ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰

ویزای دانمارک

ویزای شینگن دانمارک-گرفتن وقت سفارت دانمارک-ویزای تضمینی دانمارک-ویزای توریستی دانمارک-ویزای فوری دانمارک

ویزای دانمارک


یکی دیگر از کشورهای دیدنی شمال اروپا، کشور پادشاهی دانمارک است. این کشور از لحاظ فرهنگی و زبان شباهت زیادی به کشورهای سوئد و نروژ دارد. از جاذبه های گردشگری دانمارک می توان به کاخ روزنبرگ، برج گرد، افلاک نمای توشه براهه، گالری ملی دانمارک و بندر پر رفت و آمد نوهاون اشاره کرد. این کشور علاوه بر جنبه های توریستی بی نظیرش از نظر کار و تحصیل نیز مورد توجه متقاضیان زیادی در سراسر جهان قرار گرفته است در ادامه به اخذ ویزای دانمارک می پردازیم.

ویزای دانمارک

برای دریافت فرم ویزا دانمارک به صفحه زیر مراجعه کنید.

فرم ویزای دانمارک


انواع ویزاهای دانمارک و مدت زمان اعتبار آنها

با توجه به اهداف و نوع سفر و همچنین قوانین خاص هر کشور، ویزاهای گوناگونی برای متقاضیان صادر می گردد. این ویزاها اغلب شامل ویزای کاری، ویزای تحصیلی، ویزای پزشکی، ویزای ازدواج، ویزای توریستی و غیره می شوند که هر کدام ویژگی ها و شرایط صدور گوناگونی خواهند داشت که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

ویزای تحصیلی دانمارک

کیفیت بالای آموزش در کشور دانمارک این کشور را به یکی از مقاصد مهم برای دانشجویان بین الملل تبدیل کرده است. کشور دانمارک از لحاظ آموزشی در جایگاه پنجم جهان قرار دارد و مدارک دانشگاهی آن از اعتبار بین المللی بالایی برخوردار است. با اخذ ویزای تحصیلی دانمارک امکان کار نیمه وقت برای دانشجویان میسر خواهد بود. همچنین بعد از پایان تحصیل می توانند در این کشور مشغول به کار شوند و تابعیت و اقامت دائم این کشور را به دست آورند. برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرایط اخذ این ویزا با مشاوران آژانس شمیران گشت تماس بگیرید.

ویزای شینگن دانمارک

ویزای کاری دانمارک

یکی از طرح های ویژه اخذ ویزای کاری دانمارک، طرح گرین کارت این کشور است. در این طرح به متقاضیان ویزای کاری، امکان اعطای ویزا برای کار و جست و جوی کار داده می شود. در واقع اگر مجوز اقامت تحت طرح گرین کارت صادر شود، فرد نیازی به اخذ ویزای کاری به صورت مجزا نخواهد داشت. با اخذ اقامت دانمارک از طریق این طرح، می توان هرگونه کار با دستمزد یا بی دستمزد را انجام داد اما به فرد اجازه کار به صورت خویش فرما داده نمی شود. طرح گرین کارت شامل امتیازبندی می شود و شغل های سطح بالا در دانمارک از امتیاز بیشتری برخوردارند. گفتنی است اخذ گرین کارت تضمین داشتن شغل در دانمارک نیست بلکه به متقاضی فرصت داده می شود تا در این کشور به دنبال شغل مناسب خود بگردد. از مهم ترین شرایط برای پیدا کردن کار در این کشور، تسلط بر زبان دانمارکی و داشتن مهارت های زبانی در این کشور است.

ویزای شینگن دانمارک

ویزای سرمایه گذاری دانمارک

این ویزا یک روش آسان برای اخد اقامت کشور دانمارک است. اما نکته مهم در خصوص آن پیچیدگی‌های قانونی فراوانی است که برای سرمایه گذاری در کشور دانمارک وجود دارد بنابراین بهتر است در این راه از یک وکیل مجرب کمک بگیرید.

ویزای پزشکی دانمارک

با وجود امکانات بالای پزشکی و درمانی برخی کشورهای اروپایی نظیر آلمان، انگلیس و سوئد، کمتر پیش می آید که کسی به دنبال ویزای پزشکی دانمارک باشد. با این وجود در صورتی که متقاضی خواهان ویزای پزشکی دانمارک باشد، دستورالعمل این کشور در خصوص صدور این ویزا نیز مانند دیگر کشورهای حوزه ی شینگن است. برای مثال هر بیمار باید با ارائه مدارکی اثبات نماید که در داخل ایران امکانات لازم برای درمان بیماری وی وجود ندارد و باید فورا تحت نظر پزشک ها و استفاده از تجهیزات درمانی دانمارک قرار بگیرد. علاوه بر این لازم است نامه ای از طرف بیمارستان و پزشک درمانگر در دانمارک مبنی بر پذیرش بیمار و همچنین تاریخ و طول درمان به سفارت مربوطه ارائه گردد. گفتنی است در طول روند درمان، بیمار حتما باید زیر پوشش بیمه ی درمانی مسافرتی مناسب قرار بگیرد.

ویزای شینگن دانمارک


آژانس مسافرتی شمیران گشت

 021-26206357 – 021-26206479

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

ویزای ازدواج دانمارک

اخذ ویزای ازدواج دانمارک یکی از بهترین راه های دریافت مجوز اقامت این کشور است که البته کار چندان آسانی نیست و به ارائه مدارکی از سوی دو طرف ازدواج نیاز دارد. این مدارک شامل اثبات توانایی مالی شهروند دانمارکی برای ساپورت مالی متقاضی ویزای ازدواج و همچنین اثبات آشنایی، ارتباط و ملاقات طرفین در طول چند سال گذشته است. ارائه مدرک تجرد یکی دیگر از مدارک مهم اخذ این ویزاست که می تواند شامل گواهی طلاق یا گواهی فوت همسر سابق باشد.

ویزای شینگن دانمارک

ویزای توریستی دانمارک

همانطور که گفته شد دانمارک از آن دسته کشورهای زیبای اروپایی است که سالیانه گردشگران زیادی را محو تماشای زیبایی های خود می کند. با توجه به این که دانمارک در حوزه ی شینگن قرار دارد در صورتی که می خواهید به قصد تفریح و همچنین بازدید از اقوام خود به این کشور دوست داشتنی سفر کنید می توانید برای اخذ ویزای شینگن نوع C ( ویزای توریستی) دانمارک اقدام نمایید. این ویزا که از نوع ویزاهای کوتاه مدت است و اعتباری بین ۱۴ تا حداکثر ۹۰ روز خواهد داشت مانند دیگر ویزاهای شینگن کشورها به شما اجازه می دهد علاوه بر این کشور از دیگر کشورهای حوزه شینگن نیز بازدید نمایید البته شرط لازم برای این ویزا این است که اولین منطقه ورود شما به اروپا همین کشور باشد.

ویزای شینگن دانمارک

آژانس مسافرتی شمیران گشت

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

۰۲۱-۲۶۲۰۶۳۵۷ ۰۲۱-۲۶۲۰۶۴۷۹

ویزای شینگن دانمارک

ویزای دانمارک از نظر تعداد ورود به این کشور

ویزاهایی که در بالا مثال زده شد، می توانند از لحاظ تعداد دفعات ورود به این کشور نیز متفاوت باشند و صدور آنها به صورت ویزای یک بار ورود، دوبار ورود و چندبار ورود انجام می گیرد. اگر می خواهید در یک بازه زمانی معین فقط یک بار به این کشور سفر نمایید، اخد ویزای یک بار ورود(سینگل) برای شما کافی خواهد بود در غیر این صورت باید برای ویزای دوبار ورود(دابل) و یا چند بار ورود (مالتیپل) اقدام نمایید.


  • ۹۸/۰۷/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی