ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰

ویزای فنلاند

ویزای شینگن فنلاند-ویزای تضمینی فنلاند-اخذ اقامت و مهاجرت به فنلاند از طریق تحصیل-مهاجرت به فنلاند از طریق کار و مهاجرت کاری-اجازه اقامت فنلاند برای یک فرد شاغل

ویزای فنلاند


ثبات اقتصادی و کیفیت بالای زندگی در کشور اروپایی فنلاند، به همراه طبیعت بکر و زیبای آن موجب شده است تا افراد زیادی به جهت بازدید و یا مهاجرت به این سرزمین، برای اخذ ویزای آن اقدام نمایند. به همین منظورآژانس شمیران گشت در این بخش در نظر دارد تا اطلاعات مفیدی را در خصوص انواع ویزای فنلاند و نحوه دریافت آنها در اختیار شما عزیزان قرار دهد. پس با ما همراه باشید.

ویزای فنلاند

انواع ویزاهای فنلاند و مدت زمان اعتبار آنها

ویزاهای کشور فنلاند همانند دیگر کشورها در انواع مختلفی صادر می گردد که عبارتند از: ویزای توریستی، ویزای کاری، ویزای تجاری، ویزای پزشکی، ویزای تحصیلی و … . در این قسمت به معرفی هر کدام از آنها خواهیم پرداخت.


ویزای شینگن فنلاند

ویزای توریستی فنلاند

با توجه به این که کشور فنلاند عضو پیمان شینگن است شما می توانید با داشتن ویزای شینگن به راحتی به این کشور و دیگر کشورهای عضو این منطقه سفر نمایید. از طریق اخذ ویزای توریستی فنلاند نیز می توانید مستقیما به فنلاند سفر کرده و در این کشور زیبا به تفریح و گشت و گذار بپردازید. علاوه براین ویزای شینگن نوع C فنلاند برای بازدید از اقوام نیز صادر می گردد و اجازه اقامتی کوتاه مدت (حداکثر ۹۰ روز ) در این کشور را به شما خواهد داد.

ویزای شینگن فنلاند

ویزای تجاری فنلاند

اگر برای مدت زمانی کوتاه قصد تجارت در کشور فنلاند را دارید، باید برای اخذ ویزای تجاری این کشور اقدام نمایید. همچنین گاهی ممکن است یک شرکت در ایران جهت خرید قطعاتی که برای شرکتش لازم است عازم فنلاند شود. در هر صورت اگر قرار باشد بین شرکت های دو کشور مبادله اقتصادی صورت بگیرد نیاز به اخذ ویزای تجاری خواهد بود. به همین منظور شما می توانید از طریق دعوت نامه و یا درخواست برای ویزای شینگن تجاری فنلاند، مجوز اقامت مورد نظر خود را دریافت نمایید.

ویزای پزشکی فنلاند

آمارها نشان می دهد کشور فنلاند در ارائه خدمات پزشکی موفق عمل می کند. بنابراین بسیاری از افراد در سراسر جهان برای استفاده از خدمات پزشکی گسترده، به این کشور سفر می کنند. البته به منظور اخذ این ویزا باید هماهنگی های لازم را با بیمارستان و یا کلینیک مورد نظر در فنلاند انجام داد و همچنین اطلاعات پزشکی مورد نیاز را برای آنها ارسال نمود. در ادامه این روند چنانچه در بیمارستان مورد نظر پذیرش شوید با دعوت نامه ای که برایتان ارسال می شود می توانید برای اخذ ویزای پزشکی اقدام نمایید. برای اطلاع کامل از شرایط و مدارک لازم برای صدور ویزای پزشکی فنلاند با مشاوران ما تماس بگیرید.

برای دریافت فرم ویزا فنلاند به صفحه زیر مراجعه کنید.

فرم ویزای فنلاند

ویزای کاری فنلاند

در رابطه با ویزای کاری فنلاند باید پیشنهاد شغلی از جانب کارفرمایی در فنلاند به صورت مستقیم و اختصاصی دریافت شود که معمولا کار دشواری است. اما در صورت داشتن این دعوت نامه، با ارائه آن به سفارت می توان برای اخذ ویزای کاری فنلاند اقدام کرد. در برخی از موارد با اجازه اقامت و یا ویزای شینگن اعطا شده توسط کشورهای دیگر، شما مجاز به اقامت در این کشور بدون ویزا هستید. در این شرایط حق کار به مشاغل خاصی محدود است، و برای حداکثر ۹۰ روز این مجوز اعمال می شود، در عین حال ویزاهای طولانی تر از ویزای خود را بایستی دریافت کنید چون معتبرتر است.

اگر به شما نوع دیگری از اجازه اقامت توسط دولت از فنلاند داده شود ، ممکن است حق کار داشته باشید. اگر مورد شما این مورد است، برای شما اجازه اقامت دیگری لازم نیست. شما می توانید از اجازه اقامت و محل اقامت و حق کار در فنلاند بهره مند شوید. اجازه اقامت برای یک فرد شاغل (työntekijän oleskelulupa) نیاز است، اگر شما مجاز به کار بر اساس اجازه اقامت نوع دیگری هستید برای اشتغال در کار دیگری باید مجوز مربوطه را کسب کنید. اجازه اقامت برای افراد شاغل برای همه انواع مشاغل لازم نیست. در وب سایت فنلاندی خدمات مهاجرت، شما می توانید نوع اجازه اقامت مورد نیاز را بررسی کنید.

به عنوان مثال، اجازه اقامت برای یک فرد شاغل برای مشاغل زیر مورد نیاز است:

آشپز – کارگر تنظیف – خانه یاران و یا کارکنان در مهدکودک

خدمات مهاجرت فنلاندی تصمیم می گیرد که آیا شما نیاز است یک اجازه اقامت را دریافت کنید یا خیر. برای اجازه اقامت، یک تصمیم جزئی صادر شده توسط اداره کار و توسعه اقتصادی (دفتر TE ) نیز مورد نیاز است.

کار در فنلاند برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا

اجازه اقامت A برای یک فرد شاغل و شهروندان خارجی با هدف کار در فنلاند اعطا می شود. مجوز به طور کلی برای اشتغال در یک زمینه خاص اعطا میگردد، به طوری که کارکنان حق دارند به حرکت در بین مشاغل در همین زمینه تحت مجوز یکسان بپردازند. در برخی از موارد شهروندان خارجی می توانند در فنلاند بدون اجازه اقامت برای یک فرد شاغل کار کنند. در صورتی که متقاضی اجازه اقامت به دلایل بشردوستانه دریافت کرده است می تواند به کار بپردازد، و یا اگر به عنوان یک ورزشکار و یا یک هنرمند مجوز کاردریافت کرده باشد.

۱۰ گام برای رسیدن به کار و زندگی در فنلاند

  • پیدا کردن شغل و ارائه الزامات مورد نیاز برای آن کار، بازدید از وب سایت مراکز توسعه اقتصادی، حمل و نقل و محیط زیستی و شبکه خدمات اشتغال اروپا، برای مثال شرکت های متخصص در استخدام کار را می توان در اینترنت یافت، و روزنامه فنلاندی و وب سایت آگهی های کار، هر چند عمدتا به زبان فنلاندی هستند.
  • پیدا کردن روشی که به شما اجازه کار و زندگی در این کشور را می دهد، در وب سایت فنلاندیخدمات مهاجرت این موارد را مورد بررسی قرار دهید.
  • نیاز است مدارک تحصیلی شما به رسمیت شناخته شود و مدارک تحصیلی خود را برای درخواست به رسمیت شناختن fi بپرسید. برای بخش بهداشت و درمان، درخواست باید به نظارت بر قدرت ملی برای رفاه و سلامت پرداخته شده باشد.
  • برای پیدا کردن محل زندگی و باز کردن یک حساب بانکی، ابتدا به کارفرمای خود صحبت کنید، که قادر است راهنمایی لازم برای خدمات محلی را به شما ارائه کند. با توجه به یکپارچه سازی و مسائل زبان، آموزش کودکان، بهداشت و درمان و تامین اجتماعی، به نوبه خود به مقامات محلی و شهرداری مراجعه کنید Social Insurance Institution
  • شما باید مجوز اقامت در فنلاند را به دست بیاورید و در وب سایت گمرک فنلاندی آن را مشاهده کنید.
  • وب سایت شهرداری فنلاندی، شروع به اطلاع رسانی در مورد مسائل عمومی در وب سایت عمومی شهرداری Local Register Offices مراجعه کرده است، سازمان امنیت اجتماعی توسط بیمه نهاد اجتماعی (KELA) اداره می شود.
  • اقامت در فنلاند برای حداقل یک سال باید در سیستم اطلاعات جمعیت فنلاندی ثبت شده باشد. وب سایت محلی برای ثبت نام دفاتر را ببینید.
  • گواهینامه رانندگی در این کشور معتبر است. پلیس اداره خودرو فنلاندی برای اطلاعات بیشتر به وب سایت مربوطه مراجعه کنید.
  • مهاجر مجبور به پرداخت مالیات است، یافتن پست های های مرتبط در وب سایت دولتی مالیات tax administration .
  • اگر شما نیاز به آموزش های حرفه ای بیشتر و یا دوره های فنلاندی دارید گزینه های مرتبط را در پورتال آموزش و پرورش مطالعه کنید. education portal
  • سفارت این کشور اطلاعات اولیه مهاجرت را ارائه می دهد، اما شما همچنین ممکن است نیاز باشد به سایتfi و یا Info Bank مراجعه کنید.


آژانس مسافرتی شمیران گشت

 021-26206357 – 021-26206479

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

اخذ ویزای کاری کشور فنلاند

شهروندان خارجی غیر اتحادیه اروپا بایستی برای اخذ ویزای کاری کشور فنلاند و اقامت این کشور از طریق اداره مهاجرت کشور فنلاند اقدام داشته باشند تا بتوانند وارد خاک کشور فنلاند شده و مشغول به کار نیز شوند.

لازم به ذکر است که مسئولیت استفاده از ویزای کار و اقامت کشور فنلاند کاملاً به عهده متقاضی است. اقدام برای کار در کشور فنلاند بدون اخذ ویزای کاری کشور فنلاند منجر به جریمه برای متقاضی و کارفرما می شود.

متقاضیانی که شهروند کشورهای غیر اتحادیه اروپا هستند و قصد دارند در محل کار خود در کشور فنلاند ساکن شوند، باید “اجازه اقامت برای یک فرد شاغل” را بدست آورند. دارنده مجوز اقامت کاری کشور فنلاند حق دارد که اشتغال خود را تغییر دهد، در صورتی که هنوز در زمینه تخصص اصلی خود مشغول به کار باشد، یعنی همان تخصصی که در ابتدا مجوز آنرا گرفته است.

مجوز اقامت کشور فنلاند می تواند به صورت یک مجوز دائم یا موقت باشد.

اجازه اقامت دائم – برای مدت زمانی نامحدود اعطا می شود در صورتی که تمام شرایط رعایت شده باشد. شرایط اصلی این است که متقاضی برای مدت حداقل ۴ سال بدون وقفه در کشور فنلاند اقامت داشته باشد.

اجازه اقامت موقت – با توجه به مدت زمان اعتبار مجوز کاری کشور فنلاند، متقاضیان خارجی می توانند اقامت موقت در کشور فنلاند با کار کردن داشته باشند. اعتبار اولیه یک مجوز ثابت در مدت یک سال است، که قابل تمدید است. اگر شما دارنده مجوز “مستمر” هستید، پس مجاز به تمدید آن به مدت ۴ سال دیگر می باشید، اما اگر شما دارنده مجوز “موقت” هستید، می توانید این ویزا را فقط برای یک سال تمدید کنید.

ویزای شینگن فنلاند

استثنائات در مورد اخذ مجوز اقامت کشور فنلاند برای یک فرد شاغل عبارتند از:

جایی که متقاضی به دلایل بشردوستانه، اجازه اقامت را دریافت کند. جایی که متقاضی یک هنرمند حرفه ای یا ورزشکار حرفه ای برای اهداف هنری یا ورزشی وارد کشور فنلاند شده باشد.

برای شغلهایی مانند موارد زیر کسب مجوز کار لازم نیست، اگر اشتغال برای مدت بیش از ۳ ماه متوالی باشد.

معلمان، استادان، مترجمین، کارکنان حمل و نقل بین المللی و کارکنان کشتی های خارجی مستقر در کشور فنلاند، کارکنان اتحادیه اروپا انجام فعالیت های تجاری در کشور فنلاند. متقاضی خارجی بایستی برای مدت ۴ سال متوالیاقامت در کشور فنلاند، در آنجا استقرار داشته باشد تا شرایط اقامت دائم را دریافت کند و حداقل ۵۰٪ از وقت خود را در کشور فنلاند زندگی کرده باشد.

اگر به شما اجازه اقامت کاری کشور فنلاند داده شده است، پس خانواده شما معمولاً می تواند درخواست اجازه اقامت را بر اساس روابط خانوادگی ارائه کند و اجازه اقامت کشور فنلاند را بدست آورد.

شما معمولاً نمی توانید در کشور فنلاند با اجازه اقامت اعطا شده به شما در کشور دیگری کار کنید، مخصوصا اگر قصد دارید بیش از ۹۰ روز کار داشته باشید. با این حال، شما فقط نیاز دارید که اجازه اقامت یا ویزای دیگری صادر شده توسط یک کشور دیگر عضو شینگن را داشته باشید.

ویزای شینگن فنلاند

در موارد ذیل بدون داشتن اجازه اقامت می توان مشغول به کار در کشور فنلاند شد:

  • اگر متقاضی خارجی دعوتنامه ای رسمی از نهاد یا شخصی معتبر داشته باشد.
  • اگر متقاضی خارجی قراردادی رسمی برای انجام کار ترجمه، تدریس، کارشناسی و یا داوری مسابقات ورزشی برای حداکثر سه ماه در کشور فنلاند داشته باشد.
  • اگر متقاضی خارجی برای کار چیدن میوه های ریز جنگلی، سبزیجات و ریشه های خوراکی به کشور فنلاند بیاید و کار او حداکثر سه ماه طول بکشد.

ویزای شینگن فنلاند

تقاضای اجازه اقامت کشور فنلاند از طریق کار:

متقاضی خارجی پس از جستجوی کار و یافتن فرصت کاری در سازمان یا شرکتی معتبر در کشور فنلاند می تواند تقاضای اجازه اقامت کشور فنلاند از طریق کار را به کنسولگری و سفارت کشور فنلاند ارائه دهد.

متقاضی می تواند از طریق اینترنت به سرور اصلی Enterfinland.fi مراجعه کرده و فرم تقاضا برای اقامت از طریق کار در کشور فنلاند را تکمیل می کند، همچنین با هماهنگی قسمتی از این فرم نیز توسط کارفرما تکمیل می شود و سپس برای کنسول کشور فنلاند فرستاده می شود تا بررسی شود.

انواع ویزای فنلاند بر اساس دفعات اجازه ورود به این کشور

کشور فنلاند همانند دیگر کشورهای عضو شینگن ویزای خود را به صورت یک بار ورود، دو بار ورود و یا چند بار ورود برای کسانی که خواستار آنها هستند صادر می نماید. همچنین ویزای شینگن نوع A و B نیز به منظور ترانزیت هوایی و زمینی از این کشور، در صورت لزوم صادر می گردد.

آژانس مسافرتی شمیران گشت

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

۰۲۱-۲۶۲۰۶۳۵۷ ۰۲۱-۲۶۲۰۶۴۷۹

  • ویزای ازدواج فنلاند

اگر فردی که دارای شهروندی و تابعیت کشور فنلاند است با فردی از کشور دیگر، ازدواج کند. می تواند برای همسر خارجی خود ویزای ازدواج فنلاند را درخواست نماید. یکی از مدارک مهم در اخذ این ویزا اثبات حقیقی بودن این ازدواج با ارائه عکس های مشترک، پرینت شماره تماس ها و موارد دیگر است.

اگر همسر شما یک شهروند فنلاندی است که در این کشور اقامت یا سکونت دارد، شما ممکن است اجازه اقامت را بر اساس روابط خانوادگی دریافت کنید. این اجازه به افرادی که ازدواج خود را ثبت کرده اند اعطا خواهد شد.

اگر شما در حال انتظار برای تصمیم گیری در خارج از کشور و اعطای اجازه اقامت به شما نزدیک است شما نیاز به یک وسیله امن امرار معاش دارد.

شما لازم نیست که یک درخواست جدید را ارائه کنید.

ازدواج خود را به اطلاع اداره مهاجرت به فنلاند برسانید.

قبل از اینکه شما به فنلاند بیایید قبل از تصمیم گیری برنامه شما بایستی ساخته شده باشد،

شما بایستی یک برنامه جدید در زمینه های جدید ارسال کنید.

شما باید، در همان زمان، تقاضای withdraw خود را زودتر به صورت کتبی ارسال کنید.

هزینه پردازش مسترد نخواهد شد.

  • ویزای تحصیلی فنلاند

کشور فنلاند از سیستم آموزشی خوبی برخوردار است و دانشگاه های معتبری دارد که بسیاری از دانشجویان علاقه مند به تحصیل در آنها هستند. فردی که خواهان ویزای تحصیلی فنلاند است باید در قدم اول موفق به اخذ پذیرش در یکی از دانشگاه های معتبر این کشور گردد. در این صورت دعوت نامه ای برای شخص ارسال می شود که به واسطه آن می تواند این ویزا را دریافت نماید. برای تحصیل در دانشگاه های این کشور نیازی به دانستن زبان فنلاندی نیست چرا که بیشتر دروس به زبان انگلیسی تدریس می شوند. همچنین در کنار تحصیل می توانید به صورت نیمه وقت به مدت ۲۰ ساعت در هفته مشغول به کار شوید. البته برای اخذ این ویزا ارائه نامه ای جهت تمکن مالی که ۱۰ هزار یورو ارزش داشته باشد نیز لازم خواهد بود.

شهروندان غیر اتحادیه اروپا که به دنبال زندگی در این کشور هستند در حالی که به دنبال تحصیل در فنلاند هستید باید برای درخواست جواز اقامت تحصیلی اقدام کنید. برای اجازه اقامت برای همه افراد، بایستی به سفارتخانه فنلاندی، کنسولگری و یا ایستگاه های پلیس مراجعه شود. متقاضیان باید پذیرش خود را از یک موسسه آموزشی فنلاندی دریافت کنند و مدرک آن را نشان دهند، و البته باید در مقطع کارشناسی منجر به دریافت درجه و یا یک مدرک فنی و حرفه ای باشد. متقاضیان باید تجربه مطالعه برای دوره در نظر گرفته شده رئوس مطالب را داشته باشند و واجد شرایط باشند. علاوه بر این، آنها باید پوشش درآمد و بیمه درمانی در طول زمان حضور خود در فنلاند را داشته باشند و مدارک آن را نشان دهند. در نهایت، متقاضیان باید فاقد هر نوع سابقه کیفری باشند.

مهاجرت به فنلاند از طریق شرایط پیوستن و الحاق خانواده

اگر شما می خواهید برای پیوستن به یکی از اعضای خانواده خود به سمت فنلاند حرکت کنید و در حال حاضر در این کشور دیگری ساکن هستید، شما نیاز به یک اجازه اقامت دارید. اگر شما فقط می خواهم به دیدار خانواده خود در فنلاند بروید نیاز به اجازه اقامت نیست اما اقامت در این کشور برای بیش از ۹۰ روز مجاز نیست، و شما اجازه اقامت نیاز ندارید. در اغلب موارد، شما، نیاز به ویزا A دارید.

اجازه اقامت می تواند بر اساس روابط خانوادگی اعطا شود. عضو خانواده ساکن در فنلاند که شما قصد دارید به زندگی در کنار ان خانواده بپردازید در درخواست ویزا بایستی به وی اشاره گردد.

اعضای خانواده قانون را تعیین میکنند و لزوما این مورد برای نمایش عمومی مربوط نیست و آنچه به منزله یک از اعضای خانواده است. مفهوم خانواده فنلاندی در بسیاری از کشورهای دیگر نیز وجود دارد.

اعضای خانواده شهروندان فنلاندی غیر از اتحادیه اروپا (کشور ثالث) شهروندان و افرادی که قابلیت مهاجرت را دارند:

همسر – شریک ثبت شده – شریک زندگی مشترک بدون ازدواج – مراقبان یک کودک زیر ۱۸ سال سن – کودک

تعریف گسترده تری برای اعضای خانواده شهروندان اتحادیه اروپا وجود دارد.با توجه به تعریف اعضای خانواده، اعضای خانواده شهروندان فنلاندی که وضعیتی شبیه به اعضای خانواده شهروندان کشورهای ثالثرا دارند. تعریف گسترده تری برای شهروندان اتحادیه اروپا در این مورد قابل اجرا است.

ویزای شینگن فنلاند

الزامات عمومی برای تمام برنامه های کاربردی اجازه اقامت و مهاجرت به فنلاند

الزامات مربوط به تمام متقاضیان عبارتند از:

  • ظاهر شخصی متقاضی
  • اصل و یک فتوکپی از هر سند باید ارائه شود
  • همه متقاضیان و یا نماینده آنها باید در قالب فرم اجازه اقامت را پر کنند
  • گذرنامه معتبر (حداقل تا مدت زمان اعمال اقامت معتبر باشد)
  • کپی از تمامی صفحات مربوط به گذرنامه
  • دو قطعه عکس رنگی( مهم است که عکس مورد نیاز کیفیت مورد نیاز را دقیق مطابق با آن چه بر روی وب سایت پلیس فنلاندی است را داشته باشید.
  • توجه داشته باشید که اسناد و مدارک اضافی در اینجا ذکر نشده و ممکن است از شما درخواست شود.


  • ۹۸/۰۷/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی