ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای تضمینی شینگن

ما بصورت تخصصی و تضمینی برای شما ویزای بلند مدت و کوتاه مدت اخذ میکنیم

ویزای شینگن یعنی چه؟ شینگن چیست ویزای شینگن چیست؟ ویزای شینگن چیست ویزا شینگن ویزای شینگن اخذ ویزا شینگن اخذ ویزای شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی ویزای شینگن تضمینی اخذ ویزا شینگن تضمینی اخذ ویزای بلند مدت شینگن اخذ ویزای شینگن تضمینی فوری اخذ ویزای شینگن فوری اخذ ویزای تضمینی شینگن اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ویزا شینگن تضمینی ویزای بلند مدت شینگن ویزای مالتیپل شینگن ویزای مالتی پل شینگن ویزای بلند مدت شینگن ویزای شینگن بلند مدت شینگن تضمینی ویزای تضمینی شینگن دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای مالتی شینگن گرفتن ویزای شینگن نرخ ویزای شینگن هزینه اخذ ویزای شینگن نحوه گرفتن ویزای شینگن ویزای شینگن با کمترین هزینه هزینه ویزای شینگن ارزانترین روش ویزای شینگن ارزانتزین قیمت ویزای شینگن مشاوره ویزای شینگن ویزای شینگن بدون مدارک ویزای شینگن فوری اخذ ویزای 4 ساله شنگن ویزای 3 ساله شینگن ویزای 5 ساله شینگن ویزای بلند مدت ویزای بلند مدت مالتی ویزای بلند مدت مالتی پل ویزای مالتیپل ویزای مولتیپل چیست دریافت ویزای اروپا اخذ ویزای شنگن آلمان اخذ ویزای شنگن آلمان تضمینی اخذ ویزای 2 ساله المان راه های سریع گرفتن ویزا شینگن راههای اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویزای بلند مدت فرانسه ویزای بلند مدت المان ویزای دانشجویی ویزای توریستی اخذ ویزای ایتالیا اخذ ویزا شنگن با اقامت دو ساله اخذ ویزا مولتی پل ۱ ساله اروپا اخذ ویزای کاری اروپا ویزای دوساله یونان ویزا دوساله ایتالیا ویزای دو ساله اروپا ویزای تجاری شینگن ویزای ایتالیا تضمینی اخذ ویزای پلند مدت انگلیس اخذ ویزای تضمینی آلمان اخذ ویزای تضمینی مجارستان اخذ ویزای سه ماهه شینگین اخذ ویزای مجارستان تضمینی ویزای توسعه تجاری شینگن ویزای مالتیپل آمریکا ویزای مولتیپل کانادا ویزای مالتی اروپا ویزای مالتی ویزا اروپا مالتی اعتبار پاسپورت برای شنگن اعتبارپاسپورت برای شنگن اخذ اقامت اقامت شینگن اخذ اقامت شینگن اقامت دائم شینگن اقامت دائم اروپا تضمینی اقامت اروپا با کمترین هزینه اقامت اروپا با تمکن مالی ارزانترین راه اقامت اروپا ارزانترین اخذ اقامت ارزانترین راه اقامت اقامت تضمینی اروپا اقامت اروپا ازطریق توسعه تجاری اخذ

  • ۰
  • ۰

ویزای چک

ویزای شینگن چک-اخذ اقامت جمهوری چک-شرایط ویزای کشور چک-تابعیت کشور جمهوری چک-ویزای تضمینی چک-ویزای فوری چک

ویزای چک


کشور محبوب جمهوری چک با داشتن جاذبه های بی نظیر تفریحی و گرشگری، اقتصاد پویا و امکانات تحصیلی و پزشکی مناسب به یکی دیگر از مقصدهای پرطرفدار، در میان کشورهای اروپایی تبدیل شده است و سالیانه افراد زیادی در سراسر دنیا به جهت مهاجرت و یا تفریح به این کشور سفر می کنند. ویزای چک و نحوه دریافت آن، از موضوعات مهمی است که متقاضیان زیادی به دنبال کسب اطلاعات در مورد آن هستند. از این رو این مطلب را به طور کامل به این موضوع اختصاص داده ایم.

ویزای چک

برای دریافت فرم ویزای چک به صفحه زیر مراجعه کنید.

فرم ویزای چک


انواع ویزاهای چک و مدت زمان اعتبار آنها

ویزای جمهوری چک یک نمونه از ویزاهای پر طرفدار است که در انواع مختلفی از سوی سفارت این کشور صادر می گردد. که در ادامه با آنها آشنا می شویم.

ویزای کاری جمهوری چک

برای اخذ ویزای کاری جمهوری چک، ملزم به ارائه مدارک خاصی به سفارت این کشور هستید، ویزای کاری جمهوری چک می تواند به دو صورت انجام ماموریت کاری از طرف شرکت های داخلی و یا استخدام از طرف شرکت های فعال در کشور مقصد صادر گردد. برای حالت دوم باید حتما از طرف کارفرمای معتبری در جمهوری چک دعوت نامه کاری دریافت نمایید. کارفرما در این دعوتنامه متعهد خواهد شد که محل اقامت و درآمد شما را تامین نماید. دیگر مدارک لازم برای دریافت این نوع ویزا عبارتند از: مستندات معتبر بودن شرکت مربوطه، سابقه تحصیلی، مهارت، رزومه و سوابق کاری، مدرک زبان و برخورداری از سن مناسب.

ویزای شینگن چک

ویزای تحصیلی جمهوری چک

برای اخذ ویزای تحصیلی جمهوری چک نخست باید جهت پذیرش در دانشگاه مورد نظر خود در این کشور درخواست نمایید. برخی از دانشگاه ها در همان ابتدا مدارکی را از شما درخواست می کنند که باید همراه با ایمیل برای آن ها ارسال شود، بعد از این که صحت مدارک شما تایید شد، در صورتی که شرایط لازم برای پذیرش در دانشگاه را داشته باشید برای شما دعوت نامه تحصیلی ارسال خواهد شد. با استفاده از این دعوت نامه می توانید جهت دریافت ویزای تحصیلی جمهوری چک اقدام نمایید. دیگر مدارک لازم برای ویزای تحصیلی چک عبارتند از: آخرین مدرک تحصیلی همراه با ترجمه و کپی، ریز نمرات دانشگاهی، واریز شهریه ترم اول دانشگاه و اثبات تمکن مالی یکی از والدین برای ساپورت مالی شما در دوران تحصیل در این کشور.


آژانس مسافرتی شمیران گشت

 021-26206357 – 021-26206479

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

ویزای پزشکی جمهوری چک

به منظور اخذ ویزای پرشکی جمهوری چک، ارائه مدرکی مبنی بر پذیرش از سوی پزشک معالج و بیمارستان مورد نظر در این کشور الزامی است. همچنین متقاضی باید به سفارت اثبات نماید که پیگیری درمان وی در ایران امکان پذیر نیست و باید تحت درمان پزشکان جمهوری چک قرار بگیرد.

ویزای شینگن چک

ویزای شینگن چک

ویزای ازدواج جمهوری چک

یکی از راه های نسبتا کوتاه برای اخذ اقامت جمهوری چک، ازدواج با یک تبعه این کشور است، البته باید مدارکی را برای اثبات حقیقی بودن رابطه به سفارت ارائه نمایید. علاوه بر این فرد مقیم چک نیز باید توانایی مالی خود را برای ساپورت طرف مقابل ازدواج به اثبات برساند. اثبات مجرد بودن طرفین و همچنین تعیین نوع و مذهب برگزاری ازدواج نیز از دیگر مدارک لازم جهت اخذ این ویزا می باشد. ازدواج در جمهوری چک از دو طریق مدنی یا مذهبی صورت میگیرد. برای ازدواج مدنی باید از دفتر اسناد رسمی ازدواج میتوانید اقدام کنید و برای ازدواج مذهبی شما میبایست از کلیسا مبادرت به انجام شرایط ازدواج نمایید. (در قوانین چک مشخص شده که کسی نمیتواند به صورت قانونی۲ و یا بیشتر همسر داشته باشد .)

مدارک و شرایط مورد نیاز:

  • پاسپورت
  • هر ۲ نفر بزرگتر از ۲۱ سال باشند
  • گواهی نامه بانکی مبنی بر اثبات تامین یک سال هزینه زندگی شخص و همسر
  • زمان آشنایی با همسرتان و مدارکی جهت اثبات دوران نامزدی و ازدواج و آشنایی با یکدیگر

آژانس مسافرتی شمیران گشت

آدرس آژانس : در گوگل بنویسید آژانس شمیران گشت

۰۲۱-۲۶۲۰۶۳۵۷ ۰۲۱-۲۶۲۰۶۴۷۹

ویزای توریستی جمهوری چک

یکی از ویزاهای پرطرفدار جمهوری چک ویزای توریستی آن است و با توجه به این که جمهوری چک عضو پیمان شینگن است بنابراین اگر به قصد مقاصد کوتاه مدتی نظیر گردش، بازدید از اقوام، شرکت در کنفرانس و اهداف کوتاه مدتی نظیر این ها قصد مسافرت به این کشور را دارید باید برای اخذ این ویزا اقدام نمایید. از دیگر مزیت های این ویزا امکان مسافرت به دیگر کشورهای منطقه شینگن در مدت اعتبار آن است. شایان ذکر است وجود دعوت نامه در کنار دیگر مدارک اخذ ویزای توریستی می تواند روند رسیدگی به پرونده اخذ ویزا را سرعت بخشد اما الزامی نخواهد بود.

ویزای شینگن چک

ویزای جمهوری چک از نظر تعداد دفعات ورود

ویزای شینگن جمهوری چک از لحاظ تعداد دفعات ورود به این کشور به دو ویزای یک بار ورود و ویزای چند بار ورودتقسیم می شود که در ادامه توضیحات مختصری در مورد آنها ارائه خواهد شد.

ویزای یک بار ورود (سینگل)

با این ویزا فقط اجازه یک مرتبه ورود و خروج از کشور جمهوری چک به شما داده خواهد شد و پس از خروج حتی در صورتی که مدت اعتبار ویزای شما تمام نشده باشد دیگر نمی توانید به این کشور سفر کنید و باید مجددا اقدامات لازم جهت دریافت اجازه ورود را طی نمایید.

ویزای چند بار ورود (مالتیپل)

شما با داشتن این ویزا می توانید تا زمان اعتبار ویزایتان بارها به کشور جمهوری چک وارد و یا از آن خارج شوید.

ویزای شینگن چک



  • ۹۸/۰۷/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی