ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰

ویزای کوتاه مدت شینگن

مردم بسیاری از کشورهای غیر از نواحی عضو پیمان شینگن به منظور سفر به کشورهای اروپایی، نخست باید برای ویزای شینگن درخواست دهند. ویزای شینگن با توجه به اهداف سفر و مدت زمان اقامت انواع مختلفی دارد. در این مقاله قصد داریم ویزای کوتاه مدت شینگن را به متقاضیان گرامی معرفی نماییم.

در این صفحه شما میتوانید درباره ویزای کوتاه مدت شینگن مطالعه نمایید. پیشنهاد می‌شود که قبل از مطالعه‌ی این مقاله مطلب قوانین اخذ ویزای شینگن را بخوانید.

ویزای کوتاه مدت شینگن

ویزای کوتاه مدت شینگن چیست؟

ویزای کوتاه مدت شینگن در واقع نوعی ویزاست که به منظور هدف خاصی مانند بازدید از اقوام، گردشگری، شرکت در کنفرانس ها و همایش های بین المللی، شرکت در نمایشگاه های تخصصی، درمان های کوتاه مدت و یا انجام برخی از امور تجاری، از سوی سفارت ها برای اقامت چند روزه تا سه ماهه صادر می گردد. به این ترتیب دارندگان این نوع از ویزا می توانند تا زمان اعتبار ویزای خود که حداکثر ۹۰ روز است با رعایت قوانین مربوطه در این منطقه تردد نمایند. به ویزای کوتاه مدت شینگن، ویزای نوع  C شینگن و یا ویزای توریستی شینگن هم گفته می شود. گفتنی است این ویزا بیشترین درخواست را در میان ایرانیان دارد که به فرد متقاضی اجازه اقامت کوتاه مدت در منطقه شینگن را با توجه به مدت اعتبار ویزا خواهد داد. اما ویزای شینگن نوع C خود به سه دسته جداگانه تقسیم بندی می شود که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.




دسته اول: ویزای یک بار ورود شینگن (Single-entry)

ویزای سینگل یا همان ویزای یک بار ورود به دارنده خود این امکان را خواهد داد تا تنها یک بار به حوزه شینگن ورود داشته باشد و حتی در صورتی که قبل از پایان مدت ‌زمان اعتبار ویزا از آن کشور اروپایی خارج شود، این ویزا منقضی خواهد شد. به بیان دیگر شما با داشتن ویزای سینگل می‌توانید در یک بازه معین فقط یک مرتبه وارد حوزه شینگن شوید. در این نوع ویزا در بخش “Number of entries” عدد یک یا single نوشته شده و همچنین مناطق مجاز برای ورود نیز در بخش “Valid for” بیان شده است. بنابراین شما با در اختیار داشتن این نوع ویزا می توانید در یک بازه زمانی کوتاه فقط به یکی از کشور هایی که در محدوده ی شینگن قرار دارند سفر کنید و به محض ترک آن اعتبار ویزای شما باطل خواهد شد و برای ورود مجدد به این منطقه باید مجددا برای اخذ ویزا اقدام نمایید. همانطور که گفته شد ویزای کوتاه مدت سینگل با رقم ۱ در ویزا مشخص شده و اغلب برای بازه های زمانی ۵ تا ۲۰ روزه صادر می گردد.

دسته دوم: ویزای دوبار ورود شینگن (Double-entry):

ویزای دابل تا دو بار ورود به کشورهای حوزه شینگن را برای شما مجاز خواهد کرد، این ویزا نیز دارای یک سری شرایط و محدودیت‌های خاص است. درواقع شرایط این ویزا نیز مانند ویزای یک بار ورود شینگن است البته با این تفاوت که با داشتن این ویزا شما تا دو مرتبه در محدوده اعتباری ویزای خود، اجازه ورود به کشورهای عضو شینگن را خواهید داشت. یعنی نمی توانید برای بار سوم به کشور های مذکور سفر نمایید حتی اگر ویزای شما اعتبار داشته باشد. از طرفی شما باید بسیار مراقب باشید که بیش از تعداد روزهایی که مجاز به اقامت در منطقه شینگن هستید در این کشورها اقامت نداشته باشید. البته نکته پایانی مذکور در این بخش در خصوص تمامی ویزاهای شینگن صادق می باشد.

دسته سوم: ویزای چند بار ورود شینگن (Multiple-entry):

این ویزا برخلاف دو نوع دیگر به دارنده آن اجازه خواهد تا به تعداد دلخواه خود و به هر میزانی که نیاز دارد وارد منطقه شینگن شود. بنابراین این ویزا هیچ گونه محدودیتی در تعدد ورود و خروج به کشورهایی که در محدوده ی شینگن هستند ایجاد نخواهد کرد.تنها محدودیتی که این ویزا خواهد داشت مدت اعتبار این ویزا است که به ازای هر ۶ ماه ۹۰ روز می باشد. البته این ویزا در بازه های یک ساله، سه ساله و پنج ساله نیز صادر می‌شود و در این بازه های زمانی لازم نیست به منظور هر بار ورود به این حوزه برای اخذ ویزا اقدام نمایید. گفتنی است با توجه به مدت اعتبار این ویزا ، نمی توان آن را در دسته بندی ویزاهای کوتاه مدت شینگن قرار داد. در صورتی می توان این ویزا را جزئی از ویزای کوتاه مدت شینگن دانست که حداکثر اعتبار آن همان ۹۰ روز اولیه باشد. برای دریافت این ویزا باید سابقه سفر بهکشورهای عضو شینگن را داشته باشید و علاوه بر این حداقل یک بار ویزای دوبار ورود شینگنرا دریافت کرده باشید. همچنین شما باید با دلیل و مدرک توانایی اثبات نیاز خود به سفرهای متعدد به این کشورها را داشته باشد.

از سوی دیگر گاهی اوقات گفته می شود ویزای کوتاه‌ مدت شینگن همان ویزای توریستی سینگل است که به وسیله آن فقط یک بار امکان ورود به کشور صادرکننده به شما داده می‌شود. یعنی پس از ترک آن کشور، ویزای مسافر نیز اعتبار خود را از دست می‌دهد.

یادآوری در خصوص برخی از اقدامات لازم برای اخذ ویزای شنگن کوتاه مدت

یکی از مراحل اولیه برای اخذ ویزای شینگن ارائه پاسپورت است. به همین منظور گذرنامه شما می بایست حداقل دارای ۲ صفحه خالی باشد و برای حداقل ۳ ماه بعد از تاریخ ترک منطقه شینگن معتبر بماند. همچنین شما باید در کنار ارائه دیگر مدارک مورد نیاز ویزای شینگن، فرم ویزای شینگن را نیز به درستی پر کرده و به سفارت کشور مورد نظر ارائه نمایید. دقت داشته باشید که هر فرد متقاضی باید شخصا فرم ویزای خود را پر نماید و فرم افراد زیر ۱۸ سال  نیز باید توسط والدین آنها امضا گردد. در صورتی که فرد زیر ۱۸ سال دارد و می خواهد به تنهایی به کشورهای منطقه شینگن سفر کند، باید رضایت نامه والدین وی به دیگر مدارکش ضمیمه گردد. تهیه دو قطعه عکس بیومتریک، انجام عملیات انگشت نگاری، پرداخت هزینه های مربوط به درخواست ویزا و دریافت وقت مصاحبه از سفارت نیز برای ارائه مدارک و بیان پاره ای توضیحات در خصوص اهداف سفر از دیگر اقدامات مهم برای اخذ ویزای شینگن است. لازم به ذکر است آژانس شمیران گشت در بخشی مجزا در خصوص دریافت ویزای هر یک از کشورهای منطقه شینگن توضیحات کاملی را ارائه کرده است.

هزینه درخواست ویزای شنگن کوتاه مدت

زمانی که شما به سفارت یکی از کشورهای منطقه شینگن، برای اخذ ویزای شینگن کوتاه مدت درخواست می دهید، مسلما باید هزینه ویزا را در سفارت پرداخت نمایید. هزینه درخواست ویزای کوتاه مدت شینگن با اهداف توریستی برای بزرگسالان، ۶۰ یورو، کودکان بین ۶ تا ۱۲ سال، ۳۵ یورو و برای کودکان زیر ۶ سال رایگان می‌باشد. همچنین اگر از خدمات شرکت های کارگزار مربوطه نیز استفاده کرده باشید باید یک هزینه اضافی بابت کارمزد خدمات آنها بپردازید.

مدت زمان اخذ ویزای شنگن کوتاه مدت

با توجه به این که در حالت کلی، مراحل اخذ ویزا از زمان تحویل مدارک در تاریخ مصاحبه ی سفارت، ۱۵ روز کاری به طول می انجامد و حتی گاهی اوقات ممکن است به خاطر درخواست مدارک یا زمان اضافی از سمت سفارت، مدت زمان انجام این پروسه تا ۳۰ یا ۶۰ روز افزایش یابد. بنابراین توصیه مشاوران همواره این است که برای اخذ ویزای شینگن، حتما سه ماه قبل از سفر خود اقدام نمایید تا زمان کافی برای دریافت ویزا و رسیدن به برنامه های سفر خود را داشته باشید.

آژانس مسافرتی شمیران گشت

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

مدارک لازم برای دریافت ویزای کوتاه مدت شینگن

همانطور که می دانید برای اخذ ویزای شینگن باید در ابتدا سفارت کشور مورد نظر را از وابستگی ‌های مالی، شغلی و عاطفی خود به کشورتان مطمئن سازید. در واقع این مدارک به افسران ویزا  نشان می دهد که شما دلایل کافی برای بازگشت به کشورتان را خواهید داشت و تنها برای یک اقامت کوتاه مدت برای اخذ ویزای شینگن اقدام کرده اید. برخی از رایج ترین مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن کوتاه مدت عبارتند از:

ویزای کوتاه مدت شینگن
  • پاسپورت قدیمی مسافر (در صورت موجود بودن ) همراه با تهیه کپی از صفحه‌ های مهم آن
  • اصل شناسنامه متقاضی به انضمام ترجمه به زبان انگلیسی
  • اسناد مالکیت به نام شخص متقاضی و یا همسر وی. این اسناد می تواند سند، مغازه، ویلا، باغ و منزل مسکونی باشد.
  • ارائه جواز کسب و مطب برای پزشکان متقاضی ویزای شینگن
  • تحویل حکم بازنشستگی و کارگزینی برای بازنشستگان دولت
  • گواهی ‌نامه اشتغال به تحصیل برای دانشجویان و دانش‌آموزان
  • تهیه پرینت ۳ ماهه از گردش حساب بانکی متقاضی
  • ۳ قطعه عکس جدید در اندازه‌ های ۴٫۵ × ۳٫۵ (عکس رنگی با زمینه سفید).
  • ارائه اصل مدرک کاری
  • ارائه معرفی ‌نامه از محل کار همراه با فیش حقوقی متقاضی و بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه معتبر مسافرتی
  • و …
  • ۹۸/۰۵/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی