ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰




ویزای پرتغال

ویزای سفارت پرتغال-ویزای شینگن پرتغال- ویزای توریستی یا تجاری پرتغال-ویزای تضمینی پرتغال-سفارت پرتغال-ویزای فوری پرتغال

ویزای پرتغال


پرتغال، کشوری توسعه یافته با جاذبه های طبیعی بسیار زیبا و جذاب است که توجه گردشگران زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. جالب است بدانید این کشور کوچک دارای موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی است چرا که در نقطه تلاقی سه قاره اروپا، آفریقا و آمریکا واقع شده است و به همین خاطر در تعاملات و مسیرهای بین المللی از اهمیت بالایی برخوردار است. پایتخت کشور پرتغال شهر بزرگ لیسبون است که از آثار طبیعی و تاریخی بی شماری برخوردار است و شامل دو بخش مدرن و قدیمی است که ادغام این دو در کنار هم، زیبایی این شهر را دو چندان کرده است. علاوه بر لیسبون این کشور دارای دو شهر بزرگ و ثروتمند دیگر با نام های پورتو و آلگارو است که از نظر بین المللی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. اگر چه زبان رسمی این کشور پرتغالی است اما اغلب مردم به زبان انگلیسی با هم صحبت می کنند. اگر به هر دلیلی قصد سفر به کشور پرتغال را دارید در ابتدا باید برای دریافت ویزای آن اقدام نمایید. آژانس شمیران گشت در این مقاله اطلاعات جامعی را در خصوص ویزای پرتغال و مراحل دریافت آن به شما متقاضیان عزیز ارائه خواهد داد.

ویزای پرتغال

انواع ویزاهای پرتغال و مدت زمان اعتبار آنها

ویزاهای مختلفی به منظور ورود به کشور پرتغال صادر می گردد. برای مثال این کشور دارای ویزاهای کاری، تحصیلی، ازدواج، پزشکی، توریستی و… است. اما این که کدام یک از این ویزاها برای شما مناسب است، به هدف و انگیزه شما از سفر به پرتغال بستگی دارد. مثلا اگر برای بازدید از مراکز گردشگری و توریستی پرتغال قصد سفر به این کشور را دارید باید برای ویزای توریستی اقدام نمایید. همانطور که می دانید این کشور عضو پیمان شینگن است بنابراین برایش داشتن یک تجربه سفر به یاد ماندنی از این سرزمین کافی است برای ویزای شینگن پرتغال اقدام نمایید. در ادامه در خصوص هر کدام از ویزاها توضیحاتی ارائه شده است.

ویزای کاری پرتغال

هرچه مدرک تحصیلی بالاتری داشته باشید برای اخذ ویزای کاری پرتغال شانس بیشتری خواهید داشت. اما یک روش دیگر برای اخذ این ویزا ارائه دعوتنامه از سوی یک کارفرمای پرتغالی به سفارت این کشور است. در این صورت کارفرما یا شرکت دعوت کننده مسئولیت درآمد و زندگی شما را بر عهده گرفته و بنابراین شما می توانید خیلی راحت تر برای ویزای کاری اقدام نمایید. در واقع با دریافت ویزای کاری پرتغال شما از بدو ورود به این کشور از شغل و حقوق مناسب برخوردار هستید و بعد از حدود ۴ تا ۵ سال کار در پرتغال نیز اقامت دائم این کشور را دریافت خواهید کرد. همچنین می توان از طریق ویزای تحصیلی برای انجام کار پاره وقت و تمام وقت در پرتغال اقدام کرد. برخی از مدارک مورد نیاز که برای دریافت ویزای کاری کشور پرتغال لازم هستند، عبارتند از:

رزومه کاری، شناسنامه، دوقطعه عکس ۴*۳، گذرنامه معتبر، سند ازدواج، قرارداد کاری کارفرما یا دعوت نامه از سوی کارفرما و همچنین مدرکی که ثابت کند شما در کشور پرتغال دارای محل اقامت هستید.

ویزای شینگن پرتغال

ویزای پزشکی پرتغال

اگر فردی به یک نوع بیماری مبتلا شده باشد که در کشورش تجهیزات و علم مناسبی برای درمان آن وجود ندارد. می تواند برای ادامه درمان به کشور دیگری نظیر پرتغال سفر کند که در این صورت باید برای ویزای پزشکی اقدام نماید. برخی از مدارک مورد نیاز برای اخذ این ویزا عبارتند از :

  • مدارکی که نشان دهد از وضعیت مالی مناسبی برای سفر به پرتغال برخوردارید و یا دعوت نامه از طرف دوست و یا فامیلی که می تواند محل اقامت شما در این سفر و همچنین هزینه های شما را تضمین نماید.
  • مدارک مربوط به بیماری که از پزشک معالج خود دریافت کرده اید و همچنین مشخصات پزشک معالج در کشور پرتغال و بیمارستانی که شما را پذیرش کرده است.

ویزای شینگن پرتغال

برای دریافت فرم ویزا پرتغال به صفحه زیر مراجعه کنید.

فرم ویزای پرتغال

ویزای ازدواج پرتغال

اخذ ویزای ازدواج روشی دیگر برای کسب اقامت دائم پرتغال است. ویزای ازدواج در پرتغال به چند دسته زیر تقسیم می شود:

ویزای کشور پرتغال از طریق ازدواج با یک پرتغالی

با دریافت این ویزا شما می توانید در ابتدا اقامت تان را برای مدت ۱ سال بگیرید و بعد از ۳ سال زندگی مشترک اقدام به گرفتن تابعیت پرتغالی نمایید.

ویزا از طریق نامزدی با یک پرتغالی

در این صورت ویزای کشور پرتغال در کمتر از ۳ ماه برای شما صادر شده و تا ۶ ماه برای ازدواج در پرتغال زمان خواهید داشت.

ویزا از طریق ازدواج با یک فرد مقیم پرتغال

با ازدواج با کسی که مقیم پرتغال است شما بعد از سه سال می توانید برای اخذ اقامت دائم پرتغال اقدام نمایید.

ویزای شینگن پرتغال

ویزای تحصیلی پرتغال

تحصیل در کشور پرتغال در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترای تخصصی امکان پذیر خواهد بود و در کنار تحصیل امکان کار پاره وقت نیز میسر می شود. شما به راحتی می توانید بعد از اتمام هر یک از این دوره های تحصیلی برای اقامت پرتغال اقدام نمایید. اما گفتنی است اصولا دانشگاه های پرتغال به نسبت دیگر دانشگاه های اروپا از کیفیت چندان مطلوبی برخوردار نیستند. بنابراین لازم است قبل از اقدام برای اخذ ویزای تحصیلی پرتغال در این باره تحقیق نمایید.

ویزای شینگن پرتغال

آژانس مسافرتی شمیران گشت

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

۰۲۱-۲۶۲۰۶۳۵۷ ۰۲۱-۲۶۲۰۶۴۷۹

ویزای توریستی پرتغال

همانطور که گفته شد پرتغال یکی دیگر از کشورهای اروپایی زیبا و جذاب است که سالیانه مردم زیادی از سراسر جهان نظیر ایران در تور پرتغال به این کشور سفر می نمایند. با توجه به این که پرتغال یکی از کشورهای عضو پیمان شینگناست. بنابراین شما می توانید به منظور بازدید از این کشور، برای اخذ ویزای شینگن توریستی ( حداکثر۹۰ روز) اقدام نمایید. این ویزا همچنین برای بازدید از اقوام، شرکت در کنفرانس و نمایشگاه های بین المللی پرتغالی و اهداف کوتاه مدت دیگری از این قبیل کارایی دارد.

ویزای پرتغال از لحاظ تعداد ورود به کشور پرتغال

ویزای توریستی در کشور پرتغال نیز همانند دیگر کشور های حوزه شینگن به صورت یکبار ورود (single entry) و یا چند بار ورود (multiple entry) صادر می گردد. بنابراین در صورتی که در طی مدت زمان اعتبار ویزای خود می خواهید چندبار وارد خاک این کشور شوید باید حتما از ویزای چندبار ورود استفاده نمایید که لازم است این مسئله در برگه ویزای پرتغال شما درج شده باشد.

ویزای شینگن پرتغال

ویزای طلایی پرتغال

ویزای طلایی پرتغال در واقع یک روش مناسب و سریع به منظور دریافت اقامت پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری است. به همین منظور افراد با ملیت های خارج از اتحادیه‌ی اروپا می توانند با سرمایه‌گذاری در یک زمینه‌ تجاری و یا حتی غیرتجاری برای خود و افراد خانواده اقامت پرتغال را دریافت نمایند.گفتنی است فرآیند اخذ این نوع ویزا بسیار آسان و روشن بوده و با حداقل مدت‌زمان لازم برای حضور سالیانه در این کشور یکی از بهترین راه های دریافت اقامت پرتغال خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ این ویزا و دیگر ویزاهای کشور پرتغال می توانید با ما تماس بگیرید.

ویزای شینگن پرتغال

توجه : سفارت پرتغال بعد از تحریم های ایران روادید صادر نمی کند و این امکان را به سفارت اسپانیا محول کرده است. بنابراین جهت دریافت ویزای پرتغال با سفارت اسپانیا در ارتباط باشید.

  • ۹۸/۰۶/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی