ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰

ویزای سوئد

ویزای شینگن سوئد-ویزای تضمینی سوئد-گرفتن وقت سفارت سوئد-ویزای فوری سوئد-سفارت سوئد-فرم ویزای سوئد-مهاجرت به سوئد

ویزای سوئد


سوئد یکی از کشورهای شمالی اروپا است که از لحاظ وسعت، رتبه چهارم را در میان کشورهای اروپایی دارد. اغلب جاذبه های طبیعی گردشگری را می توان در این کشور مشاهده کرد. دریاچه ها، رودخانه ها، جنگل ها و کوه ها سراسر این سرزمین را فراگرفته اند. استکهلم پایتخت کشور سوئد و بزرگ ترین شهر این کشور است که گفته می شود از هزاران جاذبه توریستی برخوردار است. ویژگی های منحصر به فرد این کشور می تواند سفر لذت بخشی را در تور سوئد برای شما رغم بزند. علاوه بر این مراکز درمانی و آموزشی این کشور نیز از کیفیت و شهرت بالایی در سطح جهان برخوردارند. به همین خاطر افراد زیادی در سراسر جهان با اهداف درمان بیماری و یا ادامه تحصیل به این کشور سفر می کنند. اما در حالت کلی به هر منظوری که قصد سفر به این کشور را دارید باید در قدم اول برای اخذ ویزا اقدام نمایید. البته با توجه به این که سوئد یکی از اعضای پیمان شینگن است برای بازدید از این کشور زیبا می توان برای ویزای شینگن درخواست داد. آژانس شمیران گشت در این مطلب به اخذ ویزای سوئد می پردازد.

ویزای سوئد

برای دریافت فرم ویزا سوئد به صفحه زیر مراجعه کنید.

فرم ویزای سوئد

انواع ویزاهای سوئد و مدت زمان اعتبار آنها

کشور سوئد نیز مانند دیگر کشورها برای اهداف گوناگون مسافران، انواع ویزاها را در نظر گرفته است که در اینجا به آنها می پردازیم.

ویزای تحصیلی سوئد

سوئد یکی از مراکز تحصیلی پر طرفدار جهان است و دانشگاه های آن از سطح علمی بالایی برخوردارند. شهروندان غیر اروپایی که قصد تحصیل در سوئد به مدت بیش از ۳ ماه را دارند باید ابتدا برای اخذ مجوز اقامت تحصیلی اقدام نمایند. شرایط اولیه برای اخذ این مجوز پذیرش تمام وقت از یکی از دانشگاه های سوئد و همچنین پرداخت قسط اول شهریه آن است.

ویزای شینگن سوئد

ویزای کاری سوئد

بهترین روش برای دریافت ویزای کاری سوئد، به دست آوردن یک دعوت نامه کاری از یک کارفرمای معتبر در این کشور است که هزینه های فرد دعوت شده و خانواده اش را نیز برعهده گرفته باشد. برای کسب این دعوت نامه، فرد متقاضی باید شرایط لازم برای استخدام در شرکت مورد نظر را داشته باشد. در این صورت تواند برای دریافت ویزای کاری سوئد اقدام نماید.

ویزای شینگن سوئد


آژانس مسافرتی شمیران گشت

 021-26206357 – 021-26206479

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

ویزای پزشکی سوئد

اگر با هدف درمان بیماری و استفاده از امکانات پزشکی پیشرفته، قصد سفر به کشور سوئد را دارید باید در ابتدا به تکمیل فرمی به نام سی که به صورت ضمیمه می باشد، اقدام کرده و آن را به انضمام درخواست خود به سفارت ارائه نمایید. ویزای پزشکی سوئد در واقع نوعی ویزای فوری است که برای اخذ آن حتما باید یک گواهی پزشکی معتبر از این کشور داشته باشید که در آن به طور دقیق تاریخ و نوع درمان شما ذکر شده باشد. البته در ابتدا باید ثابت نمایید که امکان درمانتان در کشور ایران وجود ندارد. نشان دادن تمکن مالی برای پرداخت هزینه های درمان و مراقبت های احتمالی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

ویزای شینگن سوئد

ویزای شینگن سوئد

ویزای توریستی سوئد

با توجه به این که سالیانه مردم زیادی برای تفریح به کشور سوئد سفر می کنند، ویزای توریستی به یکی از ویزاهای رایج این کشور تبدیل شده است. ویزای توریستی سوئد از نوع ویزای شینگن کوتاه مدت بوده و به طور معمول برای حداکثر ۹۰ روز در یک بازه ۱۸۰ روزه اعتبار دارد. این ویزا علاوه بر گردشگری برای بازدید از اقوام، شرکت در کنفرانس ها و دیگر اهداف کوتاه مدت صادر می گردد. به طور کلی باید گفت اخذ ویزای توریستی سوئد چندان کار راحتی نیست و احتمال ریجکت شدن درخواست شما خصوصا در صورتی که دعوت نامه ای از سوی اقوام خود در این کشور نداشته باشید زیاد است. همچنین گفتنی است اغلب ویزاهای توریستی سوئد برای ایرانیان که برای بار اول صادر می‌ گردد، به صورت سینگل و با اعتبار یک هفته تا ۱۴ روز است.

آژانس مسافرتی شمیران گشت

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

۰۲۱-۲۶۲۰۶۳۵۷ ۰۲۱-۲۶۲۰۶۴۷۹

ویزای کشور سوئد از لحاظ تعداد ورود و خروج

 ویزای شینگن به حالت یک بار ورود، دو بار ورود و چندبار ورود صادر می گردد. اگر باید چندین بار به کشور سوئد وارد و یا از آن خارج شوید، باید برای ویزای چندبار ورود (مالتیپل) اقدام نمایید چرا که ویزای یک بار ورود (سینگل) بعد از خروج از این کشور به شما اجازه بازگشت را نخواهد داد و باید مجددا برای اخذ ویزا اقدام نمایید. این ویزا همچنین به انواع ویزای نوع A ( ویزای ترانزیت)، ویزای نوع B (ویزای عبوری)، ویزای نوع C (ویزای توریستی) و ویزای نوع D (ویزای بلند مدت ملی ) تقسیم بندی می شود.

ویزای شینگن سوئد



  • ۹۸/۰۷/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی