با توجه به کشور اروپایی مورد نظر برای درخواست ویزا و سفارتی که از آن اقدام می‌کنید ممکن است متفاوت باشد. این هزینه ها شامل هزینه خود ویزا و همچنین برخی از خدمات سفارت و یا شرکت کارگزار آن نظیر بررسی مدارک ، انجام عملیات بیومتریک و بیمه مسافرتی می شود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه های مرتبط با ویزای بلند مدت شینگن می توانید با مشاوران ما در آژانس شمیران گشت تماس بگیرید.

شرایط تمدید ویزای مولتی یا بلند مدت شینگن

دقت داشته باشید که اساسا چیزی به عنوان تمدید ویزای مولتیپل شینگن وجود ندارد و بعد از پایان اعتبار ویزا باید دوباره با ارائه مدارک مورد نیاز و طی کردن مراحل اشاره ‌شده برای ویزای مولتی شینگن درخواست دهید. اما نکته مهم در خصوص درخواست مجدد این نوع ویزا و یا تمدید آن در  این است که در هر بار درخواست مجدد برای ویزای مولتی شینگن می‌توان مدت اعتبار ویزا را افرایش داد. مثلا در صورتی که ویزای اولیه شما ۶ ماهه صادرشده باشد، می‌توانید در اقدام بعدی برای ویزای مولتی ۱ ساله و یا بیشتر درخواست نمایید.

توصیه های مهم آژانس شمیران گشت برای متقاضیان ویزای بلند مدت شینگن

  • تمام مدارک مورد نیاز این نوع ویزای شینگن نیز می بایست ترجمه رسمی شوند و یا در صورت نیاز به تائید دادگستری و وزارت امور خارجه برسند.
  • برای دریافت راحت تر ویزای بلند مدت شینگن، حداقل باید یک ویزای شینگن در پاسپورت شما موجود باشد در غیر این صورت چنانچه بیش از چهار سفر خارجی ویزا دار داشته باشید باز هم می توانید به دریافت این ویزا امیدوار باشید. البته توجه نمایید کشورهایی نظیر ترکیه، دوبی و مالزی بدون ویزا هستند و برای چهار سفر خارجی مذکور محاسبه نخواهند شد.
  • به منظور اخذ ویزای بلند مدت شینگن، در صورت احراز مدارک کافی، چک ضمانتی بازگشت متقاضی لازم نیست اما برای ویزای شینگن توریستی، ضمانت بازگشت ضروری می باشد.
  • تائیدیه ویزای بلند مدت شینگن تا ۴۸ ساعت بعد از تکمیل و تحویل مدارک به مسافر اعلام می گردد.
  • روند اخذ ویزای شینگن عموما ۲۰ روز کاری به طول می انجامد بنابراین باید قبل از برنامه سفر خود برای اخذ ویزا اقدام نمایید.
  • ۹۸/۰۵/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی